• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #191 - De slaapziekte

latdekat

Harpij
Eens met Heart dat de balans in dit potje zowat perfect zou zijn met nog een slecht hulpje. Omdat het Rabbid is kan dit best.

En Ijzer, als er ook maar één iemand dat gelooft, dan heb je al een hele prestatie volbracht. Er sowieso nog een wolf omdat er ook nog een lunch was na de dood van Dasios. Dit zou betekenen dat er minstens 4 slechtjes zijn. 12 - (4 + 2 premiejagers) = 6 goedjes. Klink bijzonder logisch. Verder, als premiejager kon ik onmogelijk weten dat Kyra slecht was, en had ik dus niet zo'n druk gezet op het lynchen van Kyra. Alleen al deze theorie van je bevestigt voor iedereen dat je slecht bent.
 

DeletedUser22926

Gast
Nee maar lat wist je het nog niet? Zielsverwanten kunnen tegenwoordig ook lunchen he ziek raar.
 

DeletedUser22926

Gast
Ja, standaard 5 Slechtjes op 12 spelers. Komaan zeg, hoe ongeloofwaardig is me dat. :/

Dit vind ik heel erg schijnheilig. Ik zie rabs dit zoald lat zegt idd gewoon doen en daarnaast zit je mijn theorie te negeren, behalve het stukje van 2 slechtjes. Heel raar vind ik dit en op dit moment is dit gedrag zo verdacht.. Ik denk dat het potje niet over is na deze dl en ik denk dat jij dat weet..
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zesde deadline - Zaterdag 22.00 uur (Lynch + Lunch)
Heartlion is BM.

Graecus -> Ijzervreter
Gekko -> Ijzervreter
Ijzervreter - > Latdekat
Latdekat -> Ijzervreter
Heartlion -> Ijzervreter

Ijzervreter lynch, hij is gewone weerwolf.

Geen lunch

Zevende deadline - Zondag 22.00 uur (Lynch + Lunch)

1. Latdekat
4. Heartlion
5. Graecus 001
11. Gekko
 

DeletedUser22926

Gast
Dit komt nog altijd verdacht over op mij: probeer je hier Ijzer te beschermen?
Ja man... Want als wolf zou ik natuurlijk ijzer gaan beschermen de avond voordat hij als slecht wordt gezien, seems legit 2k16. Ik constateerde alleen dat jou stem ongelooflijk vreemd was. Misschien deed jij dit wel gewoon om nu als argument te gebruiken om goed te lijken, want jij wist dat ijzer de nacht erna er sws uit ging door de zienering.
Lat of graecus is gekko als goed of slecht gezien?
 

DeletedUser21356

Gast
Ja man... Want als wolf zou ik natuurlijk ijzer gaan beschermen de avond voordat hij als slecht wordt gezien, seems legit
Wacht, hoezo wist je dat Ijzer sws als slecht gezien ging worden? Je wist dus dat hij slecht was en stemde toch op mij. Dat lijkt me vrij wolfish.
 

DeletedUser22926

Gast
Wacht, hoezo wist je dat Ijzer sws als slecht gezien ging worden? Je wist dus dat hij slecht was en stemde toch op mij. Dat lijkt me vrij wolfish.

Wat lul jij nou weer x)
Ik zeg dat in mijn theorie waarin jij slecht bent jij wist dat ijzer slecht gezien ging worden. Want we wisten dat Lat Ijzer ging zieneren, door zijn gedrag van tevoren. Ik stemde op jou omdat ik dacht dat jij als wolf smoepje eruit wilde hebben en daarna ijzer als volgende lynch hintte, want ik zag Ijzer toen nog niet als volledig slecht.
Achteraf bleek dit inderdaad een onjuiste theorie. Het gaat er dus niet om dat Ijzer als slecht werd gezien maar gewoonweg werd gezien.
 

DeletedUser22926

Gast
Waarom zeg je dan: "Voordat hij als Slecht wordt gezien?"
Omdat ik er in die theorie er van uit ging dat jij slecht was en dus toendertijd wist dat Ijzer slecht was. Is het je nu pas duidelijk of probeer je mij gewoon verdacht te maken? Je zit gewoon op kleine delen van mn inhoud te zitten die niet helemaal goed verwoord zijn wat wil je hiermee bereiken...
 

DeletedUser21356

Gast
Dus je wist dat Ijzer slecht was, maar stemde op mij omdat je vermoedde dat ik slecht was. Volgens mij stem je normaal eerst op zekere Slechtjes en kijk je daarna wie nog verdacht kan zijn en niet andersom.
 

DeletedUser22926

Gast
Dus je wist dat Ijzer slecht was, maar stemde op mij omdat je vermoedde dat ik slecht was. Volgens mij stem je normaal eerst op zekere Slechtjes en kijk je daarna wie nog verdacht kan zijn en niet andersom.
Nee ijzer was toen nog niet gezien dus ik wist niet dat Ijzer slecht was toen x) en ik vond jou verdachter dan Smoepje om die redenen.
 

DeletedUser22926

Gast
Mijn theorie klopte achteraf toen ook niet op jou maar dat je me nu zo raar zit aan te vallen maakt je naar mijn idee zeer verdacht...
 

DeletedUser22926

Gast
Het gaat erom dat jij slecht was in de theorie maar ik wist niet dat ijzer slecht was dus dacht ik dat jij Ijzer gehint had als volgende lynch om nu een makkelijke stem te zetten op smoepje.
 
Bovenaan