• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #150

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9104

Gast
Ik moet even m'n excuses maken zie ik :s
Doodleuk roepen dat ik claims na de infectie niet vertrouw, maar ik haalde dit potje door de war met het potje op TW2.
Niet zo heel slim van me :(

Ik denk dat ik qua slechtjes mee zou gaan met Genade. Ook aangezien ik niet helemaal in vorm ben
Mayco11 dan maar.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Een kleine tussenstand

U7v4s2C.png

De uitslag komt later, maar de deadline blijft staan.
 

DeletedUser

Gast
Wacht. Als Jas, Mayco en Genius inderdaad wolven zijn, dan hebben ze nu al dankzij de stem van NoMercyNL en de BM-zetel een meerderheid om Sanhal te laten sterven en niet Mayco, ongeacht wat de rest doet.

NoMercyNL, je weet dat ik bij de goeden hoor, want Owen heeft me gezien en die is ook goed. Je ziet dat er twee kampen zijn: eentje tegen Sanhal en eentje tegen Mayco. Ik hoor bij het kamp tegen Mayco.
Just sayin', ik hoop dat je goed over je stem nadenkt want 'ik stem op Sanhal omdat Genade en hij het met elkaars eens zijn' is geen reden om te stemmen; een hele hoop mensen zijn het met elkaar eens over wie dood moet.
 

Genius0615

Erinys
Mayco, sorry dat ik er niet was vandaag maar was druk bezig IG. Mayco lijkt me ook wel redelijk duidelijk wolf nu (sorry voor de wat ongefundeerde argumentatie.)
 

DeletedUser

Gast
Stil hier.

Anyhow, Sanhal, ik vind het een heel goed idee als je tussen de deadline en het moment dat de uitslag wordt gepost weer even zegt wat je met je orakelactie hebt gedaan.

En ik weet het als je online bent en dit leest jonge
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Stil hier.

Anyhow, Sanhal, ik vind het een heel goed idee als je tussen de deadline en het moment dat de uitslag wordt gepost weer even zegt wat je met je orakelactie hebt gedaan.

En ik weet het als je online bent en dit leest jonge

Ik had het op dat moment niet gelezen;). Ik heb jou de rol van Jas laten zien.
 

DeletedUser

Gast
Okee, ik ben dus dood.

Ik heb 2 dingen te zeggen:
1) Walgelijke wolven. Ik deed zo overduidelijk slecht in de hoop dat jullie me wel wolfje zouden maken.
2) Rip Sander, zienering mislukt, mn gokskills zijn gewoon veels te goed. Ik wist dat een zienend goedje Genade op dag 1 zou willen zien, mij op dag 2 (Ik had mijn naam al opgegeven voordat jij wat in het topic zei) en vandaag Jaspenia. Plz, wees een beter orakel.

En Genade, je was wel heel makkelijk door me weggespeeld tho. Alleen Sander zn Orakel claim verziekte alles voor mn plan.

Dus ja, wie deze walgelijke wolven ook mogen zijn, want ik weet t echt niet, had me maar gewoon een wolf gemaakt, er zaten zoveel hints in mn posts naar mn rol. Peace out en beter winnen jullie.

Oja, lieve lieve Genade, deed ik het een beetje goed? :(

En Sander, ik bashte niet omdat ik slechtje was, maar omdat het een deel van mn plan was ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Okee, ik ben dus dood.

Ik heb 2 dingen te zeggen:
1) Walgelijke wolven. Ik deed zo overduidelijk slecht in de hoop dat jullie me wel wolfje zouden maken.
2) Rip Sander, zienering mislukt, mn gokskills zijn gewoon veels te goed. Ik wist dat een zienend goedje Genade op dag 1 zou willen zien, mij op dag 2 (Ik had mijn naam al opgegeven voordat jij wat in het topic zei) en vandaag Jaspenia. Plz, wees een beter orakel.

En Genade, je was wel heel makkelijk door me weggespeeld tho. Alleen Sander zn Orakel claim verziekte alles voor mn plan.

Dus ja, wie deze walgelijke wolven ook mogen zijn, want ik weet t echt niet, had me maar gewoon een wolf gemaakt, er zaten zoveel hints in mn posts naar mn rol. Peace out en beter winnen jullie.

Oja, lieve lieve Genade, deed ik het een beetje goed? :(

En Sander, ik bashte niet omdat ik slechtje was, maar omdat het een deel van mn plan was ;)

Toch bedankt dat met Genade die dood is gegaan door de lunch je hebt gezegd dat ik orakel ben.
Geen infectie btw?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Persoonlijk stel ik voor om Ydeger, NoMercy of Jaspenia te lynchen, dan denk ik dat we het veiligste zullen zitten als we zeker weten dat de bm geen wolf is (wat op dit moment wel het geval is lijkt me)
Jaspenia
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Persoonlijk stel ik voor om Ydeger, NoMercy of Jaspenia te lynchen, dan denk ik dat we het veiligste zullen zitten als we zeker weten dat de bm geen wolf is (wat op dit moment wel het geval is lijkt me)
Jaspenia

Ik weet niet waarom je NoMercy zou willen lynchen? Die lijkt me een onschuldige nieuwerd..
Met Jaspenia ga ik wel akkoord.

Uitleg volgt later: eerst heb ik wat anders te doen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Oké, het is hier niet echt actief meer. Heeft er iemand iets dat die wil zeggen over verdachten oid?
 

DeletedUser9104

Gast
Ik heb eigenlijk weinig te zeggen. Ik denk dat nu het verstandigste is om onze burgermeester te lynchen. De kans is namelijk vrij groot dat hij wolf is en dat is het laatste wat we nu willen. Jaspenia
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Sorry voor de verhaalloze uitslagen, maar ik heb het de afgelopen dagen een beetje druk :x

Jaspenia is lynch, hij bleek Prins.
Maximus le petit, even bengel is lunch.
 

DeletedUser9104

Gast
Ah, dit is eigenlijk wel positief, een bewezen bm :)
Alleen jammer dat de activiteit om te janken is.

Maargoed, we zijn met z'n zessen, dus de wolven killen moet lukken toch?
Aangezien Sander gisteren opperde dat Yde, NoMercy en Jasper wolven zouden kunnen zijn.
Jasper is nu bewezen, Yde vind ik over de gehele linie niet echt verdacht. Dus dan blijft NoMercy over.
Tenzij iemand een betere theorie heeft?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Verleg de dl anders even, activiteit is bedroevend laag (mij includerend)

Gaat dat enig verschil geven, dat is de vraag.

NoMercy, Heks is lynch.
Jaspenia, Prins is lunch.

Wolven winnen, Genius(verhullende), Ydeger,(infectie) Mayco(welp) en Ilja(geinfecteerde ziener), feli.

Potje begon mooi, einde was afschuwelijk. Sorry, heb niet altijd even goed geleid, maar het einde was gewoon triest :(
 

DeletedUser9104

Gast
Ik had eigenlijk verwacht dat ik het vandaag nog moeilijk zou krijgen, maar door de activiteit nul weerstand.
Jammer :(
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik had eigenlijk verwacht dat ik het vandaag nog moeilijk zou krijgen, maar door de activiteit nul weerstand.
Jammer :(

Ik was bij mn opa en oma, die waren 57 jaar getrouwd, toen ik zonet je lynch stem zag dacht ik al dat het niet klopte maar daar was het al te laat voor:p. Ydeger wilde ik vandaag lynchen, jij zou dan morgen mijn lynch zijn door vandaag. Genius zou maar net de vraag zijn.
Ik vond het een vreselijk slecht potje, wij goedjes deden het heel slecht en blijkbaar was er een lunch en een infectie die niet eens vernoemd is? Beetje vreemd.

Als deze speler blijft leven, is hij altijd wolf en bleef hij leven vanwege steun van zijn medewolven.
Dit betekent dat als Sanhal goed is, dit de allereerste keer in mijn WvW-carrière zou zijn dat ik op dag 1 een bepaald goedje dood wil, en dat goedje blijft leven! Terwijl de speler die ik op dag 1 dood wil hebben meestal wolf is, en dat als deze blijft leven, dat de kans alleen maar vergroot dat ik gelijk had...
Dit wil ik Genade nog wel even laten zien, ik heb al lang niet meer met hem gespeeld maar ik heb me zo ontiegelijk erg aan hem zitten irriteren dat ik het niet eens erg vond dat hij geluncht was (dat had van mij wel eerder mogen gebeuren), op een bepaald moment was ik het zo zat dat ik het me heb voorgenomen dat als ik ooit wolf zou zijn ik het de goedjes niet aan zou doen om langer dan dag 1 met hem te hoeven te spelen (en hem dus sportief op dag 1 het spel uit te lunchen), je vond jezelf veel te goed en wilde van geen enkel ander woord horen. Je hebt mensen zo gekregen dat ze jou zouden volgen (vooral de nieuwe mensen) en hebt letterlijk gezegd dat ze niet moeten luisteren naar iets wat ik zeg. Hier irriteerde ik me vreselijk aan, na een tijdje was het gewoon al duidelijk dat de wolven een makkelijke winst zouden krijgen als het zo door zou gaan, Genade, denk even na over hoe je het spel speelt en aub doe het de volgende potjes niet weer zo. Veel mensen vinden je de koning der WvW maar ik kan helaas alleen concluderen dat dat komt omdat je een goede leider bent en het regels/rollentopic gemaakt hebt, bij het echte spel ben ik eerder geneigd om je op dag 1 al dood te krijgen door je speelstijl.

Verder hebben de slechtjes het best wel redelijk gedaan, alleen jammer dat er vandaag geen enkel goedje online was, die hadden namelijk ook wel doorgehad dat de stem van Ilja niet klopte lijkt me, maar ik vond het allang een wonder dat we gisteren niet hadden verloren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan