• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #204 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser21575

Gast
Ik ship ze. Nisshuckle of shucksassa, welke shipnaam klinkt beter?
(inb4 echt koppel, dan praise ik de cupido)

Edit: ik kan niet slapen en nu pas dringt het tot me door waarom graecus dorpsgek tussen zijn mogelijke rollen heeft gezet.
Dat is irl zo
AriChibi's identiteit confirmed..
latest
 

DeletedUser9104

Gast
Dus jij ziet dat wel zitten ?

Lieverd, ik heb een grondige hekel gekregen aan noobs, hij is daar nu eenmaal een goed voorbeeld van. Daarnaast gooit hij drie random rollen in het topic, waarvan 1 de fucking welp. Daarnaast de dorpsgek (wat niet eens een mogelijke rol is, godzijdank, want hij is nu al genoeg de dorpsgek zonder dat hij ook nog de bijbehorende krachten heeft) en dorpsoudste. En natuurlijk weet ik ook wel dat hij waarschijnlijk gewoon een burger is die probeert interessant te doen, maar ik haat dit gedrag gewoon echt.

Voor bm ga ik in ieder geval op Dutchgirl, leuke posts, maar ik zie haar ook wel als een goede bm :)

Verder zou ik zelf kiezen voor shucksassa, hoe dat hardop klinkt <3
 

AriChibi

Hydra
Ik geloof best dat de dag dat graecus niet als eerst gelyncht wordt, hij een wolf is en het potje in zn eentje wint. Die man is een scherpschutter irl.
 

DeletedUser18003

Gast
Dorpoudste V1: De wolven hebben er twee lunches voor nodig om de dorpsoudste te lunchen. Bij de eerste lunch zal hij dus niet sterven.

Dorpsgek: De dorpsgek ziet op dezelfde manier als de ziener (zie Ziener), maar in plaats van dat hij 1 rol opvraagt, moet hij er 3 vragen. Hij krijgt dan de rollen van deze 3 spelers, maar in een willekeurige volgorde, zodat hij niet precies weet welke rol bij welke speler hoort. De dorpsgek mag niet zichzelf of de speler die wordt gelyncht opgeven, behalve als er minder dan 6 spelers over zijn.

Welp Vb: Burgers kunnen wel gewelpt worden.

Een van mijn mogelijke rollen, jullie moeten zelf maar uitzoeken welke rol ik heb. :p

Ik ga er eigenlijk van uit dat dit gewoon weer een troll is? Überhaupt zit de dorpsgek er niet in, alhoewel ik de keuze voor de Welp Vb wel grappig vind. Heb je er baat bij dat burgers niet gaan claimen? Maargoed, verder wil ik Graecus niet gaan lynchen om zijn post, want daarin ben ik het eens met Nissassa:

Ik heb geen moeite met Graecus, mensen stemmen vaak op hem omdat ze denken dat ze er mee weg komen. Terwijl die 9/10 keer een goedje is. Ik wilde dat gewoon tegengaan, door meteen dat onnodige Graecusbashen de kop in te drukken. Het is gewoon ontzettend zielig om zo op dag 1 meteen te denken dat je daarmee een veilige stem kunt zetten. En ik call mensen daar gewoon op.

Daarnaast counterde ik verder niets. Ik heb nog geen enkele stem gezet. Het enige waar ik nieuwsgierig naar ben is verdere toelichting over de gedegen stem van Shuckle, want als iedereen het gewoon als troll blijft zien, maar de stem blijft staan, dan is ie alsnog gezet. En komt ie er nog mee weg ook.

En zoals ik al zei Solar, ik ben klaar met dat offtopic geblaat heen en weer, dus mijn laatste comment daarin was ook echt de laatste.


Op dit moment weet ik nog niet waar mijn lynchstem wel op ga vallen en hoop ik dat er nog wat interessante posts bij komen. Ik waardeer de BM stemmen die ik tot nu toe gekregen heb :) Zelf gaat mijn BM stem voor dit potje op Aeneas, omdat hij het mij vorig potje als wolf best wel lastig maakte van tijd tot tijd en ik hoop dat ie dat nu weer kan doen bij de wolven van dit potje :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dinsdag 07/02 - 22.00 uur: BM + Lunch/Nacht 0

Ik ben te lui om op de stem nauwkeurig te tellen, maar.
Dutchgirl is BM.

Ydeger, burger is lunch.

Woensdag 08/02 - 22.00 uur: Lynch + Lunch/Nacht 1
 

DeletedUser22926

Gast
Ah oke Yde lunch, ik zou nu iig dutchgirl een stapje voor geven omdat yde op haar stemde.

Ze zal er vast niet zelf op gekomen zijn om haar voorstander bloedig te killen
 

DeletedUser27427

Gast
Dan blijft er nog wel een kwart van de stemmers over om te lunchen. En een aantal spelers stemde ook niet. Ik denk dat de kans inderdaad wel ietsje kleiner is dat Dutchgirl wolf is, hoewel het nog niet heel veel zegt.
 

DeletedUser21356

Gast
Deze Lunch zegt echt niets. Het is niet dat Dutch als Wolf Ydega niet uit de weg zou willen hebben wegens een BM-stem. Dat is gewoon zo belachelijk als het groot is.
 
Bovenaan