• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Chi

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Kroenuh, hoeveel geld moet je hebben om de wereld tegen 18 uur pas te openen? :D
Ikzelf dien aanwezig te zijn, ook na de launch om in de gaten te houden of alles goed loopt, maar ook Innogames houdt graag een oogje in het zeil. Vandaar dat dus sowieso (menselijke) kantooruren aangehouden worden.

Daarnaast ben ik helaas niet omkoopbaar. ;)
 

DeletedUser

Gast
Ikzelf dien aanwezig te zijn, ook na de launch om in de gaten te houden of alles goed loopt, maar ook Innogames houdt graag een oogje in het zeil. Vandaar dat dus sowieso (menselijke) kantooruren aangehouden worden.

Daarnaast ben ik helaas niet omkoopbaar. ;)
Ik heb héél veel koekjes hoor...
 

DeletedUser

Gast
Ik ga sowieso starten op deze wereld met een pre-made alla FoFy. Spelers die weten dat ze een kans hebben binnen te komen mogen me altijd pm'en via het forum :)
 

DeletedUser

Gast
nu nog met nieuw dan heb je voor iedereen wat :)
ik vind dat belegeren maar niks
 

DeletedUser

Gast
Ikzelf dien aanwezig te zijn, ook na de launch om in de gaten te houden of alles goed loopt, maar ook Innogames houdt graag een oogje in het zeil. Vandaar dat dus sowieso (menselijke) kantooruren aangehouden worden.

Daarnaast ben ik helaas niet omkoopbaar. ;)

Iedereen is omkoopbaar :D
maar ik vond de start van hyperborea niet goed.

Dan zitten een groot deel van de mensen op school :)
Maar aangezien chi op een woensdag start en men in belgië op een woensdag maar een halve dag heeft(meestal)
Moet dat wel goedkomen :D
 

DeletedUser

Gast
Hier zat ik op te wachten! :D
Alles is goed, instellingen, oud systeem ook perfect.
Laat de premades maar komen.
 

DeletedUser14965

Gast
Al een premade? ;)

Jazeker ;)

hm... Nu moet ook iets on-topic's zeggen :p:
Zeer leuke instellingen met snelheid 3, oud veroveringsysteem en NB. Enig minpuntje vind ik alliantielimiet 50. Dat zou van mij nog 20 omhoog kunnen, maar in ieder geval geen massa-allianties zijn mogelijk :)
Dus helemaal top!
Maar ik was sowieso gestart op Chi, wat de instellingen ook waren.
MVG,

Militem
 

DeletedUser12379

Gast
mooie instellingen, helaas starten mijn examen de dag na de opening!

(zolang gewacht, en nu toch niet kunnen spelen door examens... dju :mad:)

Maak je niet druk. Velen hebben dat probleem (ik ook). Ik weet niet hoelang je examenperiode duurt, maar ik denk niet dat je een zéér grote achterstand zult oplopen, toch?
 

DeletedUser

Gast
Jazeker ;)

hm... Nu moet ook iets on-topic's zeggen :p:
Zeer leuke instellingen met snelheid 3, oud veroveringsysteem en NB. Enig minpuntje vind ik alliantielimiet 50. Dat zou van mij nog 20 omhoog kunnen, maar in ieder geval geen massa-allianties zijn mogelijk :)
Dus helemaal top!
Maar ik was sowieso gestart op Chi, wat de instellingen ook waren.
MVG,

Militem

wil je massa ally starten mss? =D
 

DeletedUser11295

Gast
Sommige indirect, maar ongeveer 75 mensen heb ik uitgenodigd, de rest heb ik van andere pre-mades gestolen :p
 

DeletedUser

Gast
Chi komt wellis waar, maar morgen komt op de engelse versie een vergelijkbare wereld. Daar ga ik dus heen!
 

DeletedUser12379

Gast
Waarom ga je naar de Engelse server als eenzelfde soort wereld juist uitkomt op de Nederlandse?
Dit lijkt mij redelijk onlogisch, maar iedereen zijn/haar eigen gedacht zeker? :D
 
Bovenaan