• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

DeletedUser18003

Gast
En sinds wanneer worden de domme mensen gelynched en niet de wolven?
Ik lynch hem dan ook (nog) niet :)

Ik heb aangegeven dat mijn stem niet definitief is, maar iemand moet er dood vandaag. Jij gaf een stem met daarbij een reden. Die redenen verandere je, en tenslotte geef je aan dat je eigenlijk geen reden hebt en op iemand anders gaat stemmen.

Hoe komt dat niet verdacht over?

Daarnaast staan er pas twee (misschien drie?) stemmen op jou. Waarom denk je dat je meteen dood bent en probeer je met 'zielig' gedrag je te verdedigen. I.p.v. met sterkere argumenten, of op zijn minst een zwak argument waar je je aan vasthoudt.



Dus eig. geef je aan: Ik heb meer ervaring en speelt serieuzer/beter dan de rest, en dat maakt mij verdachter dan anderen?

Daarnaast weet ik wel degelijk beter, zoals je dan ook kan zien probeer ik aan een nieuweling te laten zien (en duidelijk te maken) wat zijn stem voor gevolgen zou kunnen hebben als ie wel ervaren zou zijn geweest. Zoals mijn stem op hem nu dezelfde gevolgen ondervindt door jou, dus bedankt daarvoor. Je versterkt mijn punt.

Over jouw stem kan nu precies hetzelfde gezegd worden over wat je over mijn stem zegt. Je zou beter moeten weten, of niet soms?
Met die redenering die je nu geeft, zou je je stem dan van m af moeten halen, als je m alleen maar wat wil leren?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus eig. geef je aan: Ik heb meer ervaring en speelt serieuzer/beter dan de rest, en dat maakt mij verdachter dan anderen?

Ja. Je noemt eerst de stem van AriChibi maar gemakkelijk en lijkt het logisch te bekijken, zoals ik ook van je verwachtte. Alleen loop je niet veel later, nadat ook Dasios bijv. gemeld heeft DutchCrafter verdacht te vinden ook mee en stem je ook op hem. Je spreekt jezelf zo hard tegen dat het pijn doet aan mijn ogen. Je kijkt tot waar je neus lang is en niet verder.

Daarnaast weet ik wel degelijk beter, zoals je dan ook kan zien probeer ik aan een nieuweling te laten zien (en duidelijk te maken) wat zijn stem voor gevolgen zou kunnen hebben als ie wel ervaren zou zijn geweest. Zoals mijn stem op hem nu dezelfde gevolgen ondervindt door jou, dus bedankt daarvoor. Je versterkt mijn punt.

De stem heeft niet enkel gevolgen als ie ervaren zou zijn geweest. Ideaal gezien wel, dat zou logisch zijn, die redenatie volg ik ook. Maar jij stemt TOCH op hem, ook al is hij onervaren. Zo help je hem ten eerste niet, hij ligt eruit en leert niets. Anderzijds zeg je hier letterlijk dat je omwille van deze redenen om een ervaren persoon zou kunnen stemmen, maar niet op een niet-ervaren persoon. DutchCrafter is niet ervaren, en jij zegt in je post dat het enkel gevolgen zou hebben op ervaren spelers, maar toch lynch je hem. Wat is dit voor kol?

Probeer je hiermee nu te zeggen dat je de redenatie van een onervaren speler behandelt als die van een ervaren speler?

Ja, en das ook gewoon logisch.
 

DeletedUser

Gast
Probeer je hiermee nu te zeggen dat je de redenatie van een onervaren speler behandelt als die van een ervaren speler?

Ja, om beter te worden met je niet behandelt worden als iemand die iets niet kan (onervaren). Dan moet je behandelt worden als een gelijkwaardige (ervaren). Zo werkt dat nou eenmaal met spellen, en daarnaast leer je van je fouten door erop gewezen te worden. Niet door ze weg te wuiven en doen alsof er niets aan de hand is. Een ervaren speler zou hier op gelyncht worden, dus waarom hij niet? Omdat ie onervaren is?
Waar ligt de grens tussen ervaren en onervaren? en kan hij zich nu dan de volgende paar potjes altijd verschuilen achter 'onervarenheid'?

Ik lynch hem dan ook (nog) niet :)

Met die redenering die je nu geeft, zou je je stem dan van m af moeten halen, als je m alleen maar wat wil leren?

Ligt hij er dan al uit?

Ja. Je noemt eerst de stem van AriChibi maar gemakkelijk en lijkt het logisch te bekijken, zoals ik ook van je verwachtte. Alleen loop je niet veel later, nadat ook Dasios bijv. gemeld heeft DutchCrafter verdacht te vinden ook mee en stem je ook op hem. Je spreekt jezelf zo hard tegen dat het pijn doet aan mijn ogen. Je kijkt tot waar je neus lang is en niet verder.

De stem heeft niet enkel gevolgen als ie ervaren zou zijn geweest. Ideaal gezien wel, dat zou logisch zijn, die redenatie volg ik ook. Maar jij stemt TOCH op hem, ook al is hij onervaren. Zo help je hem ten eerste niet, hij ligt eruit en leert niets. Anderzijds zeg je hier letterlijk dat je omwille van deze redenen om een ervaren persoon zou kunnen stemmen, maar niet op een niet-ervaren persoon. DutchCrafter is niet ervaren, en jij zegt in je post dat het enkel gevolgen zou hebben op ervaren spelers, maar toch lynch je hem. Wat is dit voor kol?

Ja, en das ook gewoon logisch.

Zelfde vraag als bij Dutch: ligt hij er al uit dan?

Overigens Rabbid; als dit alles was als vervolg op:
Van AriChibi verwacht ik zo'n bullshit op zich nog wel, die kan gewoon niet beter ^^. Dasios is ook maar meh, ik kijk zometeen eens wat posts terug of één van beiden nog iets noemenswaardig zei afgelopen dagen.

Neem ik aan dat je vindt dat beiden niets noemenswaardig gezegd hebben?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zelfde vraag als bij Dutch: ligt hij er al uit dan?:

Je zet je lynchstem op hem, dat betekent dat jij wilt dat hij eruit gaat. En dat jij bijdraagt tot zijn lynch. Of ga je nu dit verhaal nog een half uur ophangen om pas daarna een nieuw excuus te gooien. Wat is dit voor flauwekul x). Je doet ook geen moeite om naar een andere lynch te gaan neigen, dus nee. Jij wilt dat hij eruit ligt, dat is niet hetzelfde, maar even drastisch/erg/betekenisvol/jeweetwel.

Neem ik aan dat je vindt dat beiden niets noemenswaardig gezegd hebben?

Ging over jou en Dasios, niet over Ari en Dasios :p. Ik heb erdoor gelezen en kwam niet veel nuttigs tegen, veel spam, RP en ander gezever.
 

DeletedUser27427

Gast
Ja. Je noemt eerst de stem van AriChibi maar gemakkelijk en lijkt het logisch te bekijken, zoals ik ook van je verwachtte. Alleen loop je niet veel later, nadat ook Dasios bijv. gemeld heeft DutchCrafter verdacht te vinden ook mee en stem je ook op hem. Je spreekt jezelf zo hard tegen dat het pijn doet aan mijn ogen. Je kijkt tot waar je neus lang is en niet verder.



De stem heeft niet enkel gevolgen als ie ervaren zou zijn geweest. Ideaal gezien wel, dat zou logisch zijn, die redenatie volg ik ook. Maar jij stemt TOCH op hem, ook al is hij onervaren. Zo help je hem ten eerste niet, hij ligt eruit en leert niets. Anderzijds zeg je hier letterlijk dat je omwille van deze redenen om een ervaren persoon zou kunnen stemmen, maar niet op een niet-ervaren persoon. DutchCrafter is niet ervaren, en jij zegt in je post dat het enkel gevolgen zou hebben op ervaren spelers, maar toch lynch je hem. Wat is dit voor kol?



Ja, en das ook gewoon logisch.
Ergens wel, maar iemand die onervaren is zal soms sneller met een wat zwakkere redenatie komen dan een zeer ervaren speler. Dat is wel iets waar je misschien rekening mee zou moeten houden. Aan de andere kant hoeft het niet per se iets te zeggen over of iemand goed of slecht is.

En sinds wanneer worden de domme mensen gelynched en niet de wolven?

Ik neig voor nu ook richting Aeneas, moet wel beter weten. Of spreek mij tegen en zeg dat DutchCrafter meer ervaring heeft dan potjes die je op 1 hand kan tellen (naar mijn weten niet, mocht ik mis zijn en een gat in mijn geheugen ofzo hebben, kan ook zeker). Van AriChibi verwacht ik zo'n bullshit op zich nog wel, die kan gewoon niet beter ^^. Dasios is ook maar meh, ik kijk zometeen eens wat posts terug of één van beiden nog iets noemenswaardig zei afgelopen dagen.

Daar heb je zeker een punt. Het is zeker zo dat het gedrag van DutchCrafter opvalt, maar dat hoeft hem inderdaad nog geen wolf te maken. Mijn stem op hem, en ook die van Aeneas en Arichibi lijken mij dan ook niet heel erg solide, maar heel veel meer dan dat hebben we van daag misschien ook nog niet.
 

AriChibi

Hydra
Er wordt toch altijd gestemd op degene die superenthousiast met een vage motivatie op een ander gaat en dan later nog snel met een redenatie komt die het weer een beetje goedpraat.

En het is niet alsof ik een geweldige rol heb die goed van slecht kan gaan scheiden en meestal ben ik dan crap in het deduceren van rollen, behalve door hier en daar wat te pushen en pullen voor hints.
 

DeletedUser18003

Gast
Moet hierbij wel opmerken dat met de huidige 'we moeten niet gelijk domme mensen eruit lynchen'-intentie, waardoor ik vind dat mensen als Graecus en DutchCrafter er niet gelijk uit moeten gaan, dit gedrag ook niet echt de kop ingedrukt wordt. Dit is dus dan ook een smeekbede van mijn kant: Denk alsjeblieft een keertje na voordat je iets post, want op dit moment is WvW weinig meer dan twee dingen; trollposts ontwijken en voortdurend mensen corrigeren die consistent met compleet achterlijke redenaties komen, hoe vaak je ze al eerder gecorrigeerd hebt. Het eerste kan ik me leven, maar het tweede wordt gewoon ontzettend irritant ondertussen.

Ik neig voor nu naar Aeneas als lynch, de counter 'Ligt hij er al uit dan?' is imo echt heel slecht. Als je iemand iets wil leren, zet er dan een "oranje" stem op. Lynchstem = jou wil ik dood hebben. Je hebt hem er immers ook niet van af gehaald.
 

DeletedUser

Gast
Je zet je lynchstem op hem, dat betekent dat jij wilt dat hij eruit gaat. En dat jij bijdraagt tot zijn lynch. Of ga je nu dit verhaal nog een half uur ophangen om pas daarna een nieuw excuus te gooien. Wat is dit voor flauwekul x). Je doet ook geen moeite om naar een andere lynch te gaan neigen, dus nee. Jij wilt dat hij eruit ligt, dat is niet hetzelfde, maar even drastisch/erg/betekenisvol/jeweetwel.

Dus je kan geen lynch stem plaatsen om reacties te peilen?

Mijn stem staat nog op hem, dus draag ik bij aan de lynch, dat klopt. Betekent dat per definitie dat ik hem eruit wil hebben, nee. Zie eerste zin.

Hoezo denk je te weten dat ik geen moeite doe. Reacties op onze discussie kunnen iets opleveren (partijdigheid, neutraliteit). Vergezocht, maar het kan. Daarnaast zou ik nu ook nog het hele topic aan het doorspitten kunnen zijn. Nee, dat is momenteel niet het geval heb ik al gedaan (en niets nuttigs kunnen vinden, alleen een hoop onzin). Hoezo zou ik met een nieuw 'excuus' moeten komen als dit niet eens een 'excuus' is?

De enige reden echter om dat niet te willen is, omdat hij een nieuwerd is. Op wie zou ik dan wel moeten stemmen, mezelf zoals het ervoor staat...

Kwam ik ook achter, ga ik fixen.

Still not fixed (nieuwe reacties niet meegeteld ofc).
 

DeletedUser25006

Gast
Omg hij heeft nog geen deadline geroepen maar ben toch al te laat, ik had gestemd op niemand, want ik weet het echt niet dus dan kan ik mogelijk beter niet stemmen dan vals of slecht stemmen.

Sorry te laat ivm het verkiezingsdebat ..
 

DeletedUser

Gast
Omg hij heeft nog geen deadline geroepen maar ben toch al te laat, ik had gestemd op niemand, want ik weet het echt niet dus dan kan ik mogelijk beter niet stemmen dan vals of slecht stemmen.

Sorry te laat ivm het verkiezingsdebat ..

Bullshit reden btw. In dat geval kan gewoon niemand stemmen.. met als excuus: 'ik wilde er geen goedje uit stemmen'...
Gewoon zeggen dat je te laat bent, fair enough (en dat is ook nog eens zo), maar dat andere is alleen maar onzin. Is wel lekker makkelijk zo, geen verantwoording hoeven af te leggen...
 

DeletedUser22926

Gast
Slaperig deed ze haar open ogen, Finduilas was namelijk het hele uur inactief geweest, maar nu zou ze wel eens de lynch hebben gemist:

Aeneas II (DutchGirl, Rabbid, Neusje.)
DutchCrafter III (Aeneas, AriChibi, Dasios)
Graecus I (DutchCrafter)
Jaspenia I (Graecus)
Artifex I (Jaspenia)

TheDutchCrafter wordt gelyncht. Op zijn ziel staat:
Cool Kid Jake (goed)
Een coole jongen, die tijdens de derde pauze kan gaan netwerken met Mandy, het populaire meisje. Dit komt omdat zij een relatie krijgen in die pauze (jullie zijn geen geliefden, jullie mogen hierna alleen met elkaar netwerken en krijgen de namen van elkaar). Daarnaast kan de Cool Kid, omdat hij zo cool is, iemand beschermen van de beschieting in elke pauze. Na de vierde pauze is de Cool Kid echter te veel bezig met de Popular Girl Mandy, dat hij niemand meer beschermt. Hij kan zichzelf niet beschermen.
Ugh verslapen, TheDutchCrafter hing al aan de galg :(

De bel gaat, en de schoolshooters pakken WEER hun uzi's uit de zakken. Kinney kan er niet meer tegen, en met een schele stem krijst hij dan ook:" Kan het wat zachteer!!!!!?????" De school shooters vonden dit erg irritant en schoten Kinney neer. Rip in peppers Kinney. Anyways, er was nog een dode gevallen door de beschieting, in de schaduw van Kinneys dood natuurlijk. Het was Neusje., op zijn ziel stond:
Stoner Cody (neutraal)
De stoner heeft geen idee wat er om hem heen gebeurt en heeft vlak voor deze dag school een enorme joint op gerookt. Hij stinkt dan ook naar wiet. De stoner vind alles prima en zijn enige doel in het spel is overleven. Hij wint het spel als hij overblijft met een bepaalde partij, welke maakt niks uit. Hij geeft namelijk letterlijk geen fucks over wie er voor de rest overblijft. Zijn trip is zijn genot.

@Artifex Graag een stem morgen :p


Met een laatste blik naar de klas wist ze dat het haar eigen schuld was, zo'n roemloze dood. Niet eens neergeschoten :O. Op Finduilas haar ziel stond:
Fat kid John (goed)
Als de Fat Kid wordt neergeschoten (geluncht) kost dat, door zijn vele vet, heel veel kogels. Zoveel dat de schutters (wolven) het volgende uur niemand kunnen neerschieten, ze moeten namelijk nieuwe ammunitie ophalen om verder te kunnen. Daarnaast kan de fat kid, wanneer hij weet wie de Bully is, een rol in het spel, ervoor kiezen deze bully te smacken. De fat kid geeft dan de naam van de Bully door aan de spelleiding en deze sterft dan bij de eerstvolgende deadline. In ruil voor de dood van de Bully, krijgt de fat kid een doods- en levensdrankje, die normaal toebehoren aan de krachten van een heks. De fat kid moet het levensdrankje, zonder te weten wie hij red, voor de dl inzetten van de lunch die hij wilt redden. Het doodsdrankje moet ook voor de dl ingezet worden. Ook krijgt de fat kid een goed gevoel na de dood van de bully. Hij heeft 2 kansen om de bully te raden. (LET OP: deze rol bevat info die alleen de fat kid weet vanaf dag 0)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan