• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #204 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21575

Gast
Ik ben van mening veranderd, er gaat niks boven een mooie counter. nissassa
Typische Tukker move. Ik stel dan ook voor dat iedereen Tukker nu met zijn echte naam aanspreekt.

Verder vind ik counteren uiteraard ontzettend verdacht. Vandaar alvast een half stemmetje. Tukker.

Edit:
Edit tijdens mijn eigen bericht, want je kan nu zien wanneer er nieuwe berichten komen: mooie gedachte Shuckle, we voelen elkaar goed aan.
In jouw gedachte is hopeloos counteren na 1 post een goed idee? Interessant..
 

DeletedUser

Gast
Je vindt counteren verdacht, maar doet nu hetzelfde alleen zonder overtuiging?

Dat is -2 pt in 1 bericht.
 

DeletedUser

Gast
nissassa maakt zich imo extreem verdacht. Ten eerste door te beweren dat counteren niet werkt, terwijl het op het grepoforum sinds jaar en dag de beste strategie is. Ten tweede doordat hij een ongeldige oranje stem plaatst op een speler die niet eens meedoet. Apply yourself jongen, ik ben beter gewend.
 

DeletedUser

Gast
Typische Tukker move. Ik stel dan ook voor dat iedereen Tukker nu met zijn echte naam aanspreekt.

Verder vind ik counteren uiteraard ontzettend verdacht. Vandaar alvast een half stemmetje. Tukker.

Edit:

In jouw gedachte is hopeloos counteren na 1 post een goed idee? Interessant..

Er staat: een goede gedachte - dit omdat wij blijkbaar beide de intentie hadden een lynch stem te plaatsen en niet af te wachten tot het laatste moment. Iets waar ik persoonlijk een hekel aan heb. Ik heb nergens iets gezegd over de onderbouwing van de stem, dus waarom probeer je dat zo te laten overkomen?
 

AriChibi

Hydra
Ik bedoel, iedereen durft nu wel te doen alsof ze cool zijn door voorstellen te maken die iedereen al verwacht, maar wat nou als we gewoon het volgende doen: Arichibi

En nu denken jullie allemaal, maar Aeneas... de DL is pas dinsdag. /care
Anders gaat iedereen toch maar stil zijn tot dan.

Mijn reden: vorig potje won ze voor de slechtjes -> toont aan hoe goed ze is: dat risico kunnen we deze keer niet lopen. Stel ze heeft precies dezelfde rol als toen, wie weet wat ze er mee kan doen

Edit tijdens mijn eigen bericht, want je kan nu zien wanneer er nieuwe berichten komen: mooie gedachte Shuckle, we voelen elkaar goed aan.

Wtf dat is gemeen, ik ben gewoon een sociopaat, kan ik niks aan doen.

Graecus
 

DeletedUser

Gast
Wtf dat is gemeen, ik ben gewoon een sociopaat, kan ik niks aan doen.

Graecus

Sorry, niets persoonlijk, maar ik kan het risico niet niemand dat Rabbid iemand precies dezelfde rol geeft, jouw rol won het potje. Simple math.

Normaliter stem ik bijna ieder potje op Jaspenia voor BM, maar helaas stelde hij me teleur vorig potje qua activiteit. Bij dezen: DutchGirl, omdat zij vorig potje de moeite nam op mijn theorieën in te gaan, actief was en goed speelde. Jas, bewijs jezelf dit potje en dan zal ik de volgende keer weer op jou stemmen.

Dezelfde rol zit er niet eens in!!!!!

Dit was weer een aflevering van: Zo gemakkelijk kan het dus zijn om een theorie onderuit te halen...
  • Host: Aeneas
  • Gast: Arichibi
  • Mede mogelijk gemaakt door: Shuckle en Nissassa
  • Speciale dank: Rabbid, voor het distribueren (en het selecteren) van de mogelijk rollen

Arichibi
 

DeletedUser21575

Gast
Je vindt counteren verdacht, maar doet nu hetzelfde alleen zonder overtuiging?

Dat is -2 pt in 1 bericht.
Waar zie je mij counteren? x)

nissassa maakt zich imo extreem verdacht. Ten eerste door te beweren dat counteren niet werkt, terwijl het op het grepoforum sinds jaar en dag de beste strategie is. Ten tweede doordat hij een ongeldige oranje stem plaatst op een speler die niet eens meedoet. Apply yourself jongen, ik ben beter gewend.
En toch weet meer dan de helft hier wat een oranje stem in houdt :O Dat jij betere jongens gewend bent is prima, maar houdt dat aub in de slaapkamer, niet op het forum :X

Er staat: een goede gedachte - dit omdat wij blijkbaar beide de intentie hadden een lynch stem te plaatsen en niet af te wachten tot het laatste moment. Iets waar ik persoonlijk een hekel aan heb. Ik heb nergens iets gezegd over de onderbouwing van de stem, dus waarom probeer je dat zo te laten overkomen?
Je moet ondertussen toch wel weten dat ik dingen aanhaal om gesprekken te voeren. Niets is zonder reden hè. Het was een beetje ambigu geformuleerd, dus door het aan te halen heb ik verduidelijking. Simpel toch?
Sorry, niets persoonlijk, maar ik kan het risico niet niemand dat Rabbid iemand precies dezelfde rol geeft, jouw rol won het potje. Simple math.

Normaliter stem ik bijna ieder potje op Jaspenia voor BM, maar helaas stelde hij me teleur vorig potje qua activiteit. Bij dezen: DutchGirl, omdat zij vorig potje de moeite nam op mijn theorieën in te gaan, actief was en goed speelde. Jas, bewijs jezelf dit potje en dan zal ik de volgende keer weer op jou stemmen.
Prima redenatie, hier kan ik het niet anders dan mee eens zijn. DutchGrill.
 

DeletedUser

Gast
Dus, waar was die claim ooit voor nodig?
Dorpsgek zit er niet eens in...
Dus je hebt net letterlijk dorpoudste geclaimd op dag 1.

Hoezo probeer je iets van Graecus serieus te nemen... herinner je zijn (ham) burger nog?

Waar zie je mij counteren? x)

Je halve stemmetje op 'tukker' natuurlijk - maar evt mijn volgende opmerking past hier bij.

En toch weet meer dan de helft hier wat een oranje stem in houdt :O Dat jij betere jongens gewend bent is prima, maar houdt dat aub in de slaapkamer, niet op het forum :X

Ik hoor niet bij meer dan de helft :O

Je moet ondertussen toch wel weten dat ik dingen aanhaal om gesprekken te voeren. Niets is zonder reden hè. Het was een beetje ambigu geformuleerd, dus door het aan te halen heb ik verduidelijking. Simpel toch?

Ik heb nu precies hetzelfde gedaan.

Prima redenatie, hier kan ik het niet anders dan mee eens zijn. DutchGrill.
 

DeletedUser18003

Gast
1. Nissassa
2. Gekko
3. Jaspenia
4. Kyraco
5. DutchGirl
6. Solarwolf
7. Heartlion
8. Graecus
9. Dasios
10. Aeneas
11. Maximus
12. Alichibi
13. ShovingNE2
14. Shuckle
15. SignLady
16. Ydeger

Oké, bij deze mijn observaties, gebaseerd op de spelerslijst.
Vorig potje waren Dasios, Ari, Jaspenia en ik slecht. Dat zijn nummer 9, 12, 3 en 5 uit de spelerslijst.
Nu passen we de volgende redenering toe:
9 en 12 vormt 912. Gedeeld door 3, geeft dit 304. Vervolgens is het logisch om de overgebleven 5 weer te vermenigvuldigen met 12; dit geeft 60. Wanneer 60 afgetrokken wordt van 304-60 = 244. Vervolgens komt men dan meer terug bij die 5 die net ook al over gebleven was. Wanneer dit toegevoegd wordt aan de 244 die we al hebben, krijgen we 249.

Dit getal leidt ons naar de eerste wolf. 249 is namelijk precies het aantal punten dat één persoon heeft in de huidige Hall of Fame. Daarom blijft er maar één logische conclusie over...

Imrahil
is
wolf.
 

DeletedUser

Gast
@Nissassa heb jij een probleem met mijn seksuele geaardheid? Die mag ik hier gewoon open en bloot belijden hoor, smerige homofoob. Altijd al geweten dat die limbo's een achterstandsvolk zijn uit een achterstandsland.
 

DeletedUser21575

Gast
toevoegingen in vet.
Een oranje stem zou een rode stem kunnen worden. Je duid eigenlijk je hoofdverdachte aan op een moment dat de deadline eigenlijk nog erg ver weg is. Maar doordat het geen rode stem is, kan die niet per ongeluk opeens meetellen als je niet meer online kunt komen. Je vraagt hiermee wel duidelijk aan de persoon die aangehaald wordt om met een degelijke verdediging te komen voor het huidige gedrag, maar er zit (nog) geen consequentie aan voor de lynch. Zijn we enkele tientallen potten mee begonnen, en hoewel niet iedereen hem geadopteerd heeft of met regelmaat vergeet, blijf ik het een prettig concept vinden.

@Nissassa heb jij een probleem met mijn seksuele geaardheid? Die mag ik hier gewoon open en bloot belijden hoor, smerige homofoob. Altijd al geweten dat die limbo's een achterstandsvolk zijn uit een achterstandsland.
Nee hoor, ik snap heel goed dat jij een special snowflake bent die overal een beetje boos tegenaan moet stampen als ie denkt dat er wat naars gezegd is over je geaardheid, levensstijl, voetbalteamkeuze of je lichaamsgeur. Maar geloof me, ik heb geen enkel probleem met je geaardheid, je afkomst, je voorliefde voor tukkers of wat dan ook in die trant. Ik heb alleen iets tegen jou persoonlijk. Dus je hoeft je geaardheid niet erbij te betrekken hoor. Al identificeerde je je als een apache gevechtshelikopter, maakt mij niet uit. Alleen maar kudoos voor. Ik vind jou, als persoon, gewoon ontzettend onprettig. En zo tegenstrijdig ook, wel iemand aanspreken op vermeende homofobie, maar vervolgens wel racistische opmerkingen maken jegens de inwoners van de mooiste provincie van Nederland. Jaloezie? Ik denk het wel. Maargoed, ik heb ondertussen wel genoeg woorden vuil gemaakt aan jou. Zullen we terug ontopic gaan?
 

DeletedUser

Gast
Een oranje stem zou een rode stem kunnen worden. Je duid eigenlijk je hoofdverdachte aan op een moment dat de deadline eigenlijk nog erg ver weg is. Maar doordat het geen rode stem is, kan die niet per ongeluk opeens meetellen als je niet meer online kunt komen. Je vraagt hiermee wel duidelijk aan de persoon die aangehaald wordt om met een degelijke verdediging te komen voor het huidige gedrag, maar er zit (nog) geen consequentie aan voor de lynch. Zijn we enkele tientallen potten mee begonnen, en hoewel niet iedereen hem geadopteerd heeft of met regelmaat vergeet, blijf ik het een prettig concept vinden.

Ah, duidelijk. Bedankt.
 
Bovenaan