• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #141 - De Ark van Noach

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Maar ja, hij heeft nog maar 1 potje meegedaan weet je nog? Niet zo consequent dit.

Wat bedoel je?

Ik geloof niet dat ik zeg dat hij had moeten weten dat Kyra degene hoort te zijn die dat zegt.
Want ik zeg absoluut niet dat ze het alleenrecht heeft om iets over Heir te zeggen.

Ik zeg alleen dat het vreemd is dat iemand die 1 potje heeft meegedaan met Heir aan iemand die vele potjes meedoet met Heir probeert uit te leggen hoe Heir "altijd" speelt

Zeker aangezien Kyra degene is die ieder potje precies roept of Heir slecht of goed is en hoe die speelt



of begrijp ik je verkeerd?
 

DeletedUser12379

Gast
Ik zie m niet, ligt dat aan mij?

Verder: succes allemaal.
Ik zie het ook niet.

Ik weet verder niet hoe de meesten onder jullie spelen anders. Mijn BM-stem gaat naar Ydeger. Ik herinner me dat hij actief en beredeneerd het spel kon spelen, ik verwacht dat daar niks aan is veranderd.
Verder kan ik me ook niet mengen in discussies die over recente potjes gaan :/
 

DeletedUser21356

Gast
Veel succes!

Tot nu toe vooral veel gespam, niet dat ik iets anders had verwacht, ma bon.
Zoals zo vaak: Ydeger.
 

DeletedUser20542

Gast
Wat bedoel je?

Ik geloof niet dat ik zeg dat hij had moeten weten dat Kyra degene hoort te zijn die dat zegt.
Want ik zeg absoluut niet dat ze het alleenrecht heeft om iets over Heir te zeggen.

Ik zeg alleen dat het vreemd is dat iemand die 1 potje heeft meegedaan met Heir aan iemand die vele potjes meedoet met Heir probeert uit te leggen hoe Heir "altijd" speelt

Zeker aangezien Kyra degene is die ieder potje precies roept of Heir slecht of goed is en hoe die speelt

of begrijp ik je verkeerd?
Nee, klopt. Het zag er alleen nogal gek uit.

Bedankt voor de BM-stemmen :D
 

DeletedUser21204

Gast
Wat bedoel je?

Ik geloof niet dat ik zeg dat hij had moeten weten dat Kyra degene hoort te zijn die dat zegt.
Want ik zeg absoluut niet dat ze het alleenrecht heeft om iets over Heir te zeggen.

Ik zeg alleen dat het vreemd is dat iemand die 1 potje heeft meegedaan met Heir aan iemand die vele potjes meedoet met Heir probeert uit te leggen hoe Heir "altijd" speelt

Zeker aangezien Kyra degene is die ieder potje precies roept of Heir slecht of goed is en hoe die speelt



of begrijp ik je verkeerd?

Ik weet niet wat ik hier nu weer mee te maken heb hoor, want er werd helemaal niets tegen mij gezegd over Heir, noch zei ik iets tegen iemand over Heir.
Ben het ermee eens though dat het bullshit is dat Conceptation ons hier zit te zeggen wat Heir altijd doet, als ie nog maar 1 potje met hem speelde. Beetje Sammy beschermen en daarin onzin uitkramen... Hmm...
 

DeletedUser22575

Gast
Ik weet niet wat ik hier nu weer mee te maken heb hoor, want er werd helemaal niets tegen mij gezegd over Heir, noch zei ik iets tegen iemand over Heir.
Ben het ermee eens though dat het bullshit is dat Conceptation ons hier zit te zeggen wat Heir altijd doet, als ie nog maar 1 potje met hem speelde. Beetje Sammy beschermen en daarin onzin uitkramen... Hmm...

Jij beweerde toch altijd dat je wist of Heir goedje of slechtje was? Of is die tijd alweer voorbij ?
 

DeletedUser23442

Gast
Ik weet niet wat ik hier nu weer mee te maken heb hoor, want er werd helemaal niets tegen mij gezegd over Heir, noch zei ik iets tegen iemand over Heir.

Kyra, om precies te zijn heb jij dit er mee te maken:

Lynchstemmen liever niet. Ik voorspel nu al dat Heir of Carthago straks mij gaat aanvallen, trek je daar maar niks van aan. Die tunnelt altijd.
Indekken much..
Is gewoon realiteit hehe. Heir zit altijd te tunnelen op sammy


Jij reageert op Sammy, en Conceptation reageert vervolgens weer op het feit dat jij het 'afdoet' als "indekken"
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Tussenstand II​

img
 

DeletedUser

Gast
Jaspenia. Hij is voor mij redelijk scherp, en daarnaast is hij nu wel goed bezig.
 

DeletedUser

Gast
Wat doen spampunten? En hoe heeft sam er minder dan ik dit is echt bs.
 

DeletedUser2057

Gast
Ik weet niet wat ik hier nu weer mee te maken heb hoor, want er werd helemaal niets tegen mij gezegd over Heir, noch zei ik iets tegen iemand over Heir.
Ben het ermee eens though dat het bullshit is dat Conceptation ons hier zit te zeggen wat Heir altijd doet, als ie nog maar 1 potje met hem speelde. Beetje Sammy beschermen en daarin onzin uitkramen... Hmm...

Ja, want Sammy heeft er echt behoefte aan om beschermd te worden door Conceptation uiteraard. Zeker tegen dit soort serieuze aantijgingen.

Wat doen spampunten? En hoe heeft sam er minder dan ik dit is echt bs.

Terecht, volkomen terecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ahja, er zat te veel spam tussen om de linkjes te leggen. Ik heb hem nu door :p



Die geven aan welke spelers inactief zijn en welke niet :)

Ehm, dat doen inactiviteitspunten :X
Wat spampunten zijn weet alleen konijntje, wss kijken wie nutteloos spammen en zo offtopic gaan om er volgende keren op te letten ofzo
 

DeletedUser21204

Gast
Ehm, dat doen inactiviteitspunten :X
Wat spampunten zijn weet alleen konijntje, wss kijken wie nutteloos spammen en zo offtopic gaan om er volgende keren op te letten ofzo

Punt wat ik wou maken is dat 50% van de niet-spammers gewoon inactief is, en daardoor ook geen spampunten krijgt.
 

DeletedUser12379

Gast
Wederom, niets ... Zou je me m even op Skype willen sturen? Dat lukt wss wel.

Als ik de link van de afbeelding kopieer lukt het me wel.
Rabbid, ik heb trouwens ook al op yde gestemd voor BM (staat er nog niet tussen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan