• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Windows, Apple, Android etc. Discussie

DeletedUser14929

Gast
Ik ben zelf Android gebruiker. Ben met Android/samsung zeer blij.

Iedereen zegt wel Iphone de beste is maar dat vind ik niet de nieuwste iphone vergelijken met de S3 is de snelheid van de telfoons ongeveer gelijk en het scherm van de S3 is groter wat ik persoonlijk veel fijner vind. Ook is de S3 eerder op de markt gekomen.

En als je weet dat bijna 70% van de Iphone door samsung word gemaakt vindt ik de iphone nog meer falen.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Kijk iphone is wel gewoon dik de beste telefoon, dus ik zit er niet mee dat het dan wat kenmerken heeft overgenomen van nokia en zo.
Maar al dat gezeur dat het een beetje op elkaar lijkt, ik word er gek van.
Bullshit.
Klopt, maar het is wel beter dan de android stuff ;).
En ik kan het weten als android gebruiker xD.
Ik ook en ik zeg dat Android telefoons beter zijn.
Ik ben zelf HTC gebruiker, het is prima hoor. Alleen toch duidelijk minder dan iphone, maar een iphone is me wel iets te duur xD.
HTC maakt samen met Samsung de beste smartphones. Daarna komt Apple. Persoonlijk vind ik HTC het beste, die verfijnen de Android software toch net iets meer dan Samsung, maar Samsung heeft dan weer betere hardware.

Daarnaast vind ik de productiemethode van Apple ook slecht. Ze geven zelf niet toe dat de arbeidsomstandigheden in China uiterst belabberd zijn, maar Foxconn (fabrikant Iphone) geeft dat wel toe, er is zelfs sprake van kinderarbeid. (Die werken wel in de Apple gebouwen, maar zouden geen Apple producten maken :rolleyes:)
 

DeletedUser11507

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

HTC maakt samen met Samsung de beste smartphones.

Moet je toch met die tostie ijzers?! 1x keer laten droppen en het is naar de filistijnen.
Geef mij maar een:

- Windows 8 Tablet (Surface of Asus)
- Windows 8 Phone (Nokia)
- Windows 8 Laptop (Asus)

Mag ik zelfs me Apps van de Windows store die ik koop op alle 3 de apparaten gebruiken.
Voor de prijs van één. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Moet je toch met die tostie ijzers?! 1x keer laten droppen en het is naar de filistijnen.
Geef mij maar een:

- Windows 8 Tablet (Surface of Asus)
- Windows 8 Phone (Nokia)
- Windows 8 Laptop (Asus)

Mag ik zelfs me Apps van de Windows store die ik koop op alle 3 de apparaten gebruiken.
Voor de prijs van één. :D

En persoonlijk heb ik het liever ook zo,
ik ben de gelukkige eigenaar van de Lumia, top telefoon, snel, werkt goed, en je kan er nog mee honkballen ook!
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

als ex-bezitter van een Iphone 4S, meerdere HTC(android en windows) en Nokia(windows) toestellen en op dit moment in bezit van een Samsung Galaxy SIII(android) denk ik dat ik redelijk goed kan inschatten wat beter is.
Apple zou gewoon over moeten stappen op Android, het grootste struikelblok bij een IPhone vind ik de software.
Persoonlijk vindt ik Android gewoon super werken, en zeker de S3 is een fijne telefoon.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Moet je toch met die tostie ijzers?! 1x keer laten droppen en het is naar de filistijnen.
Geef mij maar een:

- Windows 8 Tablet (Surface of Asus)
- Windows 8 Phone (Nokia)
- Windows 8 Laptop (Asus)

Mag ik zelfs me Apps van de Windows store die ik koop op alle 3 de apparaten gebruiken.
Voor de prijs van één. :D
Kan je misschien een recensie van windows 8 geven? Lijkt mij een k*tprogramma
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Ik citeerde zijn woorden, dan is het naar hem bedoelt.

Haha, hierna gaan we weer on-topic,
maar, een citaat uit een boek kan ook algemeen bedoelt zijn, dus had het ook voor iemand anders bedoelt kunnen wezen ;)
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Hehe sorry modjes...

OT;

Wat vinden jullie van de iPad mini?

En van de iPad 4?
A6X processor, zelfde retina display, facetime in 720P (HD), LTE en WiFi hebben een upgrade gekregen, verder niet echt veel veranderingen, alleen de processor is wel 2 keer zo snel...

http://www.apple.com/nl/

En van de Nieuwe iMac?
http://www.apple.com/nl/imac/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11295

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Het enige wat Apple doet is nieuwe producten uit te brengen die nergens op slaan, veel te duur zijn en gewoon het geld totaal niet waard zijn! Ik zag pasgeleden een leuke post op 9gag

First world problem

Why does apple keep releasing new Iphone's?!
Now I have to buy another one.
 

DeletedUser9104

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

Aan de ene kant ben ik een groot fan van apple, maar ik raad apple producten eigenlijk alleen aan mensen die niet op het geld letten en graag een makkelijke telefoon/tablet/mp3-speler willen, omdat je er gewoon ontzettend weinig aan kan veranderen (en dus ook niet verklooien). Ik heb zelf ook een iPod touch 4gen. Ik ben hier ook blij mee, hij doet wat hij moet doen en dat is zolang mogelijk muziek afspelen. Achteraf gezien had ik beter een iPod nano kunnen kopen, maar das iets voor de volgende keer (of niet)

Maar, mijn telefoon is gewoon een android. De Sony Ericsson Xperia ray. Echt een super fijne telefoon, met een falend intern geheugen.
Gelukkig kan er een sd-kaartje in, maar daar kunnen niet alle apps op.
 

DeletedUser

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

@Ilja, ook ik ben een fan van Apple, zelfs mama is er een fan van :O... maar 't is helaas verschrikkelijk duur...

@over je telefoon, probeer eens een andere sd kaart?
 

DeletedUser9104

Gast
Re: AW: Windows, Apple, Android etc. Discussie

@over je telefoon, probeer eens een andere sd kaart?

Lieve schat, het intern geheugen is 400 mb... Er zit al een sd-kaart in van 8gb, maar bijna alle apps die ik heb kunnen alleen op het intern geheugen...
 
Bovenaan