• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #156 - A game of cards

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Je hebt dus 2 mensen die een gelijkaardige rol claimen, enkel de ene met een kleur en de andere zonder kleur. Wat in godsnaam bezielt je dat je los op degene basht die geen kleur claimt. Je basht zelfs niet alleen, nee je lyncht hem ook meteen, zonder enig moment om jezelf of die andere claim in de vraag te stellen. Nee, tis Rabbid, hij doet wel vaker fake, hij zal wel liegen, zo simpel is het. Gewoon degoutant, om het op z'n Vlaams uit te drukken.

Omdat de persoon met kleur bewezen is.
 

DeletedUser20542

Gast
Is dit een indirecte claim? Hoe dan ook vereist die uitspraak meer uitleg.
 

DeletedUser19654

Gast
Wacht rabbid lynchen omdat zijn kaart geen kleur zou hebben? Naar mijn mening is zwart nog nooit een kleur geweest!!
Met andere woorden alle zwarte kaarten zijn wolf en rode niet?

Dus alleen om die reden faalt dit al. Next het zijn kyra en alice wie gaat daar nu in mee!

Als laatste rabbid omdat je zegt/beweert geen kleur te hebben ben je de joker dan? Dat lijkt me opzich nog logisch
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Uw my gud!! ik had nog gelijk ook!!
Woop woop!

Ik sta aan rabbids kant!! Me trust him more then anyone now!
 

DeletedUser21204

Gast
Wacht rabbid lynchen omdat zijn kaart geen kleur zou hebben? Naar mijn mening is zwart nog nooit een kleur geweest!!
Met andere woorden alle zwarte kaarten zijn wolf en rode niet?

Dus alleen om die reden faalt dit al. Next het zijn kyra en alice wie gaat daar nu in mee!

Als laatste rabbid omdat je zegt/beweert geen kleur te hebben ben je de joker dan? Dat lijkt me opzich nog logisch

Wtf is dit x)

1) Als ik m vroeg of het een kleur had, en het was zwart, dan had ie echt wel gezegd "zwart" ipv "geen kleur". Maar je zegt hiermee dus dat Rabbid zwart is, maar hij geeft zelf toe geen kleur te hebben x)
2) Als Alice en ik samen wolf zouden zijn, gaan we toch zeker niet dag 1 zoveel op het spel zetten om 1 persoon te lynchen.
 

DeletedUser19654

Gast
Wtf is dit x)

1) Als ik m vroeg of het een kleur had, en het was zwart, dan had ie echt wel gezegd "zwart" ipv "geen kleur". Maar je zegt hiermee dus dat Rabbid zwart is, maar hij geeft zelf toe geen kleur te hebben x)
2) Als Alice en ik samen wolf zouden zijn, gaan we toch zeker niet dag 1 zoveel op het spel zetten om 1 persoon te lynchen.
1. Nee zwart is algemeen geen kleur en aangezien het rabbid is zie ik hem dat ook nog wel zeggen.
Daarnaast was de joker de kaart die mij meest voor de hand ligt bij geen kleur wat hij nu net ook toegeeft.

Verder maakt het mij niet veel uit of er iemand bewezen is maar wat heeft een joker met een kleur te doen met het feit dat een joker zonder kleur bullshit is?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik moet zometeen weg naar een vergadering. Ik zou alle mensen die nog niet hebben gestemd, aanraden niet op mij te stemmen, gezien het feit dat mijn rol vrij handig kan zijn om te hebben. Nuja, jullie zien maar. Ik heb de tijd niet gehad vandaag om me tegoei met wolvenjagen bezig te jagen. Het enige dat ik weet dat alle beeldjes opvallend belangrijkere rollen hebben dan de cijfers. Maargoed. Ik laat het hierbij, mochten jullie het nodig vinden jullie BM te lynchen, doe dat dan maar, maar hou in het achterhoofd dat Kyra dit allemaal begon.

Puur hypothetisch, zelfs al gaf ik een foute claim, dan nog is dat geen reden om mij, als Rabbid zijnde te gaan lynchen. Dus ik stel me wel vragen bij haar motieven, maargoed. Ik laat het hierbij, nog een fijne avond verder :). Mocht ik sterven, denk dan aub morgen beter na, voor jullie eigen bestwil.
 

DeletedUser

Gast
Puur hypothetisch, zelfs al gaf ik een foute claim, dan nog is dat geen reden om mij, als Rabbid zijnde te gaan lynchen. Dus ik stel me wel vragen bij haar motieven, maargoed. Ik laat het hierbij, nog een fijne avond verder :). Mocht ik sterven, denk dan aub morgen beter na, voor jullie eigen bestwil.

Je verdediging komt op mij niet echt als sterk over. Veel gebluf maar geen bewijzen/sterke argumenten. RabbidRobin.

Verder wil ik nog melden dat ik de theorie van moonmonkey nogal vergezocht en slap vind.
 

DeletedUser

Gast
Je verdediging komt op mij niet echt als sterk over. Veel gebluf maar geen bewijzen/sterke argumenten. RabbidRobin.

Verder wil ik nog melden dat ik de theorie van moonmonkey nogal vergezocht en slap vind.

Je kent moon niet, die is altijd vergezocht
Eerlijk gezegd vind ik me wel in de theorie van claya en kyra
 

DeletedUser10470

Gast
Ik stem op Kyra. Het feit dat Rabbid vertelt dat hij geen kleur heeft betekend niet direct dat hij wolf is. Heeft hij een rol bij je geclaimd of een kaart? Als het een rol is, waarom zou het dan onmogelijk zijn? Als het een kaart is, niemand weet welke kaarten erin zitten. Het kan er goed een zijn zonder kleur. Dat betekend lijkt mij niet direct dat hij wolf is.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem op Kyra. Het feit dat Rabbid vertelt dat hij geen kleur heeft betekend niet direct dat hij wolf is. Heeft hij een rol bij je geclaimd of een kaart? Als het een rol is, waarom zou het dan onmogelijk zijn? Als het een kaart is, niemand weet welke kaarten erin zitten. Het kan er goed een zijn zonder kleur. Dat betekend lijkt mij niet direct dat hij wolf is.

Hij heeft gewone joker geclaimd. Ook toen we hem expliciet naar een kleur vroegen hield hij koppig vol geen kleur te hebben. Dit kan niet kloppen aangezien er een bewezen goedje is waarvan we zeker weten dat hij een rode joker is, en dus wel degelijk een kleur heeft.
 

DeletedUser19654

Gast
Dus dat is je gehele argument??
Wij moeten blindelings geloven dat er een rode joker bewezen zou moeten zijn. Het feit dat deze joker rood is moet betekenen dat een kleurloze joker dus niet bestaat of wolf moet zijn?

Ach gelukkig kennen de meeste mij dat ik niet op zo'n info in ga want hier zit ook verschrikkelijk veel ongeloof in...

kyra.... moet, moet en nog eens moet zonder echt daadwerkelijke overtuigende argumenten hoppa

E: die gewone joker die je zo mooi onderstreept is de rode joker ook 100% gewoon? Of zit daar verschil in? Want dan valt je gehele argument aan gort

P.s. ik stem hierbij op kyra ipv op alice want kyra en alice zijn eigenlijk gewoon een en hetzelfde en nu heeft mijn stem betekenis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Normaliter stem ik op een inactief iemand, maar in dit geval vind ik dat ik toch maar een keuze moet maken.

Rabbid, sorry. Maar het verhaal van Kyra en Alice klinkt 'beter' (of hoe je het ook wilt noemen) dan die van jou.
 

DeletedUser20542

Gast
Hij heeft gewone joker geclaimd. Ook toen we hem expliciet naar een kleur vroegen hield hij koppig vol geen kleur te hebben. Dit kan niet kloppen aangezien er een bewezen goedje is waarvan we zeker weten dat hij een rode joker is, en dus wel degelijk een kleur heeft.
Waarom negeer je me? Doe je dat expres?
 

DeletedUser25006

Gast
Idd feit dat er een bewezen rode joker is en hij kleurloze joker claimt is voor mij aanleiding genoeg om Rabbid te stemmen
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Oké, nog mooi terug geraakt voor de deadline, vergadering was relatief kort.
HoC, je bent een meeloper 3e klas.

Ik wil gerust zeggen dat ik helemaal geen joker-kaart heb.
Het stoort mij gewoon dat ik om het feit dat ik fout claim gelynched wordt.
Dus nuja, zet jullie actie maar gewoon door, doe gerust. Kyra wist en weet nog steeds dat ik niet die jokerkaart heb, maar ik vraag me af waarom ze er zo hard op hamert dat dit betekent dat ik wolf ben x)
Alsof ik dit enkel zou doen als wolf lol
Alsof er iemand ook maar weet of er zelfs wolven inzitten lol.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan