• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #191 - De slaapziekte

DeletedUser22926

Gast
Hela wacht eens even... Zit gekko nou fk bengel te claimen????
Heel raar, want toevallig ben ik bengel.. Ik kan nergens zien dat je ook echt bengel bent, want die namen van wie je beschermd heb die kan je ook gewoon verzonnen hebben, want graecus beschermen op dag 1 was al gezegd door ijzer, de wolf die natuurlijk wist dat graecus lunch was op dag 1. Is het daarnaast niet ongelooflijk toevallig dat er geen lunch is nu, want de wolven zouden veel eerder lat lunchen dan graecus nu, want zonder lat zijn er geen zieneringen. Ik denk dat of de wolven lat hebben proberen te lunchen maar dat niet gelukt is (door mijn beschermactie op lat) of wat ook kan is dat de wolven niet hebben geluncht, aka gekko en ijzer, opdat gekko kon bewijzen dat hij bengel was.

Volgens mijn theorie denk ik dat er nog 2 slechtjes inzitten, omdat de balance in dit potje dan bijna perfect zou lopen. Zie het verloop van het potje maar.

Reactie op mijn redenatie:" Er kunnen geen 2 slechtjes meer in zitten". Oke goed, je wordt aangevallen en dan reageer je met dit. Je negeert de rest volkomen, daarnaast probeer je jezelf volledig in te dekken met deze reactie en dat vind ik persoonlijk heel verdacht EN je claimt bengel te zijn, terwijl toch echt duidelijk op mijn rol beschermengel staat heel erg vreemd.... Dat je lat nu niet hebt geluncht komt dan waarschijnlijk omdat jij als goed wordt gezien, want als wolf wist je dat ik Lat niet meer kon beschermen door mijn beschermactie op lat de dl hiervoor. Dat jij gezien als goed wilt worden komt dan waarschijnlijk ook doordat jij wolf in schaapskleding bent, net als Dasios, want toeval bestaat niet. Je hebt dit goed proberen uit te spelen Gekko, maar voor mij ben je echt heel verdacht nu. Jij als wolf zou zo perfect kloppen in mijn theorie, ik zou het knap vinden als Graecus of Lat dit zit op te lichten dan echt well played hoor.
 

latdekat

Harpij
Gekko komt het meest verdacht over, en is de enige die nog niet gezien is geweest. (Sorry dat er geen zienering was gisteren, vergeten)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zevende deadline - Zondag 22.00 uur (Lynch + Lunch)

Gekko is lynch. Tellen lukt zelf wel denk ik.
Gekko lynch, hij is beschermengel


Lat is lunch, hij blijkt ziener.
Heartlion wint als wolf. Slecht wint.

4. Heartlion​
5. Graecus 001

Lat, je hebt met die post van jou hierboven het einde zo hard verpest x).
Nuja, graecus stemde helemaal niet.
Gekko speelde vrij solid en bleef vrij helder nadenken en argumenteren. Hij haalde heartlion compleet onderuit. Die laatste deed niets anders dan alles volliegen en spammen. Toch ga jij enkel op jouw zieneringen af terwijl er al een wolf met schaapskleren dood is en de andere verdachte die rol nog eens aanhaalt. Jammer, goed stond gewonnen.
 

DeletedUser22926

Gast
Gg wp, hoe hard ik het ook had opgefokt door vergeten lunch op lat naar Rabs te sturen in de nacht dat Ijzer werd gezien xD
Ik had ook gefaald doordat ik dacht dat vals orakel een goedje was geen idee waarom eig xD

Gekko speelde vrij solid en bleef vrij helder nadenken en argumenteren. Hij haalde heartlion compleet onderuit. Die laatste deed niets anders dan alles volliegen en spammen. Toch ga jij enkel op jouw zieneringen af terwijl er al een wolf met schaapskleren dood is en de andere verdachte die rol nog eens aanhaalt. Jammer, goed stond gewonnen.
Volliegen??? daar doe ik niet aan xD
Ik stond idd op verliezen maar toen jij me bm schap gaf hoefde ik in theorie alleen maar graecus over te halen en die stond echt heel het potje volledig achter mij dus dat was wel een groot voordeel. Koos smoepje daar eig voor of gaf je me dat gwn?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Volliegen??? daar doe ik niet aan xD
Ik stond idd op verliezen maar toen jij me bm schap gaf hoefde ik in theorie alleen maar graecus over te halen en die stond echt heel het potje volledig achter mij dus dat was wel een groot voordeel. Koos smoepje daar eig voor of gaf je me dat gwn?

Smoepje koos.

Daarnaast.

Qua liegen heb ik het voornamelijk over de laatste 2 pagina's. Daar staan de leugens vrij dikgezaaid.
 

DeletedUser21204

Gast
Gg wolven. Een vals orakel lynchen terwijl ik je een ziener zo aanbied. Goed gedaan hoor.
 

latdekat

Harpij
Tja, als je de keuze hebt tussen iemand die wel is gezienerd en iemand die niet is gezienerd, en dat er al een wolf in schaapskleren is uitgehaald, dan is die keuze snel gemaakt. Verder dacht ik dat er nog een slecht hulpje in zou zitten. Maar goed, het is mijn fout. Totaal vergeten te zieneren en had bijna geen tijd om vandaag de posts aandachtig te lezen.
 

DeletedUser22926

Gast
Smoepje koos.

Daarnaast.

Qua liegen heb ik het voornamelijk over de laatste 2 pagina's. Daar staan de leugens vrij dikgezaaid.
Oh mooi dan was dat gelukt, ik wilde Smoepje mij laten kiezen door als enige niet op haar te stemmen.
Ja ik weet het ik zat echt te lullen maarja ik moest of graecus of lat overhalen dus dat werkte blijkbaar x)

Niet zo cool doen Kyra, ik dacht dat je goed was en je redenatie was echt heel debiel dus easy target xD
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Tja, als je de keuze hebt tussen iemand die wel is gezienerd en iemand die niet is gezienerd, en dat er al een wolf in schaapskleren is uitgehaald, dan is die keuze snel gemaakt. Verder dacht ik dat er nog een slecht hulpje in zou zitten. Maar goed, het is mijn fout. Totaal vergeten te zieneren en had bijna geen tijd om vandaag de posts aandachtig te lezen.

Nuja, er zijn grotere zondes in de wereld. Alleen een anti-climax als spelleider x)
 

DeletedUser21575

Gast
Ik wil vanaf deze pot wel echt niets meer van Kyra horen over onsportieve lunches aan mijn adres. :p Mij een wolf noemen als vals orakel op dag 1! Tssk tssk Kyra.
 

DeletedUser

Gast
Oh mooi dan was dat gelukt, ik wilde Smoepje mij laten kiezen door als enige niet op haar te stemmen.


Eerlijk gezegt had ik er helemaal niet naar gekeken. Je leek me gwn het betrouwbaarst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13353

Gast
@heartlion zweepslagen voor jou!
We hadden dit al eerder gewonnen als jij gvd die lunch gewoon had ingestuurd
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 
Bovenaan