• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #194 - Wolven vs. Burgers

DeletedUser21204

Gast
Kyra, neem je nokia eens op! Ik krijg telkens de voicemail bij je maar heb geen zin die in te spreken.

Rabbid

Ik ben een heel klein beetje druk misschien..
Dus sorry allemaal ook voor t niet stemmen :( Eerder vandaag was ik er, maar toen had de helft z'n rol nog niet eens...
En ty voor de BM-stemmen!
 

DeletedUser10470

Gast
Nice, zieke eruit. Het probleem is dat ik de meeste mensen er wel toe in staat zie Neus te gaan lunchen x)

Wut, what? Begrijp ik dit potje dan verkeerd?
Neus is ziekewolf -> Alle wolven zijn goedjes -> Neus is dus (tijdens een game waar dat niet telt) een Zieke -> Er is nu dus een zieke uit -> Er is nu dus een beschermend goedje uit?

Als die redenatie van mij klopt, denk ik dat "Nice" iets verkeerd geplaatst is? Of bedoel je "Oke, er is een goedje uit, maar het is een zieke dus ze kunnen niet nogmaals lunchen?"
 

DeletedUser23442

Gast
Wut, what? Begrijp ik dit potje dan verkeerd?
Neus is ziekewolf -> Alle wolven zijn goedjes -> Neus is dus (tijdens een game waar dat niet telt) een Zieke -> Er is nu dus een zieke uit -> Er is nu dus een beschermend goedje uit?

Als die redenatie van mij klopt, denk ik dat "Nice" iets verkeerd geplaatst is? Of bedoel je "Oke, er is een goedje uit, maar het is een zieke dus ze kunnen niet nogmaals lunchen?"
Ik zou gewoon de rolbeschrijving van zieke eens lezen dan snap je het wel weer
 

DeletedUser23442

Gast
Zoals je aan mijn post kan zien heb ik die gelezen.
Dan kan je niet lezen x)

Een zieke is geen beschermend goedje (tenminste vind niet dat je dat zo kan noemen) en heeft alleen functie als die geluncht wordt.

Nou van ieder goedje dat geluncht had kunnen worden is de zieke dan toch het beste?

Dan is er vandaag geen lunch
 

DeletedUser27427

Gast
Wut, what? Begrijp ik dit potje dan verkeerd?
Neus is ziekewolf -> Alle wolven zijn goedjes -> Neus is dus (tijdens een game waar dat niet telt) een Zieke -> Er is nu dus een zieke uit -> Er is nu dus een beschermend goedje uit?

Als die redenatie van mij klopt, denk ik dat "Nice" iets verkeerd geplaatst is? Of bedoel je "Oke, er is een goedje uit, maar het is een zieke dus ze kunnen niet nogmaals lunchen?"
Dan kan je niet lezen x)

Een zieke is geen beschermend goedje (tenminste vind niet dat je dat zo kan noemen) en heeft alleen functie als die geluncht wordt.

Nou van ieder goedje dat geluncht had kunnen worden is de zieke dan toch het beste?

Dan is er vandaag geen lunch
Nou, volgens het uitlegtopic is de zieke wel degelijk een beschermd goedje, maar hij wijkt inderdaad wel wat af van de andere beschermende goedjes. En de 'Nice' van Rabbid lijkt mij inderdaad niet erg misplaatst. De kans is vrij groot dat er bij de lunch een goedje ten slachtoffer valt, dus als het dan specifiek de zieke is en niet een goedje wiens krachten later nog van pas kunnen komen, is dat alleen maar mooi meegenomen.
 

DeletedUser26004

Gast
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken Dasios maar fijn dat je het nog even uitlegd x)
 

DeletedUser27427

Gast
Ik verwacht trouwens niet meer voor tien uur te kunnen posten, dus ik zet mijn lynchstem vast neer.
Wut, what? Begrijp ik dit potje dan verkeerd?
Neus is ziekewolf -> Alle wolven zijn goedjes -> Neus is dus (tijdens een game waar dat niet telt) een Zieke -> Er is nu dus een zieke uit -> Er is nu dus een beschermend goedje uit?

Als die redenatie van mij klopt, denk ik dat "Nice" iets verkeerd geplaatst is? Of bedoel je "Oke, er is een goedje uit, maar het is een zieke dus ze kunnen niet nogmaals lunchen?"

Zoals je aan mijn post kan zien heb ik die gelezen.
DonFrank had de beschrijving van Zieke gelezen en leek toch Rabbid reactie verkeerd te begrijpen. Dit ziet eruit als een verdraaiing om Rabbid verdacht te maken. Vandaar DonFrank.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Don is wel vaker obviously dom, is zeker een twijfelgeval.

En langs de andere kant, hij speelt en denkt als wolf dus gaat er niet zo heel veel over nadenken. Maar langs de andere kant klopt het dan weer dat hij niet zo obv. mij van zoiets gaat beschuldigen als wolf-zijnde omdat hij dan iets meer op zijn hoede zou zijn, denk ik.
 

latdekat

Harpij
Ik verwacht trouwens niet meer voor tien uur te kunnen posten, dus ik zet mijn lynchstem vast neer.



DonFrank had de beschrijving van Zieke gelezen en leek toch Rabbid reactie verkeerd te begrijpen. Dit ziet eruit als een verdraaiing om Rabbid verdacht te maken. Vandaar DonFrank.

Zoals anderen hier al gezegd hebben gaat Don net extra nadenken als hij wolf is. En dan gaat hij zich waarschijnlijk zoveel mogelijk op de achtergrond houden. Verder denk ik, uit de geringe potjes de ik met hem gespeeld heb, niet dat Don zoiets zou doen om iemand verdacht te maken, ik denk niet dat hij meteen een strategie gaat maken enzo.

Is wel langer geleden dat er potje met zieke was

En wat voegt dat exact toe?
 

DeletedUser10470

Gast
Ondertussen is het duidelijk waarom de reactie "Nice" was.

Ik verwacht trouwens niet meer voor tien uur te kunnen posten, dus ik zet mijn lynchstem vast neer.

DonFrank had de beschrijving van Zieke gelezen en leek toch Rabbid reactie verkeerd te begrijpen. Dit ziet eruit als een verdraaiing om Rabbid verdacht te maken. Vandaar DonFrank.
Die beschrijving had ik gelezen nadat ik de post plaatste he, de post had ik dan ook bewerkt (Zien jullie niet ergens staan "Laatst bewerkt door een moderator" of "Geschiedenis"? Ik heb de post niet stil bewerkt namelijk)

Dus nee, zeker geen verdraaiing om iemand verdacht te maken. Al begrijp ik dat je dat graag zo probeert voor te stellen om meer stemmen op mij te krijgen.
 

DeletedUser23442

Gast
Ondertussen is het duidelijk waarom de reactie "Nice" was.


Die beschrijving had ik gelezen nadat ik de post plaatste he, de post had ik dan ook bewerkt (Zien jullie niet ergens staan "Laatst bewerkt door een moderator" of "Geschiedenis"? Ik heb de post niet stil bewerkt namelijk)

Dus nee, zeker geen verdraaiing om iemand verdacht te maken. Al begrijp ik dat je dat graag zo probeert voor te stellen om meer stemmen op mij te krijgen.
Waarom bewerk je je berichten en post je niet gewoon een nieuwe?

Want ik ga niet alle eerdere posts checken op eventuele wijzigingen, en bovendien komt het verdacht over als je dingen die je gezegd hebt wil laten verdwijnen/veranderen
 
Bovenaan