• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Myonia

DeletedUser27795

Gast
ik ben geen voorstander van goud maar ik snap dat het bij het spel hoort maar ik vind de combinatie; "event" en "" nieuwe wereld" echt maar niks
 

DeletedUser13371

Gast
ik ben geen voorstander van goud maar ik snap dat het bij het spel hoort maar ik vind de combinatie; "event" en "" nieuwe wereld" echt maar niks
Het is vervelend om met een event te starten zoveel monsters sieren mijn muur dat is jammer maar het bied ook weer een hoop speelgoed voor een snelle start.

Deze wereld is alvast super zonder moraal.

Maar de eerste maand geen event zou voor veel spelers wel fijn zijn.. ik tel nu 550 myths op de muur dat is niet meer mythisch dat is een plaag o_O

Maar in dit spel kan je alleen groeien er valt weinig te verliezen er zijn 10.000 eilanden en steden en je krijgt gewoon een vrij slotje om een nieuw dorpje te nemen weer dus mjah zolang je geen ww.s speelt maakt het weinig uit gelukkig:)
 

DeletedUser27795

Gast
heb je gelijk in, ik zelf heb er ook nog geen problemen mee gehad.

maar vindt het toch wel jammer dat sommige spelers elke dag 5 erinys clears hebben met katas en zo al tonnen met gp verdienen.
naja zolang het nog niet mijn muren zijn die ze neerhalen kan ik nog niet klagen.
maar ff eerlijk, sommigen hebben een veel te grote voorsprong die hoe goed je ook bent, zonder goud, ga je die echt niet meer inhalen
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser27183

Gast
En hierbij is dus het bewijs dat de community achteruit gaat
Ik dacht dat je niet meer speelde luisje
of heb je weer een geheim accountje daar zullen je "vrienden" van Olympia blij mee zijn met de k*t streek die je ze daar het geleverd, maar ja een onderkruipsel ben je en zal je ook wel blijven!
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
 

DeletedUser28080

Gast
Ik dacht dat je niet meer speelde luisje
of heb je weer een geheim accountje daar zullen je "vrienden" van Olympia blij mee zijn met de k*t streek die je ze daar het geleverd, maar ja een onderkruipsel ben je en zal je ook wel blijven!
smiley_emoticons_skullhaufen.gif
Ja het was zo onvergeeflijk dat ik op Farsala de kroon met ze behaalde
Met welk account ook alweer... ohja, deze
 

DeletedUser27821

Gast
Ja dat is het laatste wat we van shesmoe op dit forum zien
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


Edit: Ban of post verwijderd? Ik zal het nooit weten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27821

Gast
Ik dacht dat je niet meer speelde luisje
of heb je weer een geheim accountje daar zullen je "vrienden" van Olympia blij mee zijn met de k*t streek die je ze daar het geleverd, maar ja een onderkruipsel ben je en zal je ook wel blijven!
smiley_emoticons_skullhaufen.gif

Pot die de ketel verwijt, je profiel tekstje onderaan idem
 

DeletedUser26650

Gast
pak dan nog wat sneller kan je gewoon effe 3 dagen ofzo doorspelen en dan is de wereld gedaan. geen nachtbonus of niets gewoon spelen
smiley_emoticons_viking.gif
 
Bovenaan