• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #141 - De Ark van Noach

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Dat ligt eraan, algemene dingen kun je aan iedereen wel vragen, via skype of pm. Voor dingen met betrekking tot je rol en meer specifieke zaken kun je toch best Rabbid contacteren. Wij hebben er immers belang bij te weten wat jij bent.
Wat? ik denk dat ik dit fout interpreteer en het is dan nog laat op de avond maarja...
 

DeletedUser2057

Gast
Wat? ik denk dat ik dit fout interpreteer en het is dan nog laat op de avond maarja...

Is toch gewoon zo? elke speler is per definitie subjectief en kan er zijn voordeel mee doen als hij weet wat iemand is. Als goedje kun je een netwerk opzetten, als slechtje kun je je lunch beter bepalen. Wat zegt dit precies over mij?
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Veel succes allemaal!
Ik zie een paar onbekenden (voor mij). Ben benieuwd wat ik van jullie moet verwachten.

Je hebt absoluut gelijk, sammy.
 

DeletedUser23442

Gast
Lekker actief weer.....

Marco

Van iedereen die meedoet degene van wie ik de beste herinneringen heb van de keren dat hij BM was
En omdat het een goede speler is met veel ervaring en weinig vriendjespolitiek of vaste netwerkkringen, maar gewoon netwerkt met de mensen waarmee hij dat nodig acht.
 

DeletedUser2057

Gast
Misschien even een spelerslijstje maken Rabbid? Nu moet ik helemaal naar het inschrijftopic om mijn bm-stem te bepalen.

E. Ik wacht nog even, ik wil eerst wat reacties van meer mensen zien.
 

DeletedUser22575

Gast
Rutger, goede serieuze speler lijkt me. Maar ik dacht de jullie er een actief potje van wilden maken ?
 

DeletedUser23053

Gast
Bevrijdingsdag misschien?
Ik ben aan 't speeden iig :p
 

DeletedUser24090

Gast
En het is inderdaad bevrijdingsdag maar dat heeft niet zoveel inpact op de activiteit
 

DeletedUser22575

Gast
Kom dan zelf eens met iets bruikbaars Archer.

Hoe zou ik dat moeten doen als er bijna niemand reageert?
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser23053

Gast
Hoe zou ik dat moeten doen als er bijna niemand reageert?
smiley_emoticons_confusednew.gif

Er bestaat zoiets als netwerken, of gaan posten en reacties uitlokken. Mogelijkheden zat :O
Ik heb eigenlijk nog maar weinig gezien, Jaspenia heeft het al vaker goed gedaan als BM en houdt in ieder geval een beetje de activiteit in het potje.
 

DeletedUser23442

Gast
Gelukkig is er nog geen lynch DL1 want die zou wel heel random gaan worden ben ik bang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan