• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #191 - De slaapziekte

DeletedUser13353

Gast
Weet niet hoe je dat precies wilt controleren @Graecus 001 ;)

Maar ik kan jullie wel vertellen dat als jullie mij vanavond lynchen en er daarna ook nog een lunch plaats vind,
dat het heel lastig wordt om dit potje nog te winnen goedjes....
 

DeletedUser26399

Gast
Weet ik, ik zou gaan voor smoepje of gekko, een van de twee is zeker slecht, denk ik zo, de ene lynchen en de andere zienneren @latdekat
 

DeletedUser13353

Gast
Dan ga ik voor Smoepje
Een wolf als BM kan dodelijk zijn zo laat in het spel
 

DeletedUser26399

Gast
Dat is precies de reden dat ik eerst haar doe en dan pas Gekko, en maak alstublieft mij BM smoepje als je goed blijkt te zijn
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vijfde deadline - Donderdag 22.00 uur (Lynch + Lunch)
Graecus -> Smoepje
Smoepje -> Ijzervreter
Gekko -> Smoepje
Ijzervreter - > Smoepje
Latdekat -> Smoepje
Heartlion -> Gekko

Smoepje lynch, ze blijkt Zielsverwant.
Graag doorgeven voor volgende deadline wie de BM wordt.


Geen lunch

Zesde deadline - Zaterdag 22.00 uur (Lynch + Lunch)

De volgende deadline is dus zaterdag. Morgen geen deadline. Uitslag komt zaterdag tussen 22 en 2.
1. Latdekat
4. Heartlion
5. Graecus 001
9. IJzer
11. Gekko
 

DeletedUser22926

Gast
iig Ijzer, tenzij hij met iets heel goeds aan komt zrtten qua info. Maar dat sws niet xD
 

DeletedUser26399

Gast
Gekko, dit is het moment om te claimen, we zitten met drie goedjes die elkaar kennen, als je bengel bent, heb je dus deze nacht een lunch vermeden, en er moet een inzitten van de eerste nacht, die heeft mij toen gered.

Stand va zaken.

1. Latdekat->ziener(goed)
4. Heartlion->gezien als goed, maar meer is niet geweten, dus claim ms even.
5. Graecus 001->gedachtelezer, kan zieneracties opvragen
9. IJzer->slecht(ws wolf), of zou lycantroop in moeten zitten, maar is onwaarschijnlijk
11. Gekko->geen idee

@Gekkootje63 , claim even
@heartlion , vermeld eens je exacte rol
 

DeletedUser21356

Gast
Ik ben idd Bengel, kan mezelf niet beschermen daarmee vond ik Ijzer verdacht. M'n beschermingen:
Nacht 1: Graecus
Nacht 2: Smoepje
Nacht 3: Graecus
Nacht 4: Lat
Nacht 5: Graecus
Dus 2x Graecus als Lunch voorkomen. ☺
 

DeletedUser22926

Gast
Hela wacht eens even... Zit gekko nou fk bengel te claimen????
Heel raar, want toevallig ben ik bengel.. Ik kan nergens zien dat je ook echt bengel bent, want die namen van wie je beschermd heb die kan je ook gewoon verzonnen hebben, want graecus beschermen op dag 1 was al gezegd door ijzer, de wolf die natuurlijk wist dat graecus lunch was op dag 1. Is het daarnaast niet ongelooflijk toevallig dat er geen lunch is nu, want de wolven zouden veel eerder lat lunchen dan graecus nu, want zonder lat zijn er geen zieneringen. Ik denk dat of de wolven lat hebben proberen te lunchen maar dat niet gelukt is (door mijn beschermactie op lat) of wat ook kan is dat de wolven niet hebben geluncht, aka gekko en ijzer, opdat gekko kon bewijzen dat hij bengel was.

Volgens mijn theorie denk ik dat er nog 2 slechtjes inzitten, omdat de balance in dit potje dan bijna perfect zou lopen. Zie het verloop van het potje maar.
 

DeletedUser21356

Gast
Ja, standaard 5 Slechtjes op 12 spelers. Komaan zeg, hoe ongeloofwaardig is me dat. :/
 

DeletedUser13353

Gast
Kyra is gezienerd als slecht.

Ijzer is lynch. Hij is gezien als slecht.

En bij deze hebben Graecus en jij nu eindelijk jullie ware aard laten zien ;)
het enige wat je zegt is 'dat die persoon slecht is' waarna Graecus dit confirmed ;)
Echter kan deze zienering niet kloppen aangezien ik geen slechtje ben...

Dit betekent alleen maar weer dat Graecus en jij voor mij verder geconfirmed zijn als Premiejager duo
en dat als iedereen logisch nadenkt ze op stemmen.

Waarschijnlijk ben ik gewoon de laatste van een lijstje van wie ze moeten uitmoorden en claimen ze daarom maar dat ik slecht ben...
@heartlion en @Gekkootje63 denk alsjeblieft logisch na... Zelfs al zou ik wolf zijn (wat ik niet ben) hebben jullie altijd nog de mogelijkheid om mij bij de volgende DL te lynchen, als jullie nu hierin meelopen hebben jullie ervoor gezorgd dat er een premiejager duo gewonnen heeft...

Hierbij dus mijn stem op Lat
 

DeletedUser21356

Gast
Ja, daarmee dat er eergisteren nog een Lunch was. Klinkt echt logisch, Ijzer.
 
Bovenaan