• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #156 - A game of cards

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Deadline 0


Het was begonnen. Er begon meteen onrust te ontstaan. Wat gebeurt er allemaal? Zijn we onze levens nog wel zeker? Wie zijn mijn vrienden en wie mijn vijanden? Wie zijn de herrieschoppers? Wie spreekt de waarheid en wie lopen er te liegen? Wie durft er nog naar zijn eigen spiegelbeeld te kijken in het raam van de supermarkt, bang om te zien wat dit allemaal met je gedaan heeft? Waar ben ik veilig en waar ben in in gevaar? Wie zijn er vredelievend? Wie durft er nog te picknicken onder de bomen in het park? Op je reis kom je onbekenden tegen, maar ook vrienden en familie. Maar zijn oude vrienden nog steeds te vertrouwen of spelen er hogere belangen. Veiligheid is nergens gegarandeerd, maar je familie zou zich toch niet tegen je gekeerd hebben? Je eigen soort genoten, bloedeigen familieleden. Zouden die nog ergens te vinden zijn?

Deadline 1 is op vrijdag om 22:30. Alles kan gebeuren deze nacht.


Klaagmuur
e1311b08ec9fecf9b11f3c1da20ed439.png
818c7223a01d02bc26ba2901dc8dc669.png

Rabbid is jullie nieuwe bm

1. Ydeger --> x
2. DonFrank --> Rabbid
3. Artifex --> Ydeger
4. Galadriël --> Rabbid
5. Kyraco --> Aeneas
6. Rabbid --> Kyra
7. Heir of carthago --> Sanhal
8. Alice --> Sanhal
9. Sanhal --> Rabbid
10. Aeneas --> Rabbid
11. MoonMonkey --> x
12. Crimson Chin --> Kyra
13. Weerwolfgek --> x
52. Ijzer --> x


De inactieverts moeten actiever worden!!!

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
ik krijg nooit een BM stem :(
Artifex want ik ken hem niet en hij mij niet dus dikke bonding nu!!
en het gaat erom dat ik hem een stem geef niet dat hij gewoon nutteloos en te laat is

E: wat een dikke bullshit toch weer
WWG zegt letterlijk als een klaveren wolf is... dan is er een grote kans dat alle klaveren wolf zijn (zelfde geld voor schoppen harten en ruiten) :O
Met andere woorden laten we nu een kaartje claimen, of begrijp ik dit verkeerd?

Nou ik ga echt niet iemand lynchen omdat hij een schoppen is fzow... what a troll daarnaast WWG moet ik wel eerlijk bekennen dat het een super goede poging was een beetje inhoudelijk te starten zo snel al.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23628

Gast
nog erg stil hier, zelf ben ik er ook nog niet helemaal over uit wat te denken.

vooral die kaarten zijn frustrerend omdat ik ze niet begrijp!

alvast credits naar jaspenia voor de creativiteit nu nog wat spelers die het kwartje bij mij laten vallen :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ok, nu graag beetje uitleg. Zodat ik (en de rest) ook kan volgen? :p

E: Kyra (en Alice) gaan me dus lynchen omdat mijn kaart in tegenstelling tot blijkbaar iedereen geen kleur heeft. Dat vind ik de meest onzinreden ooit, en ik heb haar ook gezegd dat het gewoon bullshit is. Maar blijkbaar vindt zij van niet. Kyraco, alsjeblieft.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21204

Gast
T is heel logisch. Als 1 kaart een kleur heeft, en jij hebt dezelfde kaart maar jij hebt dan opeens geen kleur, dan is dat niet echt geloofwaardig.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je hebt dus 2 mensen die een gelijkaardige rol claimen, enkel de ene met een kleur en de andere zonder kleur. Wat in godsnaam bezielt je dat je los op degene basht die geen kleur claimt. Je basht zelfs niet alleen, nee je lyncht hem ook meteen, zonder enig moment om jezelf of die andere claim in de vraag te stellen. Nee, tis Rabbid, hij doet wel vaker fake, hij zal wel liegen, zo simpel is het. Gewoon degoutant, om het op z'n Vlaams uit te drukken.
 

DeletedUser20542

Gast
Waarom ragen we op kleuren? Kunnen we niet op een normale manier wolven zoeken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan