• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #204 - Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser25931

Gast
Nissassa en shuckle, ik snap dat jullie elkaar niet mogen, en daar is in principe geen probleem mee, maar jullie hoeven elkaar nou ook weer niet de hersens in te slaan tijdens het potje zelf,op basis van steeds verder gaande beledigingen. Punt blijft, ik vind shuckle echt wel een kutactie hebben met het proberen stemmen te vergaren op graecus, puur omdat hij een noob is. Of course, jullie hebben vast een goede reden waarom jullie hem niet mogen, maar dat betekent niet dat dat van enige invloed hoort te zijn op een serieuze stem, dat hoort rol/gedrag te zijn. Nou weet ik ook wel dat de meesten hier zich niet doorgaans houden aan een serieuze stem op dag 1, maar van shuckle betwijfel ik of het wel een pure troll is, daarom dat ik het wat opvallend vind.
T gaat echt niet helpen om een pure counterstem weer te gaan counteren hoor niss, dat snap jij toch ook wel neem ik aan ^^
 

DeletedUser21575

Gast
Nissassa en shuckle, ik snap dat jullie elkaar niet mogen, en daar is in principe geen probleem mee, maar jullie hoeven elkaar nou ook weer niet de hersens in te slaan tijdens het potje zelf,op basis van steeds verder gaande beledigingen. Punt blijft, ik vind shuckle echt wel een kutactie hebben met het proberen stemmen te vergaren op graecus, puur omdat hij een noob is. Of course, jullie hebben vast een goede reden waarom jullie hem niet mogen, maar dat betekent niet dat dat van enige invloed hoort te zijn op een serieuze stem, dat hoort rol/gedrag te zijn. Nou weet ik ook wel dat de meesten hier zich niet doorgaans houden aan een serieuze stem op dag 1, maar van shuckle betwijfel ik of het wel een pure troll is, daarom dat ik het wat opvallend vind.
T gaat echt niet helpen om een pure counterstem weer te gaan counteren hoor niss, dat snap jij toch ook wel neem ik aan ^^

Ik heb geen moeite met Graecus, mensen stemmen vaak op hem omdat ze denken dat ze er mee weg komen. Terwijl die 9/10 keer een goedje is. Ik wilde dat gewoon tegengaan, door meteen dat onnodige Graecusbashen de kop in te drukken. Het is gewoon ontzettend zielig om zo op dag 1 meteen te denken dat je daarmee een veilige stem kunt zetten. En ik call mensen daar gewoon op.

Daarnaast counterde ik verder niets. Ik heb nog geen enkele stem gezet. Het enige waar ik nieuwsgierig naar ben is verdere toelichting over de gedegen stem van Shuckle, want als iedereen het gewoon als troll blijft zien, maar de stem blijft staan, dan is ie alsnog gezet. En komt ie er nog mee weg ook.

En zoals ik al zei Solar, ik ben klaar met dat offtopic geblaat heen en weer, dus mijn laatste comment daarin was ook echt de laatste.
 

DeletedUser

Gast
Het is gewoon een bloedserieuze, bloedrode stem, verdere toelichting komt er niet. En ofc blijft ie staan, ongeacht alles dat er nog kan gebeuren, want zoals ik al zei: hij is bloedserieus!!!!11!!!@@!!!!1!!!
 

DeletedUser25931

Gast
Ik heb geen moeite met Graecus, mensen stemmen vaak op hem omdat ze denken dat ze er mee weg komen. Terwijl die 9/10 keer een goedje is. Ik wilde dat gewoon tegengaan, door meteen dat onnodige Graecusbashen de kop in te drukken. Het is gewoon ontzettend zielig om zo op dag 1 meteen te denken dat je daarmee een veilige stem kunt zetten. En ik call mensen daar gewoon op.
Oh dat neem ik je totaal niet kwalijk, dat was juist ook de gedachte die ik had. Ik hoop niet dat je je daardoor aangevallen voelt, want ik ben het opzich juist met je eens.
Daarnaast counterde ik verder niets. Ik heb nog geen enkele stem gezet. Het enige waar ik nieuwsgierig naar ben is verdere toelichting over de gedegen stem van Shuckle, want als iedereen het gewoon als troll blijft zien, maar de stem blijft staan, dan is ie alsnog gezet. En komt ie er nog mee weg ook.
Ja oke, je hebt geen stem gezet, maar t blijft wel een soort van counter omdat je zonder verdere argumenten gewoon op hem stemt als reactie dat hij op jou stemt. Althans, zo laat je het lijken. Op dit moment is Shuckle ook degene op wie ik een oranje stem zou uiten ( ook omdat de meeste anderen puur trollen/de eerste dag gewoon niet serieus nemen). Ik ben het wel met je eens, maar het probleem met de redenatie is dat meerderen hier trollen normaal vinden op de eerste dag, dus ik denk niet dat er veel aan te doen valt. Zelf als trollt hij, zovelen doen het, er is moeilijk meer dan een handvol serieuze posts uit de eerste dag te pikken hier.
En zoals ik al zei Solar, ik ben klaar met dat offtopic geblaat heen en weer, dus mijn laatste comment daarin was ook echt de laatste.
Ja oke, dat is wel goed van je,dat zou wel beter zijn voor de sfeer ( in hoeverre die er echt is in de wvws van dit forum op een eerste dag)
 

DeletedUser27427

Gast
Veel succes iedereen! Verder stem ik alvast op Aeneas. Tijdens de vorige vissenkom was hij erg actief en hoewel ik hem als speler nog niet goed ken, vond ik hem wel goed spelen en positief bijdragen.
 

DeletedUser

Gast
Moet jij eens even hier komen, dan leg ik je uit wat we in Enschede bedoelen met Meme Magic, jongedame!
 

DeletedUser18003

Gast
Het enige dat ik tot nu toe uit dit topic weet te halen is dat er blijkbaar (seksuele?) spanning is tussen Nissassa & Shuckle... Interesting.
 
Bovenaan