• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #188 - Gemeente Wakkerdam

DeletedUser26004

Gast
Hmm, dat is het grootste probleem: er zijn geen andere fatsoenlijke opties x)
 

DeletedUser9104

Gast
En het zou mij eerlijk gezegd niets verbazen als hij dit potje ineens wel wolf is.
 

latdekat

Harpij
En het zou mij eerlijk gezegd niets verbazen als hij dit potje ineens wel wolf is.

Hmm. Eerst had ik nog willen zeggen dat het gewoon was omdat je niet wist op wie te stemmen, maar dan kom je met dit nutteloos argument. De kans is even groot als bij andere spelers.

Dat je dit soort argumenten aanhaalt doet me eerder denken dat je een gemakkelijke stem wil neerzetten.

E: Nou ja, argument. Misschien bedoelde je het zelfs niet zo, maar de opmerking zelf lijkt mij puur om Graecus "verdacht" te maken, bewust of onbewust.
 

DeletedUser9104

Gast
Lat, ho. Dit was geen opmerking om mijn snelle stem te verdedigen. Absoluut niet. Ik zeg alleen dat het me niets zou verbazen.
 

DeletedUser18363

Gast
Je komt nu wel steeds met 'gemakkelijke stem', maar op dit punt is een stem met een argument al heel wat.
 

DeletedUser21575

Gast
Zucht.. 1 stem, 5 min te gaan. Iedereen zit met hetzelfde probleem.
 

DeletedUser27427

Gast
Aan de andere kant gaf Kyra de aanzet tot de bijna-benoeming van Graecus tot bm. Als weerwolf wil je misschien liever geen goede burgemeester.
Kijk ik was na aan het denken over wie ik BM ging maken.
En het ging letterlijk zo:
Nissassa? Nee, te goede wolf.
Ilja? Nee, te goede wolf.
Etc.

Dus eigenlijk kan imo beter iemand waarvan in ieder geval verschrikkelijk duidelijk is of hij goed is of niet BM worden, want anders heb ik het op driekwart van het potje nog niet door als een wolf BM is.

Deze uitspraak kan misschien worden als een wel heel gewiekste manouvre om meteen al geen weerwolf te lijken.
 

DeletedUser23442

Gast
Op z'n minst gistere al succes wensen aan de wolven, lol wie wil claimen kan bij mij terecht

Op basis hier van toch ook op Graecus
Vorig potje was hij net zo onsubtiel over zn wreker rol, en dit vragen om claims zie ik veel sneller bij een slechtje (welp) of evt neutraaltje (saraceen) dan een goedje (kan niets bedenken wat daar iets aan heeft)
 

DeletedUser21575

Gast
Ik ga voor ydeger. Draagt niets bij aan de pot, wil niet reageren op netwerk verzoeken en houdt zich op de achtergrond. Alle drie die dingen zitten het vinden van wolven in de weg.
 

DeletedUser22926

Gast
Enige opmerkelijkheden die ik heb gezien:
Als er btw mensen zijn die niet weten op wie ze moeten stemmen als BM hou ik me aanbevolen.
Waarom?
-Hou wel van een beetje actief netwerken
-Zit toch alweer jaren vast aan dit spelletje
-Kan goed relativeren(heb je ook nodig :p )
Oke, je bent van actief netwerken, een dag later, zie ik nog niks van jou terug ijzer, merkwaardig nu je opeens geen bm bent..

Kijk ik was na aan het denken over wie ik BM ging maken.
En het ging letterlijk zo:
Nissassa? Nee, te goede wolf.
Ilja? Nee, te goede wolf.
Etc.

Dus eigenlijk kan imo beter iemand waarvan in ieder geval verschrikkelijk duidelijk is of hij goed is of niet BM worden, want anders heb ik het op driekwart van het potje nog niet door als een wolf BM is.
Jij weet ook wel dat de kans hoger is dat een goedje bm wordt dan een slechtje...

Hieruit ga ik dan toch op Ijzer
 
Bovenaan