• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #155 - Dank Meme Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wat kan je je herinneren? Wil je alsjeblieft iets concreter praten.
Welke gebeurtenissen/indrukken hebben jou zo beïnvloed dat ze een goede WvW'ster is?

Waarom net, is ze een betere BM volgens jou?
 

DeletedUser22289

Gast
Ga ergens anders meelopen, Dusdavid2.
Zo ben je van geen enkel nut voor het potje, en enkel gevaarlijk omdat je namelijk geen enkel besef hebt of je met een goedje of een slechtje meeloopt.

Ga dan zagen op alle anderen en niet op mij.

RabbidRobin wegens het stemmen op iemand terwijl hij niet weet of het een goede of slechte is.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ga dan zagen op alle anderen en niet op mij.

RabbidRobin wegens het stemmen op iemand terwijl hij niet weet of het een goede of slechte is.

Dus jij beweert dat jij als jij stemt wel weet of het een goede/slechte is?
Het is dag 1, niemand weet of degene waarop hij stemt goed of slecht is. Tenzij je een wolf bent natuurlijk...

Welke anderen Dusdavid2? Hoezo benoem je jullie 'Anderen'? Over wie heb je het en wat hebben jullie gemeenschappelijk waarvoor ik op jullie zou moeten zagen? Beetje vaag, sorry hoor.
 

DeletedUser23053

Gast
Ga ergens anders meelopen, Dusdavid2.
Zo ben je van geen enkel nut voor het potje, en enkel gevaarlijk omdat je namelijk geen enkel besef hebt of je met een goedje of een slechtje meeloopt.

Ga dan zagen op alle anderen en niet op mij.

RabbidRobin wegens het stemmen op iemand terwijl hij niet weet of het een goede of slechte is.

Great, ik weet weer waarom ik hier niet meer speel.
 

DeletedUser25006

Gast
Wat ik mij herinner, loyaliteit, vriendelijkheid en eerlijkheid! Eigenschappen die in mijn ogen een BM moet beschikken. Daarom stem ik op haar.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus jij vindt dat de ideale BM loyaal is, vriendelijk en eerlijk?
Hoezo helpt dat haar bij het maken van de juiste keuzes?(= het enige nut van een BM in theorie)
 

DeletedUser22575

Gast
Eerlijkheid lijkt me geen goede vereiste ;). Vriendelijkheid hoort spontaan te gaan, loyaliteit is juist gevaarlijk in dit spel :s.
 

DeletedUser21204

Gast
Wat ik mij herinner, loyaliteit, vriendelijkheid en eerlijkheid! Eigenschappen die in mijn ogen een BM moet beschikken. Daarom stem ik op haar.

Loyaal? Eerlijkheid? Jij hebt mij nog nooit als wolf meegemaakt, zeker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan