• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #96 - Zombies in Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Reden van inactiviteit snap ik, maar laat dat voor ons geen reden zijn jou als potentiële wolf te zien. Als toeschouwer het spel bekijken kan daarbij ook zonder je in te schrijven en je 3e punt... oké, maar waarom zeg je het dan niet als we zo ten minste 1 wolf konden vangen?


Dit klopt niet.
Als je op iemand stemt omdat die toch inactief zal zijn, dan heb je kans dat die wolf of goedje is. Is die wolf, dan is dat meegenomen, als hij goedje is, is dat erg, maar dan gaat ie ten minste niet dood door inactiviteit.

Als je nu beslist een actief iemand eruit te stemmen dan heb je de kans dat die wolf of goedje is. Is die wolf, dan is dat meegenomen, maar als die goedje is, dan hebben we binnen de kortste keren 2 dode goedjes: de inactieve die sterft aan zijn inactiviteit én de actieve die op dag 1 random werd gelyncht.
Met andere woorden vind ik het niet zo stom om hem te lynchen op dag 1 zoals nu.

Het feit is dat er 2 vervangers inzitten, dus dat er 2 mensen die inactief zijn vervangen zullen worden.
 

DeletedUser21674

Gast
Mensen begrijp dat het zeer onverstandig is om zomaar je rol te claimen, aangezien deze informatie zeer handig kan zijn voor wolven.
Ik zou al helemaal geen burger claimen aangezien dat voor wolven een infectie is.
 

DeletedUser21204

Gast
En bovendien is de lynch de enige mogelijkheid (op beul etc na) voor de goedjes om er een wolfje uit te halen. Dus om die nou aan iemand te verspillen die anyhow dood gaat...
 

DeletedUser

Gast
Bats, ik zie niet waarom er geen 2 jagers in kunnen zitten? Sorry hoor, maar wat ik hier zie gebeuren is dat we straks met 2 dode jagers en 1 dood goedje zitten.

E: Ik lees verder en zie Owen ook jager claimen. Dat lijkt me toch wel genoeg zeggen. Ik zeg niet dat ze nu zeker jager zijn ofzo, maar we moeten niet gaan zitten kijken naar hoeveel er in kunnen zitten. Het is vrij logisch dat er veel speciaaltjes in zitten, ivm burgers die zombie worden als ze geluncht worden.

Dat van het burgers die zombie kunnen worden is ook gewoon precies wat ik tegen bats zei.

@Max, zou je ook op mijn post over jou kunnen reageren?

E: alhoewel die post van mij over jou deels hetzelfde is als de post van yde.
 

DeletedUser

Gast
En bovendien is de lynch de enige mogelijkheid (op beul etc na) voor de goedjes om er een wolfje uit te halen. Dus om die nou aan iemand te verspillen die anyhow dood gaat...

Ben ik t mee eens, waarom inactiefjes lynchen?
In mijn ogen gewoon een makkelijke poging een lynch te doen, zonder verdacht te lijken
 

DeletedUser12379

Gast
Ben ik t mee eens, waarom inactiefjes lynchen?
In mijn ogen gewoon een makkelijke poging een lynch te doen, zonder verdacht te lijken
oke, maar waarom actieve mensen lynchen als er geen verdachten zijn (voor zover ik nu kan zien) ?
 

DeletedUser

Gast
Ochtend-edit:
Mijn eerste vraag gaat naar Can you pizza. Ik heb me expres ingehouden om gebruik te maken van tools ik speel nu namelijk als speler. Dus ik heb momenteel geen idee wie jij bent, en dat vind ik eng! Ik geloof dat er gisteren wat in de skype werd gevraagd wie je was en kwam er een antwoord van: "ik ben ik" en "domme vraag want ik sta in de lijst. " Aan de registratiedata en de aantal posts (1x inschrijftopic, 1x succes hier) te zien gok ik op een dubbelaccount. En als je iets te verbergen hebt en daarom zo'n account aan moet maken vertrouw ik je al niet.
Dus graag een verklaring van Canyoupizza!
Dit is inderdaad een dubbelaccount, zoals al eerder door de spelleiding toegegeven is geweest. En nee, ik speel niet met een dubbelaccount omdat ik iets te verbergen heb - totaal niet zelfs - als wel om eens te kijken hoe het me vergaat als "anonieme" speler.
Om me nu meteen te gaan verdenken vanwege iets dat echt niks, maar dan ook totaal niks met mijn rol te maken heeft is vrij harde onzin, eigenlijk.
 

DeletedUser16774

Gast
tja initia, dan ben jij duidelijk bullshit en kan je beter je boeltje pakken hier op het forum en weggaan.
Verklaar je post en je krijgt recht van spreken, maar zo bereik je niets.
Als ie inactief is, valt ie toch wel dood.
Ja, maar,dan zijn er in het slechtste geval 2 dode goedjes. Anders maar 1.
Dit is inderdaad een dubbelaccount, zoals al eerder door de spelleiding toegegeven is geweest. En nee, ik speel niet met een dubbelaccount omdat ik iets te verbergen heb - totaal niet zelfs - als wel om eens te kijken hoe het me vergaat als "anonieme" speler.
Om me nu meteen te gaan verdenken vanwege iets dat echt niks, maar dan ook totaal niks met mijn rol te maken heeft is vrij harde onzin, eigenlijk.
Volledig mee eens.
 

DeletedUser

Gast
Verklaar je post en je krijgt recht van spreken, maar zo bereik je niets.

Ja, maar,dan zijn er in het slechtste geval 2 dode goedjes. Anders maar 1.

Volledig mee eens.

Hoezo is de lynch van een niet inactiefje meteen een goedje?
 

DeletedUser21674

Gast
Mijn BM gaat voor het slechtje Kyra, gewoon omdat ik het haar gun.
Lynch zal gaan naar Vinie, eerst claimt hij zonder reden en daarna weigert hij het bericht waarin hij claimt te verwijderen, vrij verdacht imo.
 

DeletedUser

Gast
sanhal is voor vandaag de willekeurige Lynch, omdat ik het gewoon nog niet weer en nu een uurtje ga lopen.
 

DeletedUser

Gast
Meestal is dat zo.

Je bent gewoon onzin aan het uitkramen.
Tuurlijk sterft er vaker een goedje, er zijn nu eenmaal minder slechtjes...
Initia, omdat hij op een veel te makkelijke manier iemand wil lynchen, waardoor hij zelf denkt buiten schot te blijven. Vrij wolvige tactiek.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Mijn bm gaat zoals al gezegd op ydeger, hij heeft het vorige potje echt goed zijn best gedaan om de wolven te vinden en mooie (maar toen helaas niet helemaal kloppende) theorieën te maken.
Voor vandaag ga ik op vinie, in de chat claimde hij burger geloof ik om geluncht te worden om zo slecht te worden wat ik niet heel sportief/naar je rol spelen vind. (verder random)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan