• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

AriChibi

Hydra
je vorige reden sloeg gewoon op wat ik het laatst deed op het forum...

Oké, ik lees terug en zag dat ik idd mijn oude post vervangen had door die met de screenshot. Soms outmeme ik mezelf, maar ik herinner me dat ik ergens zeurde over iemand die random op Sander stemde en volgens mij was dat of jij of voetbal.

Ik heb de boosdoener gevonden, zie bijlage x)
 

DeletedUser27427

Gast
ik ga voor Graceus

Hij is me veel te stil en hij won al eens dus kan hij wss perfect nep doen. slechtste argumentatie ooit

ik verdenk voor de rest ook niet echt iemand dus leek hij wel een neutrale keuze
beter op iemand stemmen dan op niemand
weet je,

ik stem niet op Graceus, maar op niemand... Ik wacht wel nog even af tot ik deftige argumenten heb
Wel bijzonder om zo lang met niet kloppende redenaties te komen voor je echt toegeeft dat je het eigenlijk niet echt weet, hoewel met dat laatste op zich niets mis is.

Ik twijfel nut tussen THeDutchCrafter en Graecus. Graecus lijkt te veel te denken dat omdat hij vindt dat Jaspenia eigenlijk had moeten doodvallen, iedereen daar in mee moet gaan:
Als je niet dood wilt, kun je altijd trachten ons te overtuigen met je claim, is die geloofwaardig voor me, laat ik je leven en ik wil el een volledige. Dus naam van de rol hier, uitleg en de rol in het rollentopic indien bestaande.
Het is niet ongebruikelijk voor Graecus dat hij zo vroeg al een claim eist, maar hij doet hier zelfs voor zijn doen wel erg zijn best om druk uit te oefenen.
 

DeletedUser

Gast
TheDutchCrafter

Ik denk niet dat we nog iets anders gaan vinden (en zo wel pas ik logischerwijs mijn stem aan), maar yeah well. Je stem + argumentatie + terugkrabbelen bij wat kritiek komen niet heel overtuigend over.

Nie zo zeiken he

Wist je dat je een aantal reacties bent vergeten te liken?
 

DeletedUser18363

Gast
TheDutchCrafter

Ik denk niet dat we nog iets anders gaan vinden (en zo wel pas ik logischerwijs mijn stem aan), maar yeah well. Je stem + argumentatie + terugkrabbelen bij wat kritiek komen niet heel overtuigend over.



Wist je dat je een aantal reacties bent vergeten te liken?
Kwam ik ook achter, ga ik fixen.
 

DeletedUser27427

Gast
Oké, ik ga dan voor TheDutchCrafter. Niet zozeer enkel vanwege het gebrek aan argumentatie, maar vooral vanwege de bijzondere en weinig zeggende argumenten die je wel gaf. Van Graecus ben ik ondertussen te veel gewend om hem nu al vanwege zijn gedrag op hem te stemmen. Vermoedelijk is hij gewoon goed.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Een stem neer zetten zonder argumentatie is niet slecht zijn in argumentatie, dat is gewoon dom.

En sinds wanneer worden de domme mensen gelynched en niet de wolven?

Ik neig voor nu ook richting Aeneas, moet wel beter weten. Of spreek mij tegen en zeg dat DutchCrafter meer ervaring heeft dan potjes die je op 1 hand kan tellen (naar mijn weten niet, mocht ik mis zijn en een gat in mijn geheugen ofzo hebben, kan ook zeker). Van AriChibi verwacht ik zo'n bullshit op zich nog wel, die kan gewoon niet beter ^^. Dasios is ook maar meh, ik kijk zometeen eens wat posts terug of één van beiden nog iets noemenswaardig zei afgelopen dagen.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb aangegeven dat mijn stem niet definitief is, maar iemand moet er dood vandaag. Jij gaf een stem met daarbij een reden. Die redenen verandere je, en tenslotte geef je aan dat je eigenlijk geen reden hebt en op iemand anders gaat stemmen.

Hoe komt dat niet verdacht over?

Daarnaast staan er pas twee (misschien drie?) stemmen op jou. Waarom denk je dat je meteen dood bent en probeer je met 'zielig' gedrag je te verdedigen. I.p.v. met sterkere argumenten, of op zijn minst een zwak argument waar je je aan vasthoudt.

En sinds wanneer worden de domme mensen gelynched en niet de wolven?

Ik neig voor nu ook richting Aeneas, moet wel beter weten. Of spreek mij tegen en zeg dat DutchCrafter meer ervaring heeft dan potjes die je op 1 hand kan tellen (naar mijn weten niet, mocht ik mis zijn en een gat in mijn geheugen ofzo hebben, kan ook zeker). Van AriChibi verwacht ik zo'n bullshit op zich nog wel, die kan gewoon niet beter ^^. Dasios is ook maar meh, ik kijk zometeen eens wat posts terug of één van beiden nog iets noemenswaardig zei afgelopen dagen.

Dus eig. geef je aan: Ik heb meer ervaring en speelt serieuzer/beter dan de rest, en dat maakt mij verdachter dan anderen?

Daarnaast weet ik wel degelijk beter, zoals je dan ook kan zien probeer ik aan een nieuweling te laten zien (en duidelijk te maken) wat zijn stem voor gevolgen zou kunnen hebben als ie wel ervaren zou zijn geweest. Zoals mijn stem op hem nu dezelfde gevolgen ondervindt door jou, dus bedankt daarvoor. Je versterkt mijn punt.

Over jouw stem kan nu precies hetzelfde gezegd worden over wat je over mijn stem zegt. Je zou beter moeten weten, of niet soms?
 

DeletedUser27427

Gast
Ik heb aangegeven dat mijn stem niet definitief is, maar iemand moet er dood vandaag. Jij gaf een stem met daarbij een reden. Die redenen verandere je, en tenslotte geef je aan dat je eigenlijk geen reden hebt en op iemand anders gaat stemmen.

Hoe komt dat niet verdacht over?

Daarnaast staan er pas twee (misschien drie?) stemmen op jou. Waarom denk je dat je meteen dood bent en probeer je met 'zielig' gedrag je te verdedigen. I.p.v. met sterkere argumenten, of op zijn minst een zwak argument waar je je aan vasthoudt.



Dus eig. geef je aan: Ik heb meer ervaring en speelt serieuzer/beter dan de rest, en dat maakt mij verdachter dan anderen?

Daarnaast weet ik wel degelijk beter, zoals je dan ook kan zien probeer ik aan een nieuweling te laten zien (en duidelijk te maken) wat zijn stem voor gevolgen zou kunnen hebben als ie wel ervaren zou zijn geweest. Zoals mijn stem op hem nu dezelfde gevolgen ondervindt door jou, dus bedankt daarvoor. Je versterkt mijn punt.

Over jouw stem kan nu precies hetzelfde gezegd worden over wat je over mijn stem zegt. Je zou beter moeten weten, of niet soms?
Probeer je hiermee nu te zeggen dat je de redenatie van een onervaren speler behandelt als die van een ervaren speler?
 
Bovenaan