• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #132 van Eli

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22575

Gast
Kyra loop niet zo te kutten.

Gg wp. Wat een kut actie daar net voor de DL.
BLAME ON SANDER!!!!!!!
 

DeletedUser2057

Gast
als het echt klaar is...

Even een moment van zelfreflectie.
Ik speelde duidelijk fantastisch, er is mij absoluut niks te verwijten en jullie falen allemaal omdat jullie mij gelyncht hebben. Verder vind ik sowieso dat jullie allemaal noobs zijn en ga ik volgend potje keihard ownen.
 

DeletedUser

Gast
als het echt klaar is...

Even een moment van zelfreflectie.
Ik speelde duidelijk fantastisch, er is mij absoluut niks te verwijten en jullie falen allemaal omdat jullie mij gelyncht hebben. Verder vind ik sowieso dat jullie allemaal noobs zijn en ga ik volgend potje keihard ownen.

+1, behalve het feit dat ik nu al beter ben, aangezien ik nog leef. En Sammy volgend potje nog eerder dood zal gaan, omdat hij slecht is :O
 

DeletedUser

Gast
Je hebt je zin toch einde potje iedereen happy
GSF geef ik door aan een ander en schrijf me uit.

ef02b4af17582f7a6170122891c468b7be9ea23b0285b06fb6db56ed06b08fe3.jpg
 

DeletedUser

Gast
Dus, Eli probeert haar corruptie als spelleidster aan te dragen als argument in een discussie?
gg wp Eli. Nice.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dus, Eli probeert haar corruptie als spelleidster aan te dragen als argument in een discussie?
gg wp Eli. Nice.

Je doet niet mee met WvW, ik snap best dat je een opmerking over een potje wil maken, maar dit soort opmerkingen lijkt me onnodig.
 

DeletedUser19654

Gast
Woow serieus ga elli niet blamen dat ze kyra rattenval heeft gemaakt. Net of zij de enige corrupte WvW leider is... pff... doe normaal. Ik heb 1x potje gehouden en verschrikkelijk veel mensen kwamen zeuren omdat ze een bepaalde rol wilden zijn. Dat doen ze alleen aangezien het andere keren ook werkte. Jullie zijn allemaal corrupt als de pest en vriendjespolitiek is hier verschrikkelijk hoog. Verpest gewoon heel veel aan dit forum.

Verschrikkelijk eigenlijk, maarja... tis zo.

Verder noemde elli het idd een infectie. Infectie betekent eigenlijk dat je wolf word en idd geen rattenval meer. Snap dat dit onduidelijk is, maarja zielig om elli zo hard te blamen daarvoor. Volgende keer meer duidelijkheid is idd handiger, maar het stond er wel echt.

Ow en maakte toch niet uit kyra had zich toch al keihard verraden door archer te lynchen niet dan?

E: Jullie zijn allemaal rijp voor het modteam. einde.
 

DeletedUser

Gast
Woow serieus ga elli niet blamen dat ze kyra rattenval heeft gemaakt. Net of zij de enige corrupte WvW leider is... pff... doe normaal. Ik heb 1x potje gehouden en verschrikkelijk veel mensen kwamen zeuren omdat ze een bepaalde rol wilden zijn.
.

Serieus...? Bij mijn potjes gebeurde dat niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan