• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #194 - Wolven vs. Burgers

DeletedUser23442

Gast
Ik volg je verhaal niet meer Don x)

Waarom haal je er niet interessante edits bij dan? Dat is toch nergens nuttig voor en alleen maar verwarrende/niet relevante 'excuses'
 

DeletedUser10470

Gast
Ok, I'll explain.

Bericht 1: Hele bericht, zonder laatste zin
Bericht 2: Laatste zin toegevoegd

-> Dasios stemt op mij voor de lynch omdat ik de beschrijving had gelezen en toch een post maak
-> Ik geef aan dat ik die gelezen had na mijn post en daarop de post had ge-edit en dat dus niet aan de orde is

Zo duidelijk? Ik geef aan dat mijn post gebaseerd was op de tijd voordat ik de rol had gelezen (had m'n research wel wat beter mogen doen) en dat het dus niet zo is dat ik de reden wist en toen die post maakte.
 

DeletedUser20542

Gast
Ik had niet door dat het gisteren al deadline was, dus nou ja, sorry.

En ervanuitgaande dat Ydeger het dus wel wist, kon hij relatief veilig wolf claimen. Waarschijnlijk zag hij de grap er wel van in om wolf te claimen in een vissenkom waarin dat gewoon een goedje is. Dat heeft er denk ik dus weinig mee te maken met of hij goed of slecht is.
Ja, wauw, ik snap eigenlijk niet wat er mis was met die post.

Don is wel vaker obviously dom, is zeker een twijfelgeval.

En langs de andere kant, hij speelt en denkt als wolf dus gaat er niet zo heel veel over nadenken. Maar langs de andere kant klopt het dan weer dat hij niet zo obv. mij van zoiets gaat beschuldigen als wolf-zijnde omdat hij dan iets meer op zijn hoede zou zijn, denk ik.
Wat spring je hier snel bovenop?! Beetje vreemd dat je gelijk Don eruit wil. Maar ja, wat wil je, als je niet kunt lunchen zul je je slachtoffer maar door de lynch moeten drukken.
 

DeletedUser22926

Gast
Oke ik ga nu maar stemmen en redeneren moet dalijk weg dus kan niet meer reageren dan heel miss ben ik er nog net voor dl maar denk het niet. Paar dingen zijn me een beetje opgevallen hierop ga ik mn stem baseren.
Nice, zieke eruit. Het probleem is dat ik de meeste mensen er wel toe in staat zie Neus te gaan lunchen x)
Dit is typisch wolvengedrag, je hoeft zeker geen wolf te zijn maar wolven doen dit wel vaak. Een eerste reactie geven op de lunch om het gevoel te geven zelf goed te zijn. Wordt nooit op gereageerd en werkt best goed. Heb dit oa nissassa ook wel eens zien doen.

Wut, what? Begrijp ik dit potje dan verkeerd?
Neus is ziekewolf -> Alle wolven zijn goedjes -> Neus is dus (tijdens een game waar dat niet telt) een Zieke -> Er is nu dus een zieke uit -> Er is nu dus een beschermend goedje uit?
Ah typisch dit. Doen alsof je nog niet echt weet hoe het potje werkt en dan jezelf de uitleg geven in de redenatie. Klinkt heel niet verdacht maar ik zie don dit nog wel eens doen als wolf.

Zoals anderen hier al gezegd hebben gaat Don net extra nadenken als hij wolf is. En dan gaat hij zich waarschijnlijk zoveel mogelijk op de achtergrond houden. Verder denk ik, uit de geringe potjes de ik met hem gespeeld heb, niet dat Don zoiets zou doen om iemand verdacht te maken, ik denk niet dat hij meteen een strategie gaat maken enzo.
Jongens don is geen incapabel ventje. Hij heeft misschien dit imago opgebouwt maar hij is juist diegene met een strategie komt. Hij wilt mensen als wolf laten zien dat hij wel wat kan, zich bewijzen, en ik denk dat ie juist strategisch zou spelen.
lat ik denk dat jij dat ook wel inziet en je valt met deze post niemand aan maar levert gewoonweg slecht commentaar dat inhoudelijk gewoon niet klopt. Het klinkt allemaal leuk en aardig maar ik vind het verdacht, op deze manier dasios in een slecht oogpunt houden en geen commentaar kunnen verwachten op je eigen post. Bij deze dan ook latdekat

Rabbid en don moeten ook zeker nog in de gaten worden gehouden, het ruikt niet helemaal zuiver. Op reacties op mijn bericht reageer ik nogmaals na de dl sorry het kan niet anders :/
 

DeletedUser20542

Gast
Dit is typisch wolvengedrag, je hoeft zeker geen wolf te zijn maar wolven doen dit wel vaak. Een eerste reactie geven op de lunch om het gevoel te geven zelf goed te zijn. Wordt nooit op gereageerd en werkt best goed. Heb dit oa nissassa ook wel eens zien doen.
Dit is ook een goede. Voorlopig neig ik naar Rabbid voor vanavond.
 

DeletedUser23442

Gast
Wat spring je hier snel bovenop?! Beetje vreemd dat je gelijk Don eruit wil. Maar ja, wat wil je, als je niet kunt lunchen zul je je slachtoffer maar door de lynch moeten drukken.

Hmm, interessant. Beweer je hier dat Rabbid neutraaltje/premiejager ofzo is? Of Don gewoon 'haat' en weg wil hebben?

Wat bedoel je precies met dat laatste?

Jongens don is geen incapabel ventje. Hij heeft misschien dit imago opgebouwt maar hij is juist diegene met een strategie komt. Hij wilt mensen als wolf laten zien dat hij wel wat kan, zich bewijzen, en ik denk dat ie juist strategisch zou spelen.
lat ik denk dat jij dat ook wel inziet en je valt met deze post niemand aan maar levert gewoonweg slecht commentaar dat inhoudelijk gewoon niet klopt. Het klinkt allemaal leuk en aardig maar ik vind het verdacht, op deze manier dasios in een slecht oogpunt houden en geen commentaar kunnen verwachten op je eigen post. Bij deze dan ook latdekat

Rabbid en don moeten ook zeker nog in de gaten worden gehouden, het ruikt niet helemaal zuiver. Op reacties op mijn bericht reageer ik nogmaals na de dl sorry het kan niet anders :/

Je stemt op Lat omdat hij Don verdacht vindt, en verder vind je Rabbid en Don ook wel verdacht?
Of mis ik een stuk argumentatie dat het weer logisch maakt?
 

DeletedUser22926

Gast
Hmm, interessant. Beweer je hier dat Rabbid neutraaltje/premiejager ofzo is? Of Don gewoon 'haat' en weg wil hebben?

Wat bedoel je precies met dat laatste?



Je stemt op Lat omdat hij Don verdacht vindt, en verder vind je Rabbid en Don ook wel verdacht?
Of mis ik een stuk argumentatie dat het weer logisch maakt?
oke ik las dit nog heel even ga hierna toch echt weg x)
Nee het zijn nog losse endjes maar ik kan ze nog niet helemaal vastknopen. Ik vond lat het meest verdacht maar ook de redenatie van yde brengt me aan het twijfelen over rabbid. Ook don was wrl verdacht ja maar wel een stuk minder. Lat vindt don juist niet verdacht en gaat op dasios ga maar lezen.
 

DeletedUser23442

Gast
Oh, sorry Lat gaat idd juist niet op Don.

Was in de war omdat je onder zijn quote begon met een soort verdediging van Don.
 

latdekat

Harpij
Oke ik ga nu maar stemmen en redeneren moet dalijk weg dus kan niet meer reageren dan heel miss ben ik er nog net voor dl maar denk het niet. Paar dingen zijn me een beetje opgevallen hierop ga ik mn stem baseren.

Dit is typisch wolvengedrag, je hoeft zeker geen wolf te zijn maar wolven doen dit wel vaak. Een eerste reactie geven op de lunch om het gevoel te geven zelf goed te zijn. Wordt nooit op gereageerd en werkt best goed. Heb dit oa nissassa ook wel eens zien doen.


Ah typisch dit. Doen alsof je nog niet echt weet hoe het potje werkt en dan jezelf de uitleg geven in de redenatie. Klinkt heel niet verdacht maar ik zie don dit nog wel eens doen als wolf.


Jongens don is geen incapabel ventje. Hij heeft misschien dit imago opgebouwt maar hij is juist diegene met een strategie komt. Hij wilt mensen als wolf laten zien dat hij wel wat kan, zich bewijzen, en ik denk dat ie juist strategisch zou spelen.
lat ik denk dat jij dat ook wel inziet en je valt met deze post niemand aan maar levert gewoonweg slecht commentaar dat inhoudelijk gewoon niet klopt. Het klinkt allemaal leuk en aardig maar ik vind het verdacht, op deze manier dasios in een slecht oogpunt houden en geen commentaar kunnen verwachten op je eigen post. Bij deze dan ook latdekat

Rabbid en don moeten ook zeker nog in de gaten worden gehouden, het ruikt niet helemaal zuiver. Op reacties op mijn bericht reageer ik nogmaals na de dl sorry het kan niet anders :/

Wat ik zeg is dat Don vaak niet meteen zelf met een strategie gaat komen. Op mij komt het persoonlijk vreemd over als je zegt dat Don strategisch speelt als hij wolf zou zijn en mij daarom verdacht vindt (dat is tenminste wat ik denk dat je bedoelt), terwijl dat juist is wat ik gezegd heb.

Zoals anderen hier al gezegd hebben gaat Don net extra nadenken als hij wolf is. En dan gaat hij zich waarschijnlijk zoveel mogelijk op de achtergrond houden. Verder denk ik, uit de geringe potjes de ik met hem gespeeld heb, niet dat Don zoiets zou doen om iemand verdacht te maken, ik denk niet dat hij meteen een strategie gaat maken enzo.

Als je goed leest dan zie je wel dat ik zei dat hij waarschijnlijk meer gaat nadenken als wolf dan als goedje, en dat is nu juist wat in jouw post staat. Wat is daar exact verdacht aan?

Verder, heb ik Dasios ergens zwart gemaakt? Nou ja, je kan het opvatten als zwart maken als je iets zegt dat tegen de post van iemand anders ingaat. Maar dat is wel heel ver gezocht, kan je even zeggen waar ik Dasios zwart maak of "in een slecht oogpunt" plaats?

En Graecus, Schrijf jij je nu in om elk potje gewoon mee te lopen?

E: Nu ik mijn eigen post teruglees zie ik dat er inderdaad staat dat Don waarschijnlijk niet strategisch speelt. Hiermee bedoelde ik eigenlijk dat Don waarschijnlijk niet deze strategie gaat toepassen. Is dat wat je verdacht vindt?
 

DeletedUser21204

Gast
Ik ga voor Rabbid.
Het bevalt mij niets hoe hij reageert op de lynch ("ik zie iedereen ervoor aan hem te lunchen"), en hoe hij op Don reageert (mede door de "langs de ene kant" en "langs de andere kant", en dan afsluiten met "denk ik".) Te twijfelachtig, en dat is Rabbid normaal niet. Enkel als wolf, want zo wordt je minder direct aangesproken op wat je zegt.
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm, lastig...

Maar toch het meest overtuigd door wat Kyra zegt.
Het is niet heel (goede) Rabbidachtig
 

latdekat

Harpij
Ik moet er bijna vandoor en ga dus stemmen. Er vielen me vandaag maar twee mensen op. Rabbid en Dasios. Dasios door zijn stem op Don, zonder echt reden. Maar hij moest blijkbaar echt weg, dus hem geef ik sowieso het voordeel van de twijfel, aangezien er letterlijk niets was om op te stemmen.

Dan Rabbid. Ik ben redelijk overtuigd van wat Kyra zegt, het is wat mij momenteel het verdachtst lijkt. Rabbid
 

DeletedUser10470

Gast
Rabbid is vaak iemand met een duidelijke mening. Deze keer echter niet. Ook eens met Kyra.
 

DeletedUser25006

Gast
Deadline nacht 1
De wolven waren bij elkaar gekomen om te discussiëren over welke inwoner er eigenlijk nu geen goede wolven trekken vertoonde en mogelijk een burger kon zijn. Vele durfden niets te zeggen terwijl er gelukkig enkele waren die dat wel deden.

Zo werd besloten dat Rabbid niet goed genoeg als wolf functioneert en daarmee wordt beschuldigd van het zijn van een burger. Hij is opgehangen op de galgenheuvel.

wolf
 

DeletedUser21575

Gast
Sorry ik haalde het niet om nog op tijd te stemmen na mijn training. Deze lynch op rabbid verbaasd me eigenlijk wel. (Makkelijk gezegd achteraf ofc) Als ik dit zo terug lees vond ik nou niet direct dat Rabbid zo extreem verdacht was. Maarja, het was ook niet alsof de rest zo actief was.
 

DeletedUser23442

Gast
Deze lynch op rabbid verbaasd me eigenlijk wel. (Makkelijk gezegd achteraf ofc) Als ik dit zo terug lees vond ik nou niet direct dat Rabbid zo extreem verdacht was.
Iemand anders ook niet...

Maar als ik nog langer online zou zijn geweest had ik wel mn twijfels getrokken bij hoe makkelijk iedereen meeging en niemand wat anders probeerde...
 

DeletedUser27427

Gast
Ik weet dat het pas de eerste dag is, maar de meeloop op Rabbid valt inderdaad wel op. Vooral deze viel mij op, omdat eigen inbreng hier volledig lijkt te ontbreken, terwijl ik bij Jaspenia vaak meer onderbouwing zie. Maar op dag één is er natuurlijk ook nog weinig om op te bouwen.
Hmm, lastig...

Maar toch het meest overtuigd door wat Kyra zegt.
Het is niet heel (goede) Rabbidachtig

Wat ik zeg is dat Don vaak niet meteen zelf met een strategie gaat komen. Op mij komt het persoonlijk vreemd over als je zegt dat Don strategisch speelt als hij wolf zou zijn en mij daarom verdacht vindt (dat is tenminste wat ik denk dat je bedoelt), terwijl dat juist is wat ik gezegd heb.



Als je goed leest dan zie je wel dat ik zei dat hij waarschijnlijk meer gaat nadenken als wolf dan als goedje, en dat is nu juist wat in jouw post staat. Wat is daar exact verdacht aan?

Verder, heb ik Dasios ergens zwart gemaakt? Nou ja, je kan het opvatten als zwart maken als je iets zegt dat tegen de post van iemand anders ingaat. Maar dat is wel heel ver gezocht, kan je even zeggen waar ik Dasios zwart maak of "in een slecht oogpunt" plaats?

En Graecus, Schrijf jij je nu in om elk potje gewoon mee te lopen?

E: Nu ik mijn eigen post teruglees zie ik dat er inderdaad staat dat Don waarschijnlijk niet strategisch speelt. Hiermee bedoelde ik eigenlijk dat Don waarschijnlijk niet deze strategie gaat toepassen. Is dat wat je verdacht vindt?
Er was inderdaad niet veel waarop ik mijn stem kon baseren, maar DonFranks gedrag viel me wel erg op. Misschien had ik het minder verdacht gevonden als ik meer vissenkommen met hem gespeeld had.
 

DeletedUser22926

Gast
Gadverdamme wat een lelijke vieze lynch. Dit bewijst maar weer hoeveel invloed Kura uitoefent op jullie keuzes echt man man man.
Ik ga voor Rabbid.
Het bevalt mij niets hoe hij reageert op de lynch ("ik zie iedereen ervoor aan hem te lunchen"), en hoe hij op Don reageert (mede door de "langs de ene kant" en "langs de andere kant", en dan afsluiten met "denk ik".) Te twijfelachtig, en dat is Rabbid normaal niet. Enkel als wolf, want zo wordt je minder direct aangesproken op wat je zegt.
Oke je komt met een matige redenatie, wat is er verdacht aan het zeggen van "ik zie iedereen ervoor aan hem te lunchen"? Daarnaast waarom heeft niemand anders zich dit afgevraagd echt wat is dit... Daarnaast dat stukje over don is idd vaag, maar rabbid zit hier gewoon te zeggen dat we don nier meteen moeten beschouwen als goedje, dat is niet meteen verdacht.. wees eens kritisch op deze post jezus.
Hmm, lastig...

Maar toch het meest overtuigd door wat Kyra zegt.
Het is niet heel (goede) Rabbidachtig
De man met de complot theorieen komt weer eens aan zetten. Of nee, toch niet. Zit actief in het potje bevraagt van alles, maar resultaat is een zwakke meeloopstem op een matige redenatie van Kyra. Was jij niet zo kritisch, Jas? En waarom was Kyras redenatie zo goed?

Ik moet er bijna vandoor en ga dus stemmen. Er vielen me vandaag maar twee mensen op. Rabbid en Dasios. Dasios door zijn stem op Don, zonder echt reden. Maar hij moest blijkbaar echt weg, dus hem geef ik sowieso het voordeel van de twijfel, aangezien er letterlijk niets was om op te stemmen.

Dan Rabbid. Ik ben redelijk overtuigd van wat Kyra zegt, het is wat mij momenteel het verdachtst lijkt. Rabbid
Minder verdacht, raar dat je zegt dat je er bijna vandoor moet 14 min voor de dl, wat wil je hiermee bereiken? Of course weer een ontiegelijk lelijke meeloopstem das niks nieuws tegenwoordig. Waar ben je eigenlijk zo overtuigd van wat kyra zegt?

Rabbid is vaak iemand met een duidelijke mening. Deze keer echter niet. Ook eens met Kyra.
Oke jij bent voor mij het minst verdacht nu. Logisch? Jazeker je gooit een nutteloze meeloopstem zonder waarde terwijl je als wolf wel eerder ergens anders naar zou neigen, een stem op een van de andere meelopers. Ook door te prikken, maar minder opvallend.



Rabbid heeft naar mijn idee een duidelijkere mening als wolf want dan let je er pas echt op en minder twijfelachtig. Als goedje veel minder, dat zouden kyra en jas toch zeker wel weten?
 
Bovenaan