• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #142 - De Verrassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22793

Gast
hè, jammer, waarom geef je nou serieus antwoord? :(
Ik had op BM willen stemmen, maar Imrahil doet niet mee en ik mag niet stemmen, dus doe ik het maar niet :O

Houd jij van chaos creëren? Daar houden wolven ook van.
 

DeletedUser

Gast
Yde weg met de adel...
Zwervers aan de macht...

serieus hoe moeilijk kan dit zijn. Zwervers zijn in de geschiedenis altijd goed en onschuldig adel daarentegen.
naast het feit dat het rabbid is die dit potje leid, waarom zou bovenstaande niet kunnen?
Tis toch dag 1...

E: dit forum werkt echt nog steeds voor de helft fzow... posten lukt geeneens want 1x klikken en je post het al 2 keer. Net zoals opslaan als je een post edit... dan heeft hij het wel al veranderd maar hij blijft wel hangen op bewerken of heb ik dat?

Lol, moon stop er mee.
Dan zoals ik eerder zei de beste zwerver speler in de adel zetten zodat hij sterker wordt.
 

DeletedUser21204

Gast
Lol, moon stop er mee.
Dan zoals ik eerder zei de beste zwerver speler in de adel zetten zodat hij sterker wordt.

Ja, goed plan, want je weet ook echt welke zwerver wolf is en welke niet, dus we willen natuurlijk gewoon de beste speler sterker hebben.
Het doel van dit spel is niet de zwervers in de adel krijgen, het doel is de wolven eruit halen.
 

DeletedUser

Gast
Ja, goed plan, want je weet ook echt welke zwerver wolf is en welke niet, dus we willen natuurlijk gewoon de beste speler sterker hebben.
Het doel van dit spel is niet de zwervers in de adel krijgen, het doel is de wolven eruit halen.

Je hebt gelijk, maar je weet ook niet of de huidige adel wel goed is. Een prins en dorpoudste erbij kan nooit kwaad.
 

DeletedUser21204

Gast
Je hebt gelijk, maar je weet ook niet of de huidige adel wel goed is. Een prins en dorpoudste erbij kan nooit kwaad.

Jawel, dat kan wel kwaad, als deze wolf is.
Als iemand bewezen goed is, dan lijkt mij dat deze in de adel moet. Of als een adel bewezen slecht is, of toch heel verdacht, moet deze natuurlijk ook vervangen worden.
Tot nu toe is dat niet het geval, dus zie ik niet waarom deze adel niet goed zou zijn.
En nee, dat zeg ik niet alleen maar omdat ik adel ben en voor mijn positie vrees ofzo, maar gewoon omdat je niet weet wie wolf is, en er altijd adel en zwervers enzo zullen zijn, dus we beter pas gaan veranderen als we weten dat we het goed doen.
 

DeletedUser

Gast
Hmm, lijkt me ook een goed plan. Best zoals je zei eerst kijken naar een mogelijke lynch.
 

DeletedUser20542

Gast
Tof dat ik een BM-stem mag geven. Kyra is normaal gezien actiever dan Jasper en verder zou ik niet weten waar ik mn stem op zou moeten baseren.
 

DeletedUser

Gast
Tof dat ik een BM-stem mag geven. Kyra is normaal gezien actiever dan Jasper en verder zou ik niet weten waar ik mn stem op zou moeten baseren.

Het is omgekeerd, jas antwoordde vorig potje heel snel en was er altijd toen ik er was.
 

DeletedUser21204

Gast
Het is omgekeerd, jas antwoordde vorig potje heel snel en was er altijd toen ik er was.

Ja, en kreeg in het begin spam-strafpunten.
T is maar wat je wil.

Ik ben er altijd, maar niet altijd vind ik het waard om te reageren ;)
Maar als je me nodig hebt ben ik er echt altijd gewoon hoor :p
 

DeletedUser23442

Gast
:O ik ben er nu ook, maar ga nog een keer opnieuw lezen hoe en wat, zodat ik zeker weet wat ik wel/niet moet doen
 

DeletedUser2057

Gast
@ Kyra: "Ik stem nu al, want ik ben de komende twee dagen weg."
 

DeletedUser23442

Gast
Ja, en kreeg in het begin spam-strafpunten.
T is maar wat je wil.

Ik ben er altijd, maar niet altijd vind ik het waard om te reageren ;)
Maar als je me nodig hebt ben ik er echt altijd gewoon hoor :p

1 spamstrafpunt op vele posts lijkt me beter dan gewoon alles doodzwijgen zoals de meeste toen, en ook nu doen
Dus wat activiteit in het topic kan geen kwaad

Maar gaan we nu echt 'vechten' om wie er net iets actiever is en dus BM moet worden?
Kyra kan best een goede BM zijn, ook als ze vorig potje een keer niet iedere dag evenveel tijd had omdat ze betere dingen te doen had

Dus hierbij Kyra, hoeven we daar ook niet meer moeilijk over te doen
 

DeletedUser

Gast
First! Zwervers OP lijkt me.
Best wat zwervers adel binnensmokkelen voor de buffs

En jij weet een manier om dat te doen? Blijkbaar wel, want volgens mijn bronnen had je ook al ergens gezegd dat het een goed plan was, als mijn bronnen kloppen tenminste. Hoe kan het een goed plan zijn als je daar niet voor kunt zorgen? Interessante informatie, wil je meer delen of houd je het bij deze beperkte informatie?

Kan iemand deze dude beschermen? Is misschien nog wel handig. Snapt volgens mij zelf niet hoe belangrijk deze info zou kunnen zijn.

Ik wil wel in de adel. Of had ik dat al gezegd?

Waarom zou jij in de adel verdienen te zitten?

Tof dat ik een BM-stem mag geven. Kyra is normaal gezien actiever dan Jasper en verder zou ik niet weten waar ik mn stem op zou moeten baseren.

Kom op Yde, je kan beter dan dit.

Het is omgekeerd, jas antwoordde vorig potje heel snel en was er altijd toen ik er was.

En dit maakt hem een goede BM omdat?
 

DeletedUser

Gast
Verassing eerst je laatste post, ik zeg gewoon dat kyr er toen minder was dan jas, dus wat yde zei was niet waar. Adelstemming kan je iemand van de zwervers erin krijgen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan