• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #204 - Weerwolven van Wakkerdam

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vrijdag 10/02 - 22.00 uur: Lynch + Lunch/Nacht 4

AriChibi -> Solarwolf
Dasios -> Solarwolf
Dutchgirl -> AriChibi


Solarwolf, cupido is lynch.

Er is geïnfecteerd.

Zaterdag 11/02 - 22.00 uur: Lynch + Lunch/Nacht 5
 

DeletedUser27427

Gast
Heart en Dutchgirl waren bewezen, dus Shuckle, Gekko, AriChibi en ik kunnen nog originele slechtjes zijn. Er zit dus geen Cupido meer in en waarschijnlijk zijn er nog drie wolven dankzij de infectie. Er zou ook nog een slecht hulpje in kunnen zitten. Er zitten dus waarschijnlijk minstens twee slechtjes tussen Shuckle, Gekko, AriChibi en ik. Verder zit er hooguit een slechtje tussen Heartlion en Dutchgirl. Ondanks dat Heart en Dutchgirl niet langer bewezen zijn, lijkt het me dus handiger om hen niet te lynchen, temeer omdat we nog niets hebben kunnen zeggen op basis waarvan we ze kunnen verdenken. Gekko en Shuckle, wie verdenken jullie? Op wie zouden jullie gisteren hebben gestemd?
 

DeletedUser

Gast
Gekko wrs, die draagt nog minder bij dan ik en komt echt alleen online om zijn stem te dumpen.
 

DeletedUser21356

Gast
Aantal Wolven
Aangezien er een Infectie geweest is, zit er (natuurlijk) nog een Infectiewolf in het spel. Daarnaast lijkt het mij logisch dat er nog 1 (Ketter)Wolf in zit, eventueel met een Sjamaan. Waarom ik ervanuit ga dat er niet meer (Ketter)Wolven inzitten? Wel, dan zouden de Wolven al met een meerderheid van 4 tegen 2 zitten en zou het spel dus al afgelopen zijn. Als er nog een Sjamaan in het spel zit, kunnen de Goedjes nog winnen, al zijn de kansen gering. We moeten vandaag dus zeker een Lunchend Slechtje lynchen.

Wie was Infectie?
Van alle spelers lijken Heart, Dutch (bewezen) en Dasios de meest logische personen om te infecteren. Van deze drie, lijkt vooral Dasios me een grote kans te hebben geïnfecteerd te zijn. Heart (die zijn beide drankjes gebruikt heeft) en Dutch zijn namelijk allebei Burger, terwijl Dasios Slet is/was/claimde. Dutch lijkt me geen Infectie geweest te zijn, anders was het spel al over (zij is BM).

Op wie ga ik stemmen?
Wel, aangezien er nu nog (minstens) 3 Slechtjes zijn en tussen bovenstaande 3 (Heart, Dutch, Dasios) waarschijnlijk 1 Slechtje zit (tenzij Dasios Slechtje is en Heart (niet Dutch, want anders was het spel al over) geïnfecteerd is), zijn de 2 overige spelers sowieso Slecht. Daarom gaat mijn stem dan ook op Arichibi.
 

DeletedUser22926

Gast
Kutketter x)

Dutch moet wel nog goed zijn idd gekko, en dan dasios en ari en shuck slecht

Ik zie slet btw niet meer in het rollentopic, ben ik blind? Ik zoek nog wel ff :p
 

DeletedUser27427

Gast
Gekko wrs, die draagt nog minder bij dan ik en komt echt alleen online om zijn stem te dumpen.
Inactiviteit hoeft geen teken te zijn dat iemabd wolf is. Iemand enkel op basis van febrek aan activiteit lybchen lijkt me laat in het spel ook niet echt handig. Verdenk je Gekko echt puur om deze reden, of wil je er gewoon een weinig actieve speler uit?
Aantal Wolven
Aangezien er een Infectie geweest is, zit er (natuurlijk) nog een Infectiewolf in het spel. Daarnaast lijkt het mij logisch dat er nog 1 (Ketter)Wolf in zit, eventueel met een Sjamaan. Waarom ik ervanuit ga dat er niet meer (Ketter)Wolven inzitten? Wel, dan zouden de Wolven al met een meerderheid van 4 tegen 2 zitten en zou het spel dus al afgelopen zijn. Als er nog een Sjamaan in het spel zit, kunnen de Goedjes nog winnen, al zijn de kansen gering. We moeten vandaag dus zeker een Lunchend Slechtje lynchen.

Wie was Infectie?
Van alle spelers lijken Heart, Dutch (bewezen) en Dasios de meest logische personen om te infecteren. Van deze drie, lijkt vooral Dasios me een grote kans te hebben geïnfecteerd te zijn. Heart (die zijn beide drankjes gebruikt heeft) en Dutch zijn namelijk allebei Burger, terwijl Dasios Slet is/was/claimde. Dutch lijkt me geen Infectie geweest te zijn, anders was het spel al over (zij is BM).

Op wie ga ik stemmen?
Wel, aangezien er nu nog (minstens) 3 Slechtjes zijn en tussen bovenstaande 3 (Heart, Dutch, Dasios) waarschijnlijk 1 Slechtje zit (tenzij Dasios Slechtje is en Heart (niet Dutch, want anders was het spel al over) geïnfecteerd is), zijn de 2 overige spelers sowieso Slecht. Daarom gaat mijn stem dan ook op Arichibi.
Ik ben het ermee eens dat Heartlion, Dutchgirl en ik de meest logische spelers waren om te infecteren. Gekko en Shuckle waren niet heel actief de laatste paar dagen en AriChibi werd te veel verdacht.

Geen haterino tegen mien boy. O ja wacht, ik moest nog iets doen.

Priesteractie over Heart. Niets gebeurd.
AriChibi lijkt hier priester. Als ze echt priester is, zitten er dus twee wolven tussen Gekko, Shuckle en mij. Gezien Shuckles zwak onderbouwde verdenking op Gekko zou ik nu toch eerder voor Shuckle gaan. Het zou ook kunnen dat Ari en Heart samen wolf zijn.
Verder zou het fijn zijn als Gekko en Shuckle nog even willen claimen. De volgende dl is nogal beslissend en er moet echt een wolf uit.
Kutketter x)

Dutch moet wel nog goed zijn idd gekko, en dan dasios en ari en shuck slecht

Ik zie slet btw niet meer in het rollentopic, ben ik blind? Ik zoek nog wel ff :p
De slet staat er inderdaad niet bij.
 
Bovenaan