• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #188 - Gemeente Wakkerdam

DeletedUser21575

Gast
BMopvolging: Oud kiest nieuw binnen 12u anders herstemming
Jager zou ook binnen 12u moeten schieten ! Dit zijn ongelijke rechten, jagers worden voorgetrokken, discriminatie! Ik als Burgemeester van Wakkerdam dien bij deze direct een wetsvoorstel in om dit onrecht recht te trekken, en van onze gemeente een mooiere plek te maken. Voor iedereen!

Ik haal desnoods Sylvana Simons erbij! (dan hebben we tenminste een doelwit voor het jagerschot..)
 

DeletedUser21204

Gast
Wauw, Ydeger, ik had van jou echt wel meer verwacht dan blind degene die op je stemde afschieten à la Archer of Doom.
Heb ik me kennelijk in vergist.
Beetje jammer.
 

DeletedUser

Gast
Graecus was na zijn dood veranderd in een geest. Door het niet correct volgen van de regels zijn de ghostbusters gebeld en is graecus ook als geest dood.
 

DeletedUser18363

Gast
Jager zou ook binnen 12u moeten schieten ! Dit zijn ongelijke rechten, jagers worden voorgetrokken, discriminatie! Ik als Burgemeester van Wakkerdam dien bij deze direct een wetsvoorstel in om dit onrecht recht te trekken, en van onze gemeente een mooiere plek te maken. Voor iedereen!

Ik haal desnoods Sylvana Simons erbij! (dan hebben we tenminste een doelwit voor het jagerschot..)

Een burgemeester kan geen wetsvoorstel indienen, alleen de gemeenteraad kan dat.
 

DeletedUser21575

Gast
Een burgemeester kan geen wetsvoorstel indienen, alleen de gemeenteraad kan dat.
'Burgemeester' is maar een placeholder om het beesje een naam te geven. De nieuwe gemeente Wakkerdam is in principe gewoon een dictatuur.

E: Ik weiger gewoonweg dood neer te vallen omdat een inactieve speler jager blijkt te zijn en die vervolgens zijn schot verspild aan een speler die uit ellende maar een lynchstem op een inactiefje zet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Waarom is Jivilum in het topic geweest, maar is er nog niets met het jagerschot gedaan?

Overigens ben ik het bijna helemaal met je eens, ik vind zelf 12 uur wat kort, maar aan de andere kant is het normaal ook altijd zo dat je tot de volgende dl hebt als jager.
 

DeletedUser21204

Gast
Het is balen, compleet mee eens, maar zo is het altijd gegaan, en eigenlijk ook wel hoe het hoort. Hoe lullig het ook is.
 

DeletedUser18363

Gast
Het bevordert de snelheid van het spel, alleen dan moet de spelleider wel op tijd posten x)
 

DeletedUser

Gast
De rook van het geweer is opgetrokken en Nissassa is doodgeschoten. Een goed schot van de jager want hiermee is een Wakkerdamse infectiewolf gedood.

@Nissassa krijgt vanaf deze post 12u om een nieuwe BM te benoemen, anders zal er een nieuwe stemming komen.
 

DeletedUser9104

Gast
Achteraf gezien is het jagerschot wel een goed schot geweest :)
Dit scheelt dus als goed is twee wolven (voor de noobs: infectiewolf + de infecteerde)
 

DeletedUser21204

Gast
1) Switchte BM naar Nissassa toen dat nodig was om de doorslag te geven. 4-3 voor Nissassa, anders was het 3-4 geweest.
2) Nissassa claimde zieke. Heartlion kennelijk ook. Ze hebben dus samen een rol verzonnen om dingen te laten matchen.
 
Bovenaan