• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #155 - Dank Meme Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Enige toelichting?

Zekers. Tijdje terug dat ik heb meegedaan, dus weet niet hoe de huidige zaken ervoor staan, maar toen ik nog meedeed vond ik Jaspenia een goede/actieve speler, mijn mening. Ik stem sindsdien volgens mij best wel vaak op hem als burgemeester en dat doe ik dit potje dus ook.
 

DeletedUser23628

Gast
Iemand een mening over dusddavid? Of enige andere verdachte?

weinig behalve dan dat dusdavid altijd nogal apart overkomt zoals mark al benoemt

Wat wel opvalt is dat er nog een aantal mensen helemaal niet hebben gereageerd, misschien niet perse verdacht maar wel een beetje flauw.
Vooral omdat dat nu al een paar potjes zo is, zou jammer zijn als stemmen altijd op inactieven gaan en daardoor de eerste rondes helemaal niet over het spel gaan.
 

DeletedUser23053

Gast
Nick doet altijd dom, ook als hij wolf is dus ik zou het over hem niet weten. Voor de rest weinig soeps geweest
Rabbid
Is wel actief bezig

Misschien een hele gekke gedachte waaruit een hele flamewar gaat komen, maar zou het dan niet ooit slim zijn om hem te helpen met NIET dom spelen? Kbedoel, dat gebeurde met Leonidas ook niet en die is mooi weer verdwenen. Een stem erop zetten en zeggen dat hij toch altijd dom speelt is niet bepaald bevorderend.
 

DeletedUser

Gast
Misschien een hele gekke gedachte waaruit een hele flamewar gaat komen, maar zou het dan niet ooit slim zijn om hem te helpen met NIET dom spelen? Kbedoel, dat gebeurde met Leonidas ook niet en die is mooi weer verdwenen. Een stem erop zetten en zeggen dat hij toch altijd dom speelt is niet bepaald bevorderend.

Ik zeg nergens dat ik op hem ga stemmen, gewoon dat hij zowel als goed en als slecht dom doet

En archer
Rabbid lijkt me een goede speler enz...
 

DeletedUser23053

Gast
Ik zeg nergens dat ik op hem ga stemmen, gewoon dat hij zowel als goed en als slecht dom doet

En archer
Rabbid lijkt me een goede speler enz...

Rabbid wel, maar daar gaat het niet alleen over. Je kan je er aan ergeren en in problemen blijven denken, of je probeert te helpen.
Nouja, mij boeit 't niet ik speel hier toch bijna nooit mee.

Mooie slachtofferrol gr

Dit soort reacties bedoel ik, wat is hier het nut van en wat draagt het bij aan het, toch al lage, niveau?
 

DeletedUser2057

Gast
Rabbid wel, maar daar gaat het niet alleen over. Je kan je er aan ergeren en in problemen blijven denken, of je probeert te helpen.
Nouja, mij boeit 't niet ik speel hier toch bijna nooit mee.



Dit soort reacties bedoel ik, wat is hier het nut van en wat draagt het bij aan het, toch al lage, niveau?

Als jij niet ziet wat ik bijdraag aan het spel, dan ben je zelf niet competent genoeg om te kunnen beoordelen in hoeverre ik op mijn manier met mijn persoonlijke stijl een spelbijdrage kan leveren.
 

DeletedUser23442

Gast
Dit potje :/

Nouja, Wouter lijkt me wel een goede keus. Heeft al vaak en serieus meegedaan dus lijkt me een prima bm.

Misschien een hele gekke gedachte waaruit een hele flamewar gaat komen, maar zou het dan niet ooit slim zijn om hem te helpen met NIET dom spelen? Kbedoel, dat gebeurde met Leonidas ook niet en die is mooi weer verdwenen. Een stem erop zetten en zeggen dat hij toch altijd dom speelt is niet bepaald bevorderend.

Dit is trouwens niet helemaal waar. Leonidas is weldegelijk geholpen, sterker nog, de wolven hebben een keer (bijna? niet meer zeker) het potje verloren als gevolg van hoeveel we hem geholpen hadden (hij was goedje). Dat hij weg gegaan is heeft daar niets mee te maken, want hij is ook niet verdwenen na een vroege lynch ofzo, maar was juist als 1 van de laatste over en toen opeens inactief
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Misschien een hele gekke gedachte waaruit een hele flamewar gaat komen, maar zou het dan niet ooit slim zijn om hem te helpen met NIET dom spelen? Kbedoel, dat gebeurde met Leonidas ook niet en die is mooi weer verdwenen. Een stem erop zetten en zeggen dat hij toch altijd dom speelt is niet bepaald bevorderend.

Wel, hangt ervanaf. Als je hem wilt lynchen om die reden is dat een vrij slechte reden, klopt.
Verder speelt hij niet dom. Hij loopt mee, hij countert en speelt hersenloos.
Dat is in geen geval gelijk aan dom.

dus ik ben verdacht omdat ik haat op mn dak krijg ?

Ik zou je eerder verdacht noemen omdat je niet meer op mijn vragen reageert.
Verder ben jij de enige met een lynchstem op zich, ik zeg niet dat je verdacht bent. Ik vraag enkel anderen om een mening over mijn lynchstem en dus over jou.
 

DeletedUser

Gast
Ga ergens anders meelopen, Dusdavid2.
Zo ben je van geen enkel nut voor het potje, en enkel gevaarlijk omdat je namelijk geen enkel besef hebt of je met een goedje of een slechtje meeloopt.

Hmm, je stemt hier op iemand waarvan je weet dat er nooit iets nuttigs uit zal komen met de reden dat hij enkel meeloopt? Ik weet dat het sterk in je spelstijl ligt om vroeg in het spel op mensen te bashen, maar ik kan me niet herinneren dat je dit als goedje ooit op de minder gevaarlijke spelers deed...
Of iig stem je er nog niet meteen op.
Dus waarom nu wel?
 

DeletedUser

Gast
stemde*
Vanwaar heb je deze gedachte, ik zou hem graag ontkrachten.
Bashen zonder stemmen is namelijk maar flauwe kattenpis.

Vanwaar de gedachte? Vanuit potjes die ik zojuist heb teruggelezen.
Daar was je ook iets inactiever tho, kan aan de drukte gelegen hebben. Daarom dat ik het even vroeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan