• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #194 - Wolven vs. Burgers

DeletedUser26399

Gast
Heb mijn rol, ik ben wolf. De burgers zijn nu namelijk de slechtjes en wolven de goedjes

------------------

ninja door medeburger

-------------------

Aha, ik lekker wel.

Succes allemaal :D
omdat je modje bent, ik moet nog 4 jaar wachten of liegen over m'n leeftijd
 

DeletedUser25006

Gast
Extra: Iedereen heeft zijn rol want mijn conversatieprobleem is verholpen!

Succes allemaal!

E: Voor de duidelijkheid:

Wolven zijn goedjes, burgers zijn slechtjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26399

Gast
Wie claimt nu wolf en wolven weten dat niet(laten we de namen gewoon omdraaien)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Geen idee. Ik stel voor dat we gewoon goed, slecht en speciaaltje gebruiken. Die 3 termen lijken me het meest geschikt.
Jij praat hierboven weer poep. Jij zegt net 'Een medeburger heeft voor mij gepost'. Hoezo denk jij dat ie goedje is?
 

DeletedUser26399

Gast
Geen idee. Ik stel voor dat we gewoon goed, slecht en speciaaltje gebruiken. Die 3 termen lijken me het meest geschikt.
Jij praat hierboven weer poep. Jij zegt net 'Een medeburger heeft voor mij gepost'. Hoezo denk jij dat ie goedje is?

Nergens om, maar je moet toch iets zeggen
 

latdekat

Harpij
Wie claimt nu wolf en wolven weten dat niet(laten we de namen gewoon omdraaien)

Hmm. Waarom zouden slechtjes dat niet weten? Het lijkt me niet dat er bij iedereen gewoon wolf staat. Waarschijnlijk staat er bij slechtjes dan burger he. Yde zal wel slim genoeg zijn om daar de conclusie uit te trekken, mocht hij wolf zijn, dat burgers wolven zijn. Waarom ga je er dan vanuit dat wolven dit niet weten?
 

DeletedUser27427

Gast
Wie claimt nu wolf en wolven weten dat niet(laten we de namen gewoon omdraaien)
Het staat gewoon letterlijk in de titel en het inleidend verhaaltje. Hoezo zou een Slechtje dit dan niet weten?
En ervanuitgaande dat Ydeger het dus wel wist, kon hij relatief veilig wolf claimen. Waarschijnlijk zag hij de grap er wel van in om wolf te claimen in een vissenkom waarin dat gewoon een goedje is. Dat heeft er denk ik dus weinig mee te maken met of hij goed of slecht is.
 

DeletedUser10470

Gast
Kyra, neem je nokia eens op! Ik krijg telkens de voicemail bij je maar heb geen zin die in te spreken.

Rabbid
 

DeletedUser25006

Gast
Deadline nacht 0
De inwoners van Wakkerdam hadden een burgemeester gekozen, trost kon Kyraco naar boven komen en kreeg zij de ambtsketting om. Zij is vanaf heden de nieuwe burgemeester van Wakkerdam.

Terwijl iedereen aan het feesten was in het gemeentehuis sloeg de sfeer om toen in de keuken een lijk werd gevonden. Daar lag neusje op de grond met een koksmes in zijn borst. De burgers hadden toegeslagen!

Neusje = Ziekewolf
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm, sorry dat ik niet gestemd had.

Ik had niet gerekend op een dl 3,5 uur nadat de laatste rol is uitgedeeld :x
 
Bovenaan