• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #204 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser27427

Gast
Dasios, waarom ga je in discussie met iemand die bijna confirmed slecht is?
Ik vroeg het me gewoon af. Verder is de kans inderdaad groot dat AriChibi slecht is, maar het kan nooit kwaad dan toch in discussie te gaan lijkt me. Bovendien kunnen we ons nu geen fouten veroorloven, dus zolang niemand cobfirmed goed of slecht is, ga ik nergens te veel vanuit.
 

DeletedUser22926

Gast
Heart, dit is een gesprek tussen twee volwassenen.
Mijn omgedraaide leeftijd is ws wel hoger dan die van jou, dus.

Ik vroeg het me gewoon af. Verder is de kans inderdaad groot dat AriChibi slecht is, maar het kan nooit kwaad dan toch in discussie te gaan lijkt me. Bovendien kunnen we ons nu geen fouten veroorloven, dus zolang niemand cobfirmed goed of slecht is, ga ik nergens te veel vanuit.
Waar blijft de stem, of heb je last van een vinger infectie dat je niet kan stemmen
 

DeletedUser27427

Gast
Ik wacht gewoon even tot Gekko nog een keer gereageerd en hopelijk ook geclaimd heeft, aangezien ik hem gisteren wel verdacht vond. Zoals ik al zei, vandaag komt het er toch wel op aan. Ik wil dus zo zeker mogelijk zijn dat ik op een wolf stem.
 

DeletedUser27427

Gast
Bovendien is AriChibi misschien ketter en ik wil liever dat we een wolf doden, dus daar zit ik ook een beetje mee.
 

DeletedUser

Gast
Dasios, waar blijft die stem op gekko? Als die niet komt, heb ik de situatie beetje verkeerd ingeschat x)
 

DeletedUser21356

Gast
Als Ari goed was, had ze haar drankje over Shuckle gegooid, die dan sws Slecht was!
Verander je stem asap, dankjewel.
 
Bovenaan