• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #142 - De Verrassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Adel-stemming:
- Er wordt enkel op Middenstand gestemd.

Het staat zo'n driemaal verspreid in die eerste post. Hoc, kun je eerst alles lezen vooraleer je onzin gaat praten. Dankjewel.
Dus, wat voor info heb je nu dat zwervers adel zouden kunnen worden?

Wat is hier allemaal niet goed genoeg aan dan?

Je kiest een BM op basis van activiteit. Goede keuze.
 

DeletedUser

Gast
Fout gelezen inderdaad.
Waarom zouden zwervers een bonus krijgen als ze adel worden als ze er volgens jullie niet in kunnen?
 

DeletedUser

Gast
Fout gelezen inderdaad.
Waarom zouden zwervers een bonus krijgen als ze adel worden als ze er volgens jullie niet in kunnen?

Wel, ik zeg niet dat ze er niet in zouden kunnen geraken? Ik zeg enkel dat dat nu nog buiten ons bereik ligt.
Blijkbaar is het wel in jouw bereik, aangezien je er over bezig bent en vrij veel over praat, of lees ik dat nu zo fout?
 

DeletedUser

Gast
Wel, ik zeg niet dat ze er niet in zouden kunnen geraken? Ik zeg enkel dat dat nu nog buiten ons bereik ligt.
Blijkbaar is het wel in jouw bereik, aangezien je er over bezig bent en vrij veel over praat, of lees ik dat nu zo fout?

Ik was erover bezig omdat ik dacht dat zwervers erin konden ik las dat alleen de middenstand kon stemmen. Maar ik begreep het dus fout.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik wacht nog op 12 lynchstemmen.​
Woow en er doen maar 13 mensen mee...
Wat zou je toch zonder die goeie moon moeten he!

Ik stem oprecht mensen... en serieus niemand door dat ik gewoon lag te trollen met kyra die kon kiezen uit 2 personen voor bm *_*
Ik dacht echt dat het obvious was, net zoals het woord verrassend dat ik gebruikte snap je verrassend
 

DeletedUser22793

Gast
Random stemmen vind ik onzin en Rabbid dwingt ons te stemmen.

Dan stem ik maar op Sammy. Wil iets te graag adel worden.
 

Araluen

Manticore
Dat zulk onbenullig gedrag niemand helpt :p

OT: Vandaag is het al dag 1?
Jij maakt er wel erg snel een punt van.
Welk onbenullig gedrag bedoel je nou eigenlijk? Wat voor gedrag? Volgens mij is jouw gedrag namelijk minstens zo onbenullig en een simpele (en mislukte) poging om iets 'relevants' in het topic te krijgen.

Wel, ik zeg niet dat ze er niet in zouden kunnen geraken? Ik zeg enkel dat dat nu nog buiten ons bereik ligt.
Blijkbaar is het wel in jouw bereik, aangezien je er over bezig bent en vrij veel over praat, of lees ik dat nu zo fout?

Jij bent wel erg zeker van je zaak.

Woow en er doen maar 13 mensen mee...
Wat zou je toch zonder die goeie moon moeten he!

Ik stem oprecht mensen... en serieus niemand door dat ik gewoon lag te trollen met kyra die kon kiezen uit 2 personen voor bm *_*
Ik dacht echt dat het obvious was, net zoals het woord verrassend dat ik gebruikte snap je verrassend

Nieuwe tactiek van Moon: zulke gebrekkige zinnen formuleren dat niemand er iets van snapt! Hoe kunnen we je dan ooit echt verdacht vinden?
 

DeletedUser22793

Gast
Welk onbenullig gedrag bedoel je nou eigenlijk? Wat voor gedrag? Volgens mij is jouw gedrag namelijk minstens zo onbenullig en een simpele (en mislukte) poging om iets 'relevants' in het topic te krijgen.

BM stemmen op mensen die niet meedoen en je niet eens mag stemmen. Vind ik vrij zinloos.
Wel vreemd dat jij gelijk mijn posts zinloos gaat noemen.
 

DeletedUser20542

Gast
Je kiest een BM op basis van activiteit. Goede keuze.
Ik mag kiezen tussen Kyra en Jasper, right? Zie jij nog een argument?

Heir, mag Harry zelf bepalen of zijn stem random is? Ik denk niet dat jij iets beters hebt, dus jij hebt geen recht tot klagen. En als je dat wel hebt, ik ben benieuwd.
 

DeletedUser

Gast
Ik mag kiezen tussen Kyra en Jasper, right? Zie jij nog een argument?

Heir, mag Harry zelf bepalen of zijn stem random is? Ik denk niet dat jij iets beters hebt, dus jij hebt geen recht tot klagen. En als je dat wel hebt, ik ben benieuwd.

Ik,klaag nergens. Ik snap het ook volledig
 

DeletedUser

Gast
Ik,zal mijn stem ook wel zetten zeker.
Voorlopig moon standaard moon stem, rare acties op dag 1 niet beargumenteerde lynch stem. Vorige keer deed hij het ook en toen was hij slecht. Dus waarom nu niet?
 

DeletedUser

Gast
Okaay... Even een simpel hersenspinsel: Als je naar het inschrijftopic kijkt, kan je zien dat verrassing is ingeschreven door Rabbid en niet zichzelf heeft ingeschreven. Dit potje heet ook niet voor niets "De verrassing" Even om met een metafoor te spreken: Een piñata is opzich al een verrassing, maar als je hem kapot maakt, komt de echte verrassing er pas uit. Daarom: Ik wil verrassing kapot maken.

Maar ik denk nu waarschijnlijk veel te simpel en naïef, maar i don't care. Ik vind de theorie opzich leuk genoeg om te posten xD
 

DeletedUser

Gast
Ik,zal mijn stem ook wel zetten zeker.
Voorlopig moon standaard moon stem, rare acties op dag 1 niet beargumenteerde lynch stem. Vorige keer deed hij het ook en toen was hij slecht. Dus waarom nu niet?

Ik hou niet zo van mensen die op Moon stemmen omdat hij Moon is.
Ik stem liever op de mensen die dat doen, want zij kunnen geen WvW spelen en kiezen voor de makkelijke optie.

Dit doe ik nu ook, maargoed, dat even buiten beschouwing gehouden.
Hoc, waardeloze stem. Op een slachtoffer dat veel te makkelijek gelynched wordt voor bullshit redenen. Als je als wolf iemand dood wilt krijgen zonder al te veel moeite te doen, is een simpele verwijzing naar Moon normaal gezien genoeg.

Okaay... Even een simpel hersenspinsel: Als je naar het inschrijftopic kijkt, kan je zien dat verrassing is ingeschreven door Rabbid en niet zichzelf heeft ingeschreven. Dit potje heet ook niet voor niets "De verrassing" Even om met een metafoor te spreken: Een piñata is opzich al een verrassing, maar als je hem kapot maakt, komt de echte verrassing er pas uit. Daarom: Ik wil verrassing kapot maken.

Ik zal nog eens speciaal guest zijn :/
 

DeletedUser

Gast
Ik hou niet zo van mensen die op Moon stemmen omdat hij Moon is.
Ik stem liever op de mensen die dat doen, want zij kunnen geen WvW spelen en kiezen voor de makkelijke optie.
Dit doe ik nu ook, maargoed, dat even buiten beschouwing gehouden.
Hoc, waardeloze stem. Op een slachtoffer dat veel te makkelijek gelynched wordt voor bullshit redenen. Als je als wolf iemand dood wilt krijgen zonder al te veel moeite te doen, is een simpele verwijzing naar Moon normaal gezien genoeg.
Dit is geen bs? Ik ben zeker de 2de persoon die om bs redenen wordt gelyncht. Dit is een matige counter op je vriendje.
 

DeletedUser

Gast
Dus je noemt Moon wolf, omdat hij met bs argumenten lyncht. Ok, seems legit.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik,zal mijn stem ook wel zetten zeker.
Voorlopig moon standaard moon stem, rare acties op dag 1 niet beargumenteerde lynch stem. Vorige keer deed hij het ook en toen was hij slecht. Dus waarom nu niet?
HoC
1. ik kan dit beargumenteren
2. ik kan dit niet beargumenteren

Ik ga voor optie 2 waarom? Optie 1 heeft voor 90% van de keren tot mijn dood geleid.

E: ik beweer hier dat ik de stem van verrassing nog niet had gezien, maar ben het wel met hem eens ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan