• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #171

latdekat

Harpij
Als het ook maar een beetje mogelijk is, is het eigenlijk altijd gewoon beter om te wachten op te stemmen voor bm zodat je ziet wie er wat actief zijn. Maar ach, vriendjespolitiek hoort er ook bij en daarom stemmen mensen op anderen, voordat ze uberhaupt weten of diegene actief is(*kuch* Gekko *kuch*).
Ik vind toch dat het gewoon een slecht idee is om te stemmen op basis van vorige potjes/kwaliteit, want dat zegt helemaal niets over zijn rol of het gedrag wat diegene aanhoudt in het potje. Tis natuurlijk moeilijk dat in te zien op dag 0, maar activiteit zegt er toch wel wat over.
P.s.:examenstunts zijn stom D:

Ik ben het met je eens dat het in feite anders zou moeten, maar je kan toch nooit zekerheid over een rol op dag 1 hebben? Op de activiteit kan je inderdaad wel letten, en dat is inderdaad wat ik ga doen.

Ik denk dat het antwoord wel duidelijk is: Omdat hij er dit keer voordeel van heeft doordat hij stemmen krijgt. Laten we eerlijk zijn, mensen zijn wel vaker hypocriet over dit soort dingen, als het hen de ene keer nou eenmaal goed uitkomt.

Dat is wel waar.

Marco heeft wel een beetje gelijk.

Ik leg alleen maar uit aan Lat de kat dat Gekko geen rare actie doet, want het is hier normaal om zonder nadenken op iemand te stemmen. Ik zie mezelf nergens zeggen dat ik dat leuk vind. Kijk maar weer: 20 posts in bijna een dag. Dat noem ik geen normale discussie.

Ik heb denk ik al uitgelegd dat ik een discussie startte. Ik wou niet zoals vorig potje nog bijna geen enkele deftige discussie voor de eerste lynch hebben.
 

DeletedUser

Gast
Omdat jij het bent zouden wij je allemaal BM moeten maken? Ik weet nu wel dat je een grapje maakte, maar omdat ik het ben, zou ik wel BM moeten worden, niet?

Check deze arrogantie, waarom zouden we zo iemand ooit BM willen maken???
 

DeletedUser

Gast
He lat is wel actief lijkt me. Bm is altijd zo k*t om te stemmen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Jaja, ik start ook maar een discussie hoor..

Ik heb denk ik al uitgelegd dat ik een discussie startte. Ik wou niet zoals vorig potje nog bijna geen enkele deftige discussie voor de eerste lynch hebben.

Ik zie nog geen enkele nuttige of deftige discussie. Enkel zinloos gezever.

Waarom wil je zo graag een discussie die ons niets oplevert? Om achteraf te kunnen zeggen 'Ja, ik heb wel de discussie gestart'.
Dit ruikt naar een strever of naar een wolfje.
En ik heb een hekel aan beiden.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben het met je eens dat het in feite anders zou moeten, maar je kan toch nooit zekerheid over een rol op dag 1 hebben? Op de activiteit kan je inderdaad wel letten, en dat is inderdaad wat ik ga doen.



Dat is wel waar.



Ik heb denk ik al uitgelegd dat ik een discussie startte. Ik wou niet zoals vorig potje nog bijna geen enkele deftige discussie voor de eerste lynch hebben.
klopt, daarom ga ik ook in op de activiteit, je kan na dag 1 weinig weten over iemand zijn rol, maar een indicatie over iemand in dit potie is wel mogelijk en daar moeten imo stemmen op beslist worden, nog altijd beter dan vorige potjes.

Check deze arrogantie, waarom zouden we zo iemand ooit BM willen maken???

Omdat zo'n iemand in ieder geval probeert om iets aan te kaarten over de stemmen en zo dus een discussie te starten, zij het een niet compleet relevante discussie waar ik knijn gelijk in geef. Maar lat probeert tenminste wat te zeggen en een mening te geven, terwijl jij met deze post alleen maar half trollish onzin loopt te verkondigen, jij probeert het niet eens om iets van je mening over een kwestie te verkondigen.

Omdat ik mogelijk noet meer on kom voor de Dl, stem ik op latdekat als bm. Kan mij tot nu toe vinden in zijn redenatie, en lijkt me op een goede manier actief, ookal zij het via een enigszins irrelevante discussie(toch is het wel deels een betere discussie met meer inhoud dan bij sommige eerste dagen word gevoerd, dus zo zagen moet je ook weer niet knijn)
 

latdekat

Harpij
Ik zie nog geen enkele nuttige of deftige discussie. Enkel zinloos gezever.

Waarom wil je zo graag een discussie die ons niets oplevert? Om achteraf te kunnen zeggen 'Ja, ik heb wel de discussie gestart'.
Dit ruikt naar een strever of naar een wolfje.
En ik heb een hekel aan beiden.

Sorry hoor, maar ik probeer echt activiteit te ondersteunen. Volgens mij heeft het meer nut om een discussie te starten, dan klagen over het starten van een discussie. Heb jij al veel gezegd? Heb jij al ook maar geprobeerd activiteit te creëren? Dat is wolfischer dan een discussie (proberen) te starten. Ik zie niet echt waar je het goede voorbeeld geeft. Want hoe minder discussie -> hoe minder activiteit -> beter voor de wolven.
 

DeletedUser

Gast
klopt, daarom ga ik ook in op de activiteit, je kan na dag 1 weinig weten over iemand zijn rol, maar een indicatie over iemand in dit potie is wel mogelijk en daar moeten imo stemmen op beslist worden, nog altijd beter dan vorige potjes.



Omdat zo'n iemand in ieder geval probeert om iets aan te kaarten over de stemmen en zo dus een discussie te starten, zij het een niet compleet relevante discussie waar ik knijn gelijk in geef. Maar lat probeert tenminste wat te zeggen en een mening te geven, terwijl jij met deze post alleen maar half trollish onzin loopt te verkondigen, jij probeert het niet eens om iets van je mening over een kwestie te verkondigen.

Omdat ik mogelijk noet meer on kom voor de Dl, stem ik op latdekat als bm. Kan mij tot nu toe vinden in zijn redenatie, en lijkt me op een goede manier actief, ookal zij het via een enigszins irrelevante discussie(toch is het wel deels een betere discussie met meer inhoud dan bij sommige eerste dagen word gevoerd, dus zo zagen moet je ook weer niet knijn)

Waarom probeer je iemand, die duidelijk niet serieus bezig was, over te halen. Die post uit mijn mening niet, dus waarom die mening bekritiseren?
 

DeletedUser

Gast
Waarom probeer je iemand, die duidelijk niet serieus bezig was, over te halen. Die post uit mijn mening niet, dus waarom die mening bekritiseren?

Ik bekritiseer die mening helemaal niet, ik bekritiseer jouw houding over hoe je post in het topic. Dat ik lat erbij roep, is om aan te duiden dat ik vind dat hij het goed doet, terwijl jij alleen maar loopt te trollen.
Waarom probeer ik iemand die niet serieus is, over te halen om iets inhoudelijks te gaan zeggen? Wat zou je denken, misschien om meer grip te krijgen op wat je doet, want dat gaat echt voor 0 % duidelijker worden als jij alleen maar gaat trollen. Als je niets nuttigs ziet in wvw en het niet serieus wil nemen welke discussie er dan ook maar is, waarom doe je dan mee? Alleen maar om onserieus te zijn en eigenlijk gewoon een doorn in het oog van een ieder te zijn die wel serieus probeert te zijn? Dat helpt zeg.
 

DeletedUser

Gast
Rip tis bijna dl
rabbid wegens het janken tegen lat de kat terwijl hij probeert actief te zijn.
 

latdekat

Harpij
Waarom probeer je iemand, die duidelijk niet serieus bezig was, over te halen. Die post uit mijn mening niet, dus waarom die mening bekritiseren?

Ik ben het eens met Marcoknight dat spelers die alleen maar zitten te trollen geenszins het niveau omhoog haalt, of iets toevoegen. Daar integen durf ik te wedden dat indien je je een beetje inspant je een goede speler bent. Dus als je net iets minder zou trollen, en je een beetje serieuzer zou posten, komen we allemaal een stapje verder.

Ik bekritiseer die mening helemaal niet, ik bekritiseer jouw houding over hoe je post in het topic. Dat ik lat erbij roep, is om aan te duiden dat ik vind dat hij het goed doet, terwijl jij alleen maar loopt te trollen.
Waarom probeer ik iemand die niet serieus is, over te halen om iets inhoudelijks te gaan zeggen? Wat zou je denken, misschien om meer grip te krijgen op wat je doet, want dat gaat echt voor 0 % duidelijker worden als jij alleen maar gaat trollen. Als je niets nuttigs ziet in wvw en het niet serieus wil nemen welke discussie er dan ook maar is, waarom doe je dan mee? Alleen maar om onserieus te zijn en eigenlijk gewoon een doorn in het oog van een ieder te zijn die wel serieus probeert te zijn? Dat helpt zeg.

Zie bovenstaande, ik zie in Alice iemand die momenteel erg veel trolt, vooral in het begin. Maar ik weet absoluut zeker dat met een kleine inspanning ze een zeer goede speler is.

Verder Marcoknight, hij is actief en goed bezig, ik heb weliswaar nog niet met hem gespeeld, maar de eerste indrukken zijn alvast goed.
 

latdekat

Harpij
Rip tis bijna dl
rabbid wegens het janken tegen lat de kat terwijl hij probeert actief te zijn.

Je hoeft vandaag nog geen lynch te kiezen, dus ik zou nog niet meteen op Rabbid gaan. Overigens denk ik dat het oprecht een opmerking was tegenover mij, die wss goed bedoeld is. Het is niet alsof hij zit te janken ofzo. Ik geef toe dat de discussie niet op veel sloeg, dus niet echt een goede lynch reden vind ik.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Je hoeft vandaag nog geen lynch te kiezen, dus ik zou nog niet meteen op Rabbid gaan. Overigens denk ik dat het oprecht een opmerking was tegenover mij, die wss goed bedoeld is. Het is niet alsof hij zit te janken ofzo. Ik geef toe dat de discussie niet op veel sloeg, dus niet echt een goede lynch reden vind ik.

Ow inderdaad geen lynch vandaag, ik had het niet door. Dan denk ik wel nog over de lynch na, aangezien het een best baggere stem was x).
 

DeletedUser

Gast
Dag 0

De Wakkerdammers zaten braaf te wachten terwijl de stemmen door onafhankelijke waarnemers werden geteld. En daar was eindelijk de uitslag..!

Burgemeestersverkiezing
Jaspenia ->
Latdekat -> Marcoknight
Kyraco -> Latdekat
't Konijn -> Jaspenia
Nissassa ->
Alice ->
Ydeger ->
Marcoknight -> Latdekat
Heir of carthago -> Latdekat
Gekko -> Ydeger
Heartlion ->
DonFrank -> 't Konijn
Der Pantzerwagen ->
Araluen ->

Het eerste wat opviel aan de verkiezingsuitslag was dat het opkomstpercentage 50% was. Er gingen stemmen op om de verkiezing om deze reden ongeldig te verklaren, maar Latdekat was het daar niet mee eens. Met de belofte dat hij bij volgende verkiezingen het opkomstpercentage omhoog zou krikken, haalde hij uiteindelijk de Wakkerdammers over. Daarmee won Latdekat de verkiezingen.

Latdekat bedankte iedere dorpeling die had bijgedragen aan de opkomst en hield vervolgens een vlammende speech over het verdrijven van de wolven in Wakkerdam. Er moesten inwoners hangen voor de dood van Imrahil, dat was duidelijk! Men kwam overeen dat er dezelfde dag nog een dorpeling gehangen zou worden, in de hoop dat dit één van de daders zou zijn.

Nadat de Wakkerdammers Imrahil een laaste eerbetoon hadden kunnen brengen bij zijn begrafenis, werd het dus tijd voor nieuwe verkiezingen - die zeker weten bloederig zouden eindigen...

Latdekat is de burgemeester van Wakkerdam.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben het eens met Marcoknight dat spelers die alleen maar zitten te trollen geenszins het niveau omhoog haalt, of iets toevoegen. Daar integen durf ik te wedden dat indien je je een beetje inspant je een goede speler bent. Dus als je net iets minder zou trollen, en je een beetje serieuzer zou posten, komen we allemaal een stapje verder.

Ah, maak je maar geen zorgen. Tis maar dag 1, zonder lunch, nog niks opmerkelijks gebeurd en ook de BM-stemmen lijken me niet erg vreemd.

Ik bekritiseer die mening helemaal niet, ik bekritiseer jouw houding over hoe je post in het topic. Dat ik lat erbij roep, is om aan te duiden dat ik vind dat hij het goed doet, terwijl jij alleen maar loopt te trollen.
Waarom probeer ik iemand die niet serieus is, over te halen om iets inhoudelijks te gaan zeggen? Wat zou je denken, misschien om meer grip te krijgen op wat je doet, want dat gaat echt voor 0 % duidelijker worden als jij alleen maar gaat trollen. Als je niets nuttigs ziet in wvw en het niet serieus wil nemen welke discussie er dan ook maar is, waarom doe je dan mee? Alleen maar om onserieus te zijn en eigenlijk gewoon een doorn in het oog van een ieder te zijn die wel serieus probeert te zijn? Dat helpt zeg.

Het is duidelijk dat je vorig potje niet hebt meegevolgd :p
E: Maar he, zo veel tekst om een "troll" te bekritiseren. Als jij het niet was zou ik bijna zeggen dat je een wolf bent die actief probeert te lijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

latdekat

Harpij
Ik vind het jammer dat er niet meer stemmen waren. BM wordt door sommigen onbelangrijk geacht, waar ik het niet mee eens ben. Deze moet dus wel opwegen welke van de twee lynchen de meeste kans maakt om wolf te zijn! Het is niet dat ik mezelf incapabel acht om dat te doen, maar 50% is toch wel een beetje bedroevend vind ik. Dus gelieve wel te stemmen!
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het jammer dat er niet meer stemmen waren. BM wordt door sommigen onbelangrijk geacht, waar ik het niet mee eens ben. Deze moet dus wel opwegen welke van de twee lynchen de meeste kans maakt om wolf te zijn! Het is niet dat ik mezelf incapabel acht om dat te doen, maar 50% is toch wel een beetje bedroevend vind ik. Dus gelieve wel te stemmen!

Mwa, als ik wel een BM had geuit had ik wss op mezelf gestemd. Maar hé, vroege dl + maakt toch niet zo veel uit.
 
Bovenaan