• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #203 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser27427

Gast
Ja, dat maakt het niet makkelijker. Maar het is gelukkig pas dag één.
 

DeletedUser22926

Gast
Ik denk dat deze lynchstemming heel veel info bevat.
We zien wel of Graecus eruit wordt gejonast want dat zie ik wel snel gebeuren,
ik ga denk ik voor Dutchgirl, niet dat ik heel veel info heb hoor, maar vragen als "zo wat gaan we doen" slaan niet echt op initiatief willen nemen en meer op een voorbereiding op een meeloopstem.

Verder heb ik ook niets, maar ik probeer het :p
Dutch
 

DeletedUser18003

Gast
Ik denk dat deze lynchstemming heel veel info bevat.
We zien wel of Graecus eruit wordt gejonast want dat zie ik wel snel gebeuren,
ik ga denk ik voor Dutchgirl, niet dat ik heel veel info heb hoor, maar vragen als "zo wat gaan we doen" slaan niet echt op initiatief willen nemen en meer op een voorbereiding op een meeloopstem.

Verder heb ik ook niets, maar ik probeer het :p
Dutch
Ik waardeer je input :) Vind het zelf moeilijk om het initiatief te nemen als er nauwelijks aanknopingspunten zijn; vandaar dat soort vragen, in de hoop dat men überhaupt enigszins iets gaat zeggen... Maar ben het met je eens dat er nuttigere bijdrages zijn. Ik probeer in ieder geval iets en vind het onterecht me daarom eruit te stemmen, maar een discussie is altijd welkom :)
 

DeletedUser

Gast
Mijn stem gaat naar een random iemand, want stemmen op Graecus vanwege inactiviteit vind ik beetje zwakjes. Dan zijn er nog wel meer opties, die niet heel actief zijn.
Ik laat mijn random nummer generator het maar bepalen voor vandaag. Hopelijk morgen wat meer activiteit en iets om mee te doen (eventuele acties, lunch, lynch e.d.).
 

latdekat

Harpij
Je vindt random stemmen beter dan stemmen op een inactiefje? Dat zie ik eerder als zeggen van: ik lynchte random dus ben ik er niet verantwoordelijk voor.
 

DeletedUser22926

Gast
Mijn stem gaat naar een random iemand, want stemmen op Graecus vanwege inactiviteit vind ik beetje zwakjes. Dan zijn er nog wel meer opties, die niet heel actief zijn.
Ik laat mijn random nummer generator het maar bepalen voor vandaag. Hopelijk morgen wat meer activiteit en iets om mee te doen (eventuele acties, lunch, lynch e.d.).
Ilja, ben jij dat :O


Sorry dutch, ben te laat om er nog goed over na te denken. Het feit dat je in ieder geval discussie wilde is in ieder geval iets voor jou, en het was idd geen stem waard, maar deze kleine dingen vallen mij alleen op en verder kun je op niks baseren. Het blijft gewoon opvallend maar weegt niet op met echte argumenten ofc
 

DeletedUser

Gast
Je vindt random stemmen beter dan stemmen op een inactiefje? Dat zie ik eerder als zeggen van: ik lynchte random dus ben ik er niet verantwoordelijk voor.

Sorry, een random inactief* iemand
Ik heb mijn generator laten doorgaan, totdat ik op iemand kwam die vandaag niets gezegd heeft. Aangezien dat er best veel zijn is mijn stem kinda semi random. Natuurlijk ben ik verantwoordelijk voor mijn stem, ongeacht hoe deze bepaald is, maar volgens mij zijn er weinig mensen die niet 'random' stemmen vandaag.

Ilja, ben jij dat :eek:

Sorry dutch, ben te laat om er nog goed over na te denken. Het feit dat je in ieder geval discussie wilde is in ieder geval iets voor jou, en het was idd geen stem waard, maar deze kleine dingen vallen mij alleen op en verder kun je op niks baseren. Het blijft gewoon opvallend maar weegt niet op met echte argumenten ofc

Nee, voor zover ik weet niet :O

Ow ja, over het dik gedrukte wilde ik nog iets zeggen. Spreekt dat elkaar niet een beetje tegen?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dinsdag 31/01 - 22.00 uur: Lynch(in pm!!) + Lunch/Nacht 1
Hieronder de stemmen:
1. Jaspenia -> /
3. Dasios -> Sanhal
4. AriChibi -> /
5. Nissassa -> /
6. Graecus 001 -> /
7. Aeneas -> Sanhal
8. Sanhal -> Graecus
9. Heart -> Dutchgirl
10. Kyraco -> /
11. DutchGirl -> Graecus
12. Eli -> /
13. latdekat -> Graecus

Graecus, wreker is lynch.

Eli, nachtwaker is lunch.

@Jaspenia, @AriChibi, @Nissassa en @Kyraco stemden niet.
Als ze dat nog eens niet doen, krijgen ze bij elke volgende lynchdeadline een extra stem tegen.
Doen ze het daarna nog een keer niet, dan worden ze vervangen/uitgeschreven
(en worden ze geweerd bij het volgende potje dat ik leid).


Woensdag 01/02 - 22.00 uur: Lynch(in pm!!) + Lunch/Nacht 2
 

DeletedUser

Gast
Sander :eek:
Lekker inactief zijn, maar wel stemmen... D:

Dasios, waarom de stem op Sander?
Die van mij was compleet op een willekeurig, inactief iemand... (blijkt alleen qua bijdrage op het forum inactief te zijn). Toevallig zijn die van ons hetzelfde, dus ben wel benieuwd naar jouw reden(en).

Overigens, veel inactieve personen die eventueel geen lunch hebben kunnen ingestuurd. Anders is het wel heel hypocriet: om wel lunch te doen, maar geen lynch. Echter is dat wel mogelijk voor zover ik weet, dus niet per definitie waar (vandaar ook het woord eventueel).

edit: aan Rabbid zijn reactie bij de DL te zien hebben zij ook geen lunch ingestuurd. Minimaal 1 v.d wolven zit dus bij de wel stemmers (5 personen)

Really? 50% niet gestemd? x)

Had je anders verwacht dan? x)

edit: nu is deze vraag iets serieuzer. Waarom bijna 'geschokt' dat er zo weinig stemmen zijn, wetende nu dat er tussen ons 5 minimaal 1 wolf zit. Te opvallend?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Sander :eek:
Lekker inactief zijn, maar wel stemmen... D:

Dasios, waarom de stem op Sander?
Die van mij was compleet op een willekeurig, inactief iemand... (blijkt alleen qua bijdrage op het forum inactief te zijn). Toevallig zijn die van ons hetzelfde, dus ben wel benieuwd naar jouw reden(en).

Overigens, veel inactieve personen die eventueel geen lunch hebben kunnen ingestuurd. Anders is het wel heel hypocriet: om wel lunch te doen, maar geen lynch. Echter is dat wel mogelijk voor zover ik weet, dus niet per definitie waar (vandaar ook het woord eventueel).

edit: aan Rabbid zijn reactie bij de DL te zien hebben zij ook geen lunch ingestuurd. Minimaal 1 v.d wolven zit dus bij de wel stemmers (5 personen)



Had je anders verwacht dan? x)

edit: nu is deze vraag iets serieuzer. Waarom bijna 'geschokt' dat er zo weinig stemmen zijn, wetende nu dat er tussen ons 5 minimaal 1 wolf zit. Te opvallend?

Slecht van me I know:x. Moest vandaag werken en leren voor tentamen dus bedacht me dat ik nog moest stemmen en heb dat gedaan via pm. Verder geen goede reden oid, gewoon van wat ik in het topic had gelezen. Sorry.
 

DeletedUser27427

Gast
Sander :eek:
Lekker inactief zijn, maar wel stemmen... D:

Dasios, waarom de stem op Sander?
Die van mij was compleet op een willekeurig, inactief iemand... (blijkt alleen qua bijdrage op het forum inactief te zijn). Toevallig zijn die van ons hetzelfde, dus ben wel benieuwd naar jouw reden(en).

Overigens, veel inactieve personen die eventueel geen lunch hebben kunnen ingestuurd. Anders is het wel heel hypocriet: om wel lunch te doen, maar geen lynch. Echter is dat wel mogelijk voor zover ik weet, dus niet per definitie waar (vandaar ook het woord eventueel).

edit: aan Rabbid zijn reactie bij de DL te zien hebben zij ook geen lunch ingestuurd. Minimaal 1 v.d wolven zit dus bij de wel stemmers (5 personen)



Had je anders verwacht dan? x)

edit: nu is deze vraag iets serieuzer. Waarom bijna 'geschokt' dat er zo weinig stemmen zijn, wetende nu dat er tussen ons 5 minimaal 1 wolf zit. Te opvallend?
Sander had al sinds gisterenavond niets gepost en ik wist van hem niet goed of ik kon verwachten of hij toch nog actiever zou worden. Ik verwachtte dus dat hij weinig bij zou dragen en tegelijkertijd kreeg ik het vermoeden dat hij misschien wolf was en gewoon weinig wilde opvallen. Dat geldt allemaal ook min of meer voor Kyra en Graecus. Ik heb echter vaker met hen gespeeld dan met Sanhal en dacht dat zij nog wel actiever zouden worden en dus bij zouden dragen. Bovendien vind ik het niets voor Graecus om zo inactief te zijn en vgm zegt dat bij hem niets over bij welke partij hij hoort.
 

DeletedUser18003

Gast
Had je anders verwacht dan? x)

edit: nu is deze vraag iets serieuzer. Waarom bijna 'geschokt' dat er zo weinig stemmen zijn, wetende nu dat er tussen ons 5 minimaal 1 wolf zit. Te opvallend?

Omdat het dieptriest is, daarom x) Ik had verwacht dat er veel stille random stemmen zouden zijn, niet dat iedereen niet zou stemmen. Zo is er toch geen WvW te spelen? In PM stemmen is letterlijk nog makkelijker dan op het forum omdat je pas achteraf verantwoordelijk gesteld kan worden :') Als je niet netwerken niet leuk vindt, schrijf je dan gewoon niet in.
 
Bovenaan