• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #141 - De Ark van Noach

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Wat zijn spampunten?
En zijn deze positief of negatief? :p
 

DeletedUser23442

Gast
Is gewoon realiteit hehe. Heir zit altijd te tunnelen op sammy
Zegt heir die altijd serieus is en ofc nooit spamt enzo hehe

Ehm, hoeveel potjes heb je met Heir gespeeld?
Als ik het me goed herriner 1 potje maar waarbij je ook wist wie Heir was (dus niet het anonieme potje)
En dat potje was je vgm DL 1 of DL 2 dood.
Hoe kan je dan toch zo overtuigd zijn dat je Heir zo goed kent en precies weet hoe hij altijd speelt?
 

DeletedUser20542

Gast
Tussenstand I​

img
Ik zie m niet, ligt dat aan mij?

Verder: succes allemaal.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik zie m niet, ligt dat aan mij?

Verder: succes allemaal.

Ligt waarschijnlijk aan jou, ik zie 'm wel gewoon.
Is enkel een overzichtje waarin alle namen staan met daarachter op wie ze voor BM hebben gestemd, dan voor lynch, dan hoeveel spampunten ze hebben (ook wij weten niet wat dit zijn) en in de laatste kolom inactiefpunten
 

DeletedUser2057

Gast
Ehm, hoeveel potjes heb je met Heir gespeeld?
Als ik het me goed herriner 1 potje maar waarbij je ook wist wie Heir was (dus niet het anonieme potje)
En dat potje was je vgm DL 1 of DL 2 dood.
Hoe kan je dan toch zo overtuigd zijn dat je Heir zo goed kent en precies weet hoe hij altijd speelt?

Ligt niet aan jou, zelfde probleem hiero

Kun je even antwoord geven op de vraag van Jasper, ik ben namelijk ook wel benieuwd.
 

DeletedUser24090

Gast
Ehm, hoeveel potjes heb je met Heir gespeeld?
Als ik het me goed herriner 1 potje maar waarbij je ook wist wie Heir was (dus niet het anonieme potje)
En dat potje was je vgm DL 1 of DL 2 dood.
Hoe kan je dan toch zo overtuigd zijn dat je Heir zo goed kent en precies weet hoe hij altijd speelt?

Ik zeg nergens dat ik Heir goed ken of weet hoe hij speelt. Maar het feit dat is wel dat hij tunnelt op Sammy in het potje waar ik bij zat en dat neem ik dan mee in dit potje. Daarnaast is het een beetje reactie uitlokken wat jij ook wel weet ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik zeg nergens dat ik Heir goed ken of weet hoe hij speelt. Maar het feit dat is wel dat hij tunnelt op Sammy in het potje waar ik bij zat en dat neem ik dan mee in dit potje. Daarnaast is het een beetje reactie uitlokken wat jij ook wel weet ;)
Wat ik hieruit lees.
Vorig potje suckte je, dus nu suck je ook
Is dat je redenering?
 

DeletedUser23442

Gast
Ik zeg nergens dat ik Heir goed ken of weet hoe hij speelt. Maar het feit dat is wel dat hij tunnelt op Sammy in het potje waar ik bij zat en dat neem ik dan mee in dit potje. Daarnaast is het een beetje reactie uitlokken wat jij ook wel weet ;)

Voor de 2e quote die ik aanhaalde, oke

Maar die eerste....

Is gewoon realiteit hehe. Heir zit ALTIJD te tunnelen op sammy

Dus omdat je 1 potje meegedaan heeft en hij het dat potje (mss) deed (weet ik niet meer) is het altijd?

Juist ja

En verder bevestig je alleen dat het terecht is dat Sammy dit zei:

Ik voorspel nu al dat Heir of Carthago straks mij gaat aanvallen, trek je daar maar niks van aan. Die tunnelt altijd.

Voor Heir al online was.

Wat wil je dan dat mensen daarop gaan reageren? Zeker omdat je in feite iemand anders herhaalt lijkt het me voor reacties niet nodig.

Het lijkt nu meer dat je Kyra probeert te vertellen over hoe Heir speelt, terwijl jij 1 potje met hem hebt gespeeld en zij velen.
Vreemd, meestal is het Kyra die aan iedereen probeert uit te leggen hoe Heir speelt, niet andersom :p.
 

DeletedUser20542

Gast
Het lijkt nu meer dat je Kyra probeert te vertellen over hoe Heir speelt, terwijl jij 1 potje met hem hebt gespeeld en zij velen.
Vreemd, meestal is het Kyra die aan iedereen probeert uit te leggen hoe Heir speelt, niet andersom :p.
Maar ja, hij heeft nog maar 1 potje meegedaan weet je nog? Niet zo consequent dit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan