• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

welke browser is de beste

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

chrome is the best! ie vind ik slecht en safari gaat ook nog wel goed
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Ik gebruik zelf Google Chrome.

-Snel.
-Market (Apps) waaronder Grepolis.
-Makkelijk in gebruik.
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Nja, je zal vast hetzelfde kunnen. Maar dan betaal je al snel een paar honderd euro meer voor hetzelfde, daarnaast vind ik het ongemakkelijk werken.

als je weet hoe het moet is het gemakkelijker dan op een pc en hij is veel sneller en hij loopt 1000 keer minder vaak vast dan een andere computer dus je hebt echt waar voor je geld
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

als je weet hoe het moet is het gemakkelijker dan op een pc en hij is veel sneller en hij loopt 1000 keer minder vaak vast dan een andere computer dus je hebt echt waar voor je geld

Mac's zijn stabieler door de Linux kernel die beter omgaat met RAM etc.
Maar Windows draait daar in tegen weer op meer hardware.
Bovendien betaal je bij Mac aardig wat voor het design in tegenstelling tot Windows zul je dus minder geld kunnen uitgeven aan hardware en dus zal de Windows Pc sneller zijn voor hetzelfde geld. Mocht je dan geld hebben voor een mac en gebruik je programma's om videobewerking te doen (o.a) , dan zou ik een Mac nemen.

Toch kopen de meeste mensen een Mac voor het design, Zeg nou eerlijk het ziet er gewoon gelikt uit!
 

DeletedUser11507

Gast
AW: welke browser is de beste

maar wat kun je dan niet met een mac

Bron: http://computerworld.nl/article/13091/wat-apple-van-windows-kan-leren.html\

- Apple is erg traag, vergeleken met windows.
- Hack gevoelig/Minder bescherming.

Het is maar dat de hackers en virus schrijvers alleen maar gefocust zijn op Windows, anders had Mac een heel groot probleem;)
Wat het niet kan:

- Als je partities aanmaakt op een mac (kans op crash)
- MAc is alleen grafisch mooier, maar tegenwoordig maakt dit ook niet meer uit. Koop een 2056 MB kaartje en windows 7, met tune up ubilities en voila. Misschien nog wel mooier resultaat dan de mac.

Mac is zo duur omdat weinig mensen het gebruiken en ze toch winst moeten blijven maken, daar in tegen windows kan ze OS systemen zo goedkoop mogelijk maken, omdat de halve wereld een windows PC heeft.

Daarin tegen heeft Apple weer een mooie concurent op de de markt van Smartphones tabblads.
Samsung en Nokia << Heeft een windows platform/interface.

Geef mij maar de galaxy tab inplaats van een Ipad. Windows Tabs komen ook nog wel.
(Weet niet of ze er al zijn)

Tevens windows 7 heeft ook componenten van de linux kernel geintergeert. Zie een van mijn eerdere post in dit topic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9608

Gast
AW: welke browser is de beste

Safari owns ya all
windows ownt wat minder
chrome sucks...


En: safari heeft ook een hele store, kan je verbinden met al je i-device's, maarja, is wel duur, maar bliksemsnel, cool en baas!

Jou mening boeit echt helemaal niemand wat.
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Welke browser vinden jullie de beste
-IE
-google chome
-mozilla firefox
-safari
-opera
-anders

ik vind persoonlijk chrome de beste
IE : In elke versie uit verleden en heden verschrikkelijk traag.
Google Chrome : Paar maanden geprobeerd, maar heeft niet alle opties die ik van een browser verwacht.
Mozilla Firefox : Huidige Browser.
Safari : Ziet er grappig uit, maar slechter qua prestaties dan Google Chrome.
Opera : Alleen op Nokia smartphone gehad en vond het zeer slecht werken.
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Safari owns ya all
windows ownt wat minder
chrome sucks...


En: safari heeft ook een hele store, kan je verbinden met al je i-device's, maarja, is wel duur, maar bliksemsnel, cool en baas!

nee .
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Ik gebruik zelf Google Chrome.

-Snel.
-Market (Apps) waaronder Grepolis.
-Makkelijk in gebruik.

-Slaat je IP-adres op
-Slaat alles wat je googled op
-Traceert ongemerkt waar je bent
-Privégegevens (adres, telefoonnummer) worden ook opgeslagen

Als Chrome dat niet had, was dat onbetwist de beste. Qua snelheid en gebruiksgemak is deze gewoon het best. Maar de privacy van Chrome is echt nul komma niks.

Firefox is qua snelheid en gebruiksgemak de tweede, maar die heeft tenminste respect voor je privacy. Daarom gebruik ik Firefox.
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

-Slaat je IP-adres op
-Slaat alles wat je googled op
-Traceert ongemerkt waar je bent
-Privégegevens (adres, telefoonnummer) worden ook opgeslagen

Als Chrome dat niet had, was dat onbetwist de beste. Qua snelheid en gebruiksgemak is deze gewoon het best. Maar de privacy van Chrome is echt nul komma niks.

Firefox is qua snelheid en gebruiksgemak de tweede, maar die heeft tenminste respect voor je privacy. Daarom gebruik ik Firefox.
/Care

Wat merk je daar nou van?
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

-Slaat je IP-adres op
-Slaat alles wat je googled op
-Traceert ongemerkt waar je bent
-Privégegevens (adres, telefoonnummer) worden ook opgeslagen

Als Chrome dat niet had, was dat onbetwist de beste. Qua snelheid en gebruiksgemak is deze gewoon het best. Maar de privacy van Chrome is echt nul komma niks.

Firefox is qua snelheid en gebruiksgemak de tweede, maar die heeft tenminste respect voor je privacy. Daarom gebruik ik Firefox.

Heb je ook ergens een artikel over die tracing dingetjes of zuig je dat uit je duim? :p

Ik hoop trouwens voor je dat je ook geen facebook of iPhone hebt ^^
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Beter kan iedereen zich er bij neerleggen dat privacy op het internet gewoon geen 'geldig' verlangen is...
 

DeletedUser

Gast
AW: welke browser is de beste

Ikzelf heb lange tijd IE gebruikt, maar nadat ik chrome had geinstalleerd, was het echt wel slecht.
 
Bovenaan