• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #155 - Dank Meme Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22289

Gast
stemde*
Vanwaar heb je deze gedachte, ik zou hem graag ontkrachten.
Bashen zonder stemmen is namelijk maar flauwe kattenpis.

Jammer dat je dit dan bij velen door de vingers ziet en bij anderen dan pittig veel commentaar op geeft, komt nogal raar over.
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat je dit dan bij velen door de vingers ziet en bij anderen dan pittig veel commentaar op geeft, komt nogal raar over.

Hij bedoelt dat hij bashen zonder stemmen volgens hem niet krachtig genoeg is; niet dat het als bullshit overkomt ;)
 

DeletedUser22289

Gast
Ja dat snap ik, maar hij geeft geen commentaar op de mensen die commentaar zouden terug geven die voor hem nadelig zouden kunnen zijn, hij doet dat enkel bij mensen die amper commentaar op wat geven.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vanwaar de gedachte? Vanuit potjes die ik zojuist heb teruggelezen.
Daar was je ook iets inactiever tho, kan aan de drukte gelegen hebben. Daarom dat ik het even vroeg.

Welke potjes? Dan kan ik daar ook even naar kijken. Verder bash ik altijd meestal op het eerste wat bashwaardig is, of dat een ouwerd is of een noob. Dus dat ik enkel op bedreigingen bash is een beetje onzin, de kans is gewoon groter omdat zij meer posten, en er meer is om op te bashen.

Jammer dat je dit dan bij velen door de vingers ziet en bij anderen dan pittig veel commentaar op geeft, komt nogal raar over.

Ga jij nu nog op mijn vragen antwoorden of hoe zit dat daar?

Ja dat snap ik, maar hij geeft geen commentaar op de mensen die commentaar zouden terug geven die voor hem nadelig zouden kunnen zijn, hij doet dat enkel bij mensen die amper commentaar op wat geven.

Gast. Geef dan gewoon commentaar, tamzak. Het gaat hier over jou, dus nu zeg je dat ik jou eruit pik omdat je een makkelijk target bent? Wees dan jezelf en geen zwak target, slimmerd. Verder heb ik al een stem en negeer je elke vorm van reageren op mijn posts, dusja er zijn makkelijkere targets. En inactievere. Toch zijn het niet zij maar jij die momenteel stevig mijn noten uithangt.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik heb hier al geantwoord, kneus.

Ik heb geantwoord op ELKE POST van je, dus alsjeblieft, wees wat minder egoïstisch en beantwoord mijn vragen ook.
Aleja, je moet niet hoor. Maar in dat geval blijft mijn lynchstem gewoon staan, niet gaan zagen dan.
 

DeletedUser22289

Gast
Ik heb hier al geantwoord, kneus.

Ik heb geantwoord op ELKE POST van je, dus alsjeblieft, wees wat minder egoïstisch en beantwoord mijn vragen ook.
Aleja, je moet niet hoor. Maar in dat geval blijft mijn lynchstem gewoon staan, niet gaan zagen dan.

Met anderen bedoel ik Sam bijvoorbeeld, hij stemt ook gewoon zoals hij vaker doet maar daar komt geen commentaar op? hoe verklaart u dat?
 

DeletedUser

Gast
Als jij je verdedigt op mijn commentaar :p en een goede reden geeft.

Nee-nee-nee
Hij was eerst!

En nu even serieus, heb je door hoe wolfish dat is? "Jij verdedigt je niet tegen mij (hoewel ik nergens een serieuze, beantwoordbare vraag van jouw kant zie komen) dus ik verdedig me niet tegen jou"

Weet je wat de meesten dan zeggen?
Houd je van stoplichten? Want je naam krijgt dat bovenste kleurtje.

Met anderen bedoel ik Sam bijvoorbeeld, hij stemt ook gewoon zoals hij vaker doet maar daar komt geen commentaar op? hoe verklaart u dat?

Wat heeft Sam nu weer met jou te maken?
Btw, ik word gek van dat u-gebeuren. Ik ben een Belg en zelfs ik gebruik het niet zo overdreven vaak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22289

Gast
Nee-nee-nee
Hij was eerst!

En nu even serieus, heb je door hoe wolfish dat is? "Jij verdedigt je niet tegen mij (hoewel ik nergens een serieuze, beantwoordbare vraag van jouw kant zie komen) dus ik verdedig me niet tegen jou"

Weet je wat de meesten dan zeggen?
Houd je van stoplichten want je naam krijgt dat bovenste kleurtje.

Ach ze doen maar, zal je laten dan maar spijt van hebben eh, ik doe elk potje hetzelfde altijd dezelfde commentaar en bijna altijd zitten jullie er naast.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Met anderen bedoel ik Sam bijvoorbeeld, hij stemt ook gewoon zoals hij vaker doet maar daar komt geen commentaar op? hoe verklaart u dat?

Omdat jij als eerste stemde. Toen had ik bakken tijd en stemde ik op jou. Later stemden anderen idd ook mee, daar heb ik hier en daar ook een vraag bij gesteld. Waarom ik daar niet zo op doorhamer is, omdat jij gewoon zo tegendraads aan het doen bent, dat ik niet veel tijd meer over heb om ook nog op andere mensen te gaan.

Daarnaast heb ik maar 1 lynchstem en behandel ik dus graag 1 verdachte tegelijkertijd op deze manier. Andere mensen die verdachte dingen doen, haal ik aan of onthoud ik. Maar ik ga geen 3 stemmen tegelijk zetten, dat zou wat overhaast zijn.

Ach ze doen maar, zal je laten dan maar spijt van hebben eh, ik doe elk potje hetzelfde altijd dezelfde commentaar en bijna altijd zitten jullie er naast.

"Bijna altijd" Dit ruikt naar alsof het deze keer niet het geval is?
 

DeletedUser

Gast
Ach ze doen maar, zal je laten dan maar spijt van hebben eh, ik doe elk potje hetzelfde altijd dezelfde commentaar en bijna altijd zitten jullie er naast.

Stop met aan wvw mee te doen
Ik zeg het niet omdat ik je haat
Maar omdat ik van je hou
 

DeletedUser22289

Gast
Omdat jij als eerste stemde. Toen had ik bakken tijd en stemde ik op jou. Later stemden anderen idd ook mee, daar heb ik hier en daar ook een vraag bij gesteld. Waarom ik daar niet zo op doorhamer is, omdat jij gewoon zo tegendraads aan het doen bent, dat ik niet veel tijd meer over heb om ook nog op andere mensen te gaan.

Daarnaast heb ik maar 1 lynchstem en behandel ik dus graag 1 verdachte tegelijkertijd op deze manier. Andere mensen die verdachte dingen doen, haal ik aan of onthoud ik. Maar ik ga geen 3 stemmen tegelijk zetten, dat zou wat overhaast zijn.



"Bijna altijd" Dit ruikt naar alsof het deze keer niet het geval is?

Ik was niet de eerste die stemde ik was pas 7e, en ik heb indd gewoon gestemd waar toen de meeste stemmen waren, vervolgens stem ik al niet. Wat dat laatste betreft weet ik en zal u ook te weten komen. Al zal u dan spijt hebben.
 

DeletedUser

Gast
Ik was niet de eerste die stemde ik was pas 7e, en ik heb indd gewoon gestemd waar toen de meeste stemmen waren, vervolgens stem ik al niet. Wat dat laatste betreft weet ik en zal u ook te weten komen. Al zal u dan spijt hebben.

Rabbid is 17.
(Btw, sorry voor de dubbelpost, iPad doet al de hele tijd raar)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
en niet meer online vanavond.

Zodat hij zich niet kan verdedigen?
Waarom is dit een toevoeging aan de redenen om hem te lynchen?

Dit soort reacties bedoel ik, wat is hier het nut van en wat draagt het bij aan het, toch al lage, niveau?

Waarom ben jij van mening dat het even opmerken dat iemand in een slachtofferrol kruipt niet nuttig is? In vergelijking met de meeste andere posts vind ik dat nog een van de meest inhoudelijke en nuttige posts. In tegenstelling tot jouw posts, die enkel gevuld zijn met arrogantie, haat en neerbuigend gedrag ;)

Nouja, Wouter lijkt me wel een goede keus. Heeft al vaak en serieus meegedaan dus lijkt me een prima bm.

Dus iedereen die op een serieuze manier al veel potjes heeft gespeeld, is een goede BM, verklaar u nader?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan