• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #156 - A game of cards

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ow, ik kon het wel waarderen heuwr. Zou nog exact hetzelfde zijn :p
Maar meer moeite ga ik er niet aan verspillen hoor, hoe zou je zelf zijn ^^.
Kan die tijd en moeite beter elders steken ;)
 

DeletedUser

Gast
Misschien he, heel misschien he
Maakt het niet uit of je schoppen of ruit bent :O
 

DeletedUser

Gast
Ik zit te denken... Zou Jasp een logica hebben achter welke kaart, welke rol is. Zeg maar dat alle klavers wolven zijn ofzo. Of dat alle vrouwen zienende krachten zouden hebben. Daarom claim ik nu gewoon ruiten. (Huppakee, actie in het spel!)

Of je bent een premiejager die alle ruiten dood moet krijgen?

De logica is dat jij aanneemt dat het verklappen van je kaart enig voordeel voor de goedjes oplevert. Tenzij jij de effectieve betekenis kent, weet jij niet of dit al dan niet goed/slecht is voor de goedjes ;)

Ja, ik snap dat een figuurtje claimen voordelig en nadelig kan zijn. (Of nutteloos.) Maar ik snapte vooral de logica niet dat iemand die zelf ruiten claimt een ruitendodende premiejager zou zijn. Schoppendodend ofzo zou veel logischer zijn. ;)

nou daar gaan we weer!

meteen 100 vragen 0 antwoorden JOEPIE

Voor jou komt dat misschien zo over maar dat is niet zo. Je kan dingen afleiden bij gedrag en in elke zin kan iemand iets verraden. Dus hoe meer je mensen vraagt, hoe meer ze zeggen, hoe meer ze kunnen verraden. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan