• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Ithaka

DeletedUser

Gast
Oeff wat een instellingen me vingers jeuken nu al heb wel weer zin om te knallen
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dat is... ja ik heb eigenlijk geen idee wat het is, waarschijnlijk een krijgerswereld met de features van de heldenwereld.
Nee, ik benoem dit inderdaad meer een 'veteranen' wereld omdat dit niet echt een fijne startwereld is voor beginners gezien de snelheid van handelen.

Wacht is effe, waarom staat Artemis niet bij de goden?

Betekend dit dat de heldenwereld features er nog niet bijgevoegd worden? :(
Klopt, de aangekondigde transactie is nog niet gebeurd - die was voor nu puur ter kennisname. Wanneer dit precies zal plaatsvinden laten we jullie uiteraard nog weten.

W00000000000000t :O

Damn it grepo, nu heb ik toch weer zin om te beginnen met grepo :(

Oeff wat een instellingen me vingers jeuken nu al heb wel weer zin om te knallen

Poeh, deze instellingen zeg je geen nee tegen!
Vandaar ook deze instellingen natuurlijk! :)
 

joppie86

Hopliet
Veteranenwereld? Dacht dat veteranen het altijd wat rustiger aan doen.....
Leuk als je geen werk of school hebt, maar voor de gemiddelde grepspeler met een normaal RL/werk/studie is deze wereld waarschijnlijk niet te doen...
 

DeletedUser22163

Gast
je hebt gelijk joppie en vooral nu de vakantie komt gaan er veel mensen die op school zitten dit de hele dag spelen en zal er al snel blijken wie boven aan staan. De mensen die niet veel school hebben of niet moeten werken.
 

DeletedUser22651

Gast
Wordt een superwereld! Ik verwacht weer veel groepjes als DDB van Heraklion en Insomnia van Efeze! Fijn dat ik al een groep heb! Ik kan niet wachten! F5 is straks kapot op donderdag! Ik ga mijn handtekening alvast bijwerken :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21454

Gast
Deze wereld lijkt mij gemaakt voor mij... Slechts nachtbonus om 1u, geen moraal, 4 snelheid en nieuw systeem + slechts 30 in een ally...

Enige nadeel lijkt mij wel dat no-lifen een must zal zijn :p
 

Jollian

Harpij
Deze wereld lijkt mij gemaakt voor mij... Slechts nachtbonus om 1u, geen moraal, 4 snelheid en nieuw systeem + slechts 30 in een ally...

Enige nadeel lijkt mij wel dat no-lifen een must zal zijn :p

Die instellingen staan mij ook naar het hart, zeker een wereld waar ik in ieder geval even kom kijken
 

DeletedUser

Gast
indd miss start ik wel gewoon alleen een dag later ofso ik ben niet van plan hier enorme hoeveel heden goud in te pompen
 

DeletedUser22793

Gast
Blijkt maar weer hoeveel onze lieve communitymanager voor ons doet. Deze wereld ziet er echt geweldig uit.
 

DeletedUser19654

Gast
Nou ik ben hier gewoon fel op tegen!!!

Dit is pure onzin!! Wie doet nu zoiets, laat ik maar gaan huilen in een hoekje dat is het beste... wacht ik zo lang op een wereld en dan dit.

Zo prachtige wereld intstellingen... maar dat begint dan 2 weken voor ik een maand op vakantie ben, aangezien er geen moraal is zal dit gewoon doodsvonnis zijn als ik terugkom aangezien iedereen dan al aan de 5 dorpen zit met snelheid 4 fzow :p

Achja... hopelijk komt er nog een super mooie wereld hierna xD
 
Bovenaan