• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Idalium

DeletedUser28076

Gast
misschien eens een wereld met snelheid 6 proberen? zonder instant buy bv. of misschien eens gewoon de direct voltooien wegdoen help al veel...

en dan misschien eens wereld helorus weghalen in deze wereld.. help zo misschien eens...

wereld veel te traag er wordt niet goed geluisterd dat jullie geld willen verdienen tot daar aan toe maar dit slaat nergens op zeer slaapverwekkend


Wat hebben jullie tegen "slome" werelden?
Gewoon benieuwd.

Beter oud systeem doen joh

Helemaal mee eens!

De NB tijden zijn iig wel gunstig voor working class hero's
smiley_emoticons_smilenew.gif

Eindelijk iemand die het snapt :)

+1
Spelers die nieuw systeem spelen zuigen, groetjes ik.

Trouwens dit gaat de eerste wereld worden met dat je eerder kan stichten toch? Ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Mee eens, daarom zit ik ook te twijfelen of ik niet ff moet spelen, gewoon om te kijken hoe het word. Maar ik zie er toch van af, nieuw is echt niks voor mij...

Lekker handelen hier. instellingen perfect op moraal en nieuwe systeem na. wereldsnelheid had 2.5 à 3 mogen zijn maar voor de rest is het lekker!

Ben blij dat ik meerdere mensen zie, die het zelfde vinden als ik :)
 

DeletedUser15415

Gast
Ik vind het prachtige instellingen. Lekker zoals vanouds en zal waarschijnlijk een alliantie beginnen :)

Maar Kroenuh a.s. betekent toch aanstaande? Dan is het toch dinsdag 11?
 

DeletedUser20113

Gast
Wereld Idalium zal op dinsdag 18 juli 2017 a.s van start gaan!

Beste spelers,

Op maandag 22 mei a.s. zullen wij spelwereld Helorus openen.



wauw, nu kunnen ze niet eens meer fatsoenlijk een tekstje neerzetten zonder er foute info in hebben staan
smiley_emoticons_irre.gif

smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_oh-no2.gif
smiley_emoticons_oh-no2.gif


waar gaat het heen...
 

DeletedUser28394

Gast
Hier een tevreden oud speler. Heb besloten om maar weer eens te gaan spelen na 1/1,5 jaar en meteen een met een perfecte nachtbonus! Ideaal voor mensen die gewoon vroeg naar hun werk moeten de volgende dag:D. Natuurlijk heb ik liever het oude systeem, maar met nieuw kan ik ook leven haha. Gelukkig start de wereld volgende week al. Ik doe mee in ieder geval mee.
 

DeletedUser28076

Gast
Oke kan iemand zeggen of de wereld nou vandaag start of volgende week? Want 18 juli is volgende week, maar a.s is vandaag...
 

DeletedUser3350

Gast
Perfecte wereld voor de mensen die werken/naar school gaan, niet zo prettig als je om 00:59 50 aanvallen binnenkrijgt terwijl je 6:30 op moet.
 

DeletedUser3350

Gast
Hier een tevreden oud speler. Heb besloten om maar weer eens te gaan spelen na 1/1,5 jaar en meteen een met een perfecte nachtbonus! Ideaal voor mensen die gewoon vroeg naar hun werk moeten de volgende dag:D. Natuurlijk heb ik liever het oude systeem, maar met nieuw kan ik ook leven haha. Gelukkig start de wereld volgende week al. Ik doe mee in ieder geval mee.
Check je inbox :)
 

Gamergirl101

Hopliet
Oke kan iemand zeggen of de wereld nou vandaag start of volgende week? Want 18 juli is volgende week, maar a.s is vandaag...
18 juli, als er tegenstrijdige info staat ga dan op datums af, die halen ze ergens vandaan. Het is voor velen al vakantie, die hebben geen besef meer van tijd, is het vandaag dinsdag of zaterdag, of toch al weer woensdag:eek:
 

DeletedUser28076

Gast
Oke, bedankt!

Ik dacht dat a.s altijd naar een dag moest verwijzen, maar blijkbaar kan het dus ook naar een datum. Weer wat geleerd :)
 

DeletedUser26528

Gast
unknown.png


Het lijkt er op dat inno-games een nieuwe academie systeem aan het invoeren is Althans dit is al wel zo op beta- server vanaf de nieuwste wereld kort geleden is er een nieuwe update geprogrammeerd die dit systeem op alle beta werelden heeft vervangen

Nou is natuurlijk de vraag gaat dat nu op de nieuwe wereld ook worden geactiveerd en eventueel worden dan alle bestaande werelden ook met deze nieuw systeem geüpdate?
 

DeletedUser23442

Gast
unknown.png


Het lijkt er op dat inno-games een nieuwe academie systeem aan het invoeren is Althans dit is al wel zo op beta- server vanaf de nieuwste wereld kort geleden is er een nieuwe update geprogrammeerd die dit systeem op alle beta werelden heeft vervangen

Nou is natuurlijk de vraag gaat dat nu op de nieuwe wereld ook worden geactiveerd en eventueel worden dan alle bestaande werelden ook met deze nieuw systeem geüpdate?
https://devblog.grepolis.com/?p=1861

https://nl.forum.grepolis.com/index.php?threads/test-nieuwe-kolonisatiemogelijkheden.37568/

https://nl.forum.grepolis.com/index.php?threads/veranderingen-aan-kolonisatie.37569/

Dit is een test om te proberen of dit bevalt en goed werkt zoals ze in theorie hopen

Mocht het bevallen zal het waarschijnlijk ooit worden toegevoegd aan normale werelden, anders niet.

Als het je niet bevalt, laat dit dan zeker (met argumenten waarom) in het feedback topic, dat wordt naar gekeken voor het besluit
 

DeletedUser28080

Gast
Je weet dat ik van je hou
Maar ik betwijfel ten zeerste dat onze mening ertoe doet voor inno
 

DeletedUser23442

Gast
Je weet dat ik van je hou
Maar ik betwijfel ten zeerste dat onze mening ertoe doet voor inno
Er valt geen geld te verdienen aan deze nieuwe optie.
En als ze dat voor dit idee echt niet zou uitmaken zat het gewoon in alle volgende live werelden ipv dat ze er een hele nieuwe test wereld voor openen.

Dus in dit specifieke geval had ik wel een soort van hoop dat ze naar breed gedragen en beargumenteerde feedback van spelers iig zouden kijken
 

DeletedUser24439

Gast
Vind het wel nice, kan nu gelijk met 2 steden goud handelen :p
 
Bovenaan