• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

welke browser is de beste

DeletedUser11507

Gast
AW: welke browser is de beste

Nieuwe IE is lekdicht. (Tot nu toe)

Is ook based op Java Engines.
en zou een sterke concurent van Google Chrome moeten zijn. Echter hebben ze Safari en Firefox al overwonnen.

Wat ik gehoord heb en gelezen, zelf werkte ik altijd met IE 8 wat 3x niks is. Toen maar Mozilla Firefox 2.0 gaan gebruiken. Wat ik niet lekker vond werken, weet niet waarom. Misschien mist het ze stukje gebruiks vriendelijkheid.

Nu werk ik met Google Chrome (Nieuwste versie) Tot nu toe erg tevreden mee en geen last van de oh zovelen cookies ect. Google Chrome is na mijn mening tot nu toe het beste.

Maar ga 1 deze dagen IE 10 nog proberen. Kijken hoe die presteert en echt, oh zo fantastisch is wat men beweerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Google Chrome en Mozilla Firefox zijn beide toch mijn favoriet. Als je kijkt naar snelheid en functionaliteit is Google Chrome toch de betere echter compenseert Mozilla Firefox dit weer met haar mooie open-source netwerk en gebruiksgemak.
 

DeletedUser8129

Gast
AW: welke browser is de beste

Opera simply the best!
onthoud je tabbladen, super snel (snelste browser ter wereld), en meer xD
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Nieuwe IE is lekdicht. (Tot nu toe)

Is ook based op Java Engines.
en zou een sterke concurent van Google Chrome moeten zijn. Echter hebben ze Safari en Firefox al overwonnen.

Wat ik gehoord heb en gelezen, zelf werkte ik altijd met IE 8 wat 3x niks is. Toen maar Mozilla Firefox 2.0 gaan gebruiken. Wat ik niet lekker vond werken, weet niet waarom. Misschien mist het ze stukje gebruiks vriendelijkheid.

Nu werk ik met Google Chrome (Nieuwste versie) Tot nu toe erg tevreden mee en geen last van de oh zovelen cookies ect. Google Chrome is na mijn mening tot nu toe het beste.

Maar ga 1 deze dagen IE 10 nog proberen. Kijken hoe die presteert en echt, oh zo fantastisch is wat men beweerd.


Lekkere concurentie zul je bedoelen....
 

DeletedUser11507

Gast
AW: welke browser is de beste

Lekkere concurentie zul je bedoelen....

Ze beweren van niet;)

Moet een mooie grafische omgeving ook hebben. Mooier dan Google Chrome en het is een Java Engine (Net als Google Chrome), waarbij je apps sneller kan laden. Wellicht wordt het ook de nieuwe browser van de aankomende nieuwe Nokia Smartphones, (Zijn samen gaan werken met Microsoft) Zo te gaan concureren met de Iphones.

Officials said “ IE 10 will build on the HTML5 and accelerated hardware graphics capabilities that Microsoft built into IE 9. It also will include support for additional standards, like CSS3 Gradients on background images and CSS3 Flexible Box Layout

Zal ook wel alle flash plugins in geintegreert zijn.
Bron: http://techexa.com/news/microsoft-launches-first-preview-of-ie-10/

Als je aanmeld als IT Profesional bij de MS site kan je de volledige functoniele app er van downloaden.
Of dat de uitgebrachte versie word voor particulieren, weet ik niet. Zouden wellicht wat verbeteringen komen, dat hij nu in de test fase is.

Had ook iets gehoord met dat Linux om de hoek zou komen kijken.
Zou wellicht kunnen, de shell van Linux zit nu ook in Windows 7 erbij geintegreert.

%SystemRoot%\system32\WindowsPowerShell\v1.0\powershell.exe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Ik heb IE gebruikt, mozailla en google

mozailla: sneller dan IE, maar minder dan google, maar alles doet het.

google: doet de chat het niet. Dus ik moet naar IE voor de chat. Maar heel snel.

IE doet het overal, maar is niet echt heel snel...
 

DeletedUser9429

Gast
AW: welke browser is de beste

Ik heb IE gebruikt, mozailla en google

mozailla: sneller dan IE, maar minder dan google, maar alles doet het.

google: doet de chat het niet. Dus ik moet naar IE voor de chat. Maar heel snel.

IE doet het overal, maar is niet echt heel snel...

Bij mij werkt de chat wel met Chrome ;)

Ik gebruikte voorheen altijd Mozilla Firefox omdat ik het een redelijk snelle en gebruiksvriendelijke browser vond, maar nu dat ik Chrome heb zie ik duidelijk een verschil in snelheid
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Opera simply the best!
onthoud je tabbladen, super snel (snelste browser ter wereld), en meer xD

Op mozilla heb ik aangeklikt dat ik wil dat mijn oude tabbladen geopend moeten worden wanneer ik weer opstart. Komt op t zelfde neer toch?
Trouwens, de add-on van Mozilla die reclame blockt is ook fantastisch! (bijv de reclame aan de rechterzijkant van je hotmail)
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Opera , momenteel 11.60, hopelijk zo snel mogelijk 12.00.

IE is gewoonweg rampzalig.
Safari wil ik niet eens testen.
Firefox heeft grove fouten, maar is zichzelf aan het herstellen.
CHROME is te minimalistisch en veel te weinig opties.

Chrome heeft wel een eigen store
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Op mozilla heb ik aangeklikt dat ik wil dat mijn oude tabbladen geopend moeten worden wanneer ik weer opstart. Komt op t zelfde neer toch?
Trouwens, de add-on van Mozilla die reclame blockt is ook fantastisch! (bijv de reclame aan de rechterzijkant van je hotmail)

Firefox is niet de enige met ad-block. Ook een handige add-on is trouwens noscript, zo kun je websites laten blokkeren en dan kun je daarna altijd nog bepalen of je ze vertrouwd of niet.
 

DeletedUser8922

Gast
AW: welke browser is de beste

Safari owns ya all
windows ownt wat minder
chrome sucks...


En: safari heeft ook een hele store, kan je verbinden met al je i-device's, maarja, is wel duur, maar bliksemsnel, cool en baas!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan