• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #100: Relax' Coup d'État 2: Kroenuh Strikes Back

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Och, krijgen we dat gezeur weer. Waarom diegene wel wordt vervangen, en de ander niet. Dat was in een vorig potje ook zo, en toen bleek degene die vervangen werd burger te zijn, en de ander die niet werd vervangen speciaaltje te zijn.

Dit zegt dus volgens mij niks!

Aha,welk potje was dit dan?
 

DeletedUser

Gast
Heb lang niet meegedaan en opeens zie ik hier oranje stemmen. Zou iemand me kunnen uitleggen wat dit inhoud?
 

DeletedUser21356

Gast
Goedemorgen. :)
Veel succes iedereen, of toch de Goedjes.
Animal stemt 2 keer vrij vlug. Ik weet niet of dit met uitlokking te maken heeft of niet...

En, Jo, oranje stemmen heeft Relax gewoon eens gedaan om een verdenking (maar nog geen echte stem) te uiten. ;)
 

DeletedUser

Gast
Heb lang niet meegedaan en opeens zie ik hier oranje stemmen. Zou iemand me kunnen uitleggen wat dit inhoud?
Als ik me niet vergis (heb eigenlijk geen idee) is het een vermoeden / tijdelijke lynchstem die niet meetelt. Ik snap het nut van Oranje ook niet echt, aangezien je vgm je stemmen zovaak je wilt mag aanpassen? Zo niet, excuses en dan stem ik vanaf heden oranje.
Je weet best dat ik me nooit zou verspreken als slechtje, daarnaast zou het toch enigszina partijdig zijn van DG om een wolf wel te vervangen en een burge niet hé.

Oranje stemmen faalt.
Potje, volgens mij heb je dat net gedaan. Tenzij je een normaal antwoord kan geven op de vraag hoe jij weet dat Kyra speciaal goedje is, of op dit moment Tristan.

E:
Ydeger, mijn reactie tegen Maarten was puur gebaseerd op uitlokking. Mijn aanval op PotG is daarentegen 100% serieus. Tenzij PotG cupido of wolf is, kan hij volgens mij niet weten dat Tristan (Kyra) een speciaal goedje is. waarom zou hij het dan zeggen? "Ik verspreek me nooit" Wat deed je dan? Claim je cupido in het topic?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16774

Gast
Het is onzin van die theorie dat Kyra speciaaltje is.

Initia4BM! Waarom?
Ik ben heel erg actief.
Ik ben een goedje.
Ik ben geen slechtje.
Anders worden altijd dezelfde personen bm. Dan krijgt niemand anders de kans.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Gelijke kansen =/= gelijke resultaten. De burgemeester moet iemand zijn die wat van WvW kent, het potje goed volgt en op de juiste moment de juiste beslissingen kan maken. Aangezien POTG zich niet zo zuiver gedraagt, gaat mijn stem nu maar naar Relax
 

DeletedUser

Gast
Initia4BM! Waarom?
Ik ben heel erg actief.
Ik ben een goedje.
Ik ben geen slechtje.
Anders worden altijd dezelfde personen bm. Dan krijgt niemand anders de kans.

Even een opmerking wegens mijn dodelijke ergernis jegens jou.
1. Je bent inderdaad erg actief, maar je voegt zelden wat toe
2. Kun je dit bewijzen?
3. Zie punt 2
4. Weet je wat burgemeester inhoudt? Iemand die een doorslaggevende stem heeft bij gelijkspel. Het spelen van een spel als BM of als Burger is niet verschillend. Het enige wat er is is dat degene bij gelijkspel een keuze moet maken. De reden waarom altijd dezelfde BM worden is omdat zij als ze goedje zijn VAKER een wolf eruit halen dan anderen, of omdat ze populair zijn (toevallig gaan ze vaak samen).

PS. Ik zeg nergens dat ik op welk punt dan ook anders ben dan jij.
 

DeletedUser20542

Gast
E:
Ydeger, mijn reactie tegen Maarten was puur gebaseerd op uitlokking. Mijn aanval op PotG is daarentegen 100% serieus. Tenzij PotG cupido of wolf is, kan hij volgens mij niet weten dat Tristan (Kyra) een speciaal goedje is. waarom zou hij het dan zeggen? "Ik verspreek me nooit" Wat deed je dan? Claim je cupido in het topic?
Die uitlokking van Maarten snap ik wel ja. Maar ik zie die post van POTG enkel als een troll of een volledig ondoordachte opmerking. Niet per se als verdacht. Daarom kan ik jouw stem ook niet zo goed begrijpen. Maar als jij er een redenering achter zet, ondanks dat ik die niet begrijp, dan is dat goed.
 

DeletedUser

Gast
Als ik me niet vergis (heb eigenlijk geen idee) is het een vermoeden / tijdelijke lynchstem die niet meetelt. Ik snap het nut van Oranje ook niet echt, aangezien je vgm je stemmen zovaak je wilt mag aanpassen? Zo niet, excuses en dan stem ik vanaf heden oranje.

Potje, volgens mij heb je dat net gedaan. Tenzij je een normaal antwoord kan geven op de vraag hoe jij weet dat Kyra speciaal goedje is, of op dit moment Tristan.

E:
Ydeger, mijn reactie tegen Maarten was puur gebaseerd op uitlokking. Mijn aanval op PotG is daarentegen 100% serieus. Tenzij PotG cupido of wolf is, kan hij volgens mij niet weten dat Tristan (Kyra) een speciaal goedje is. waarom zou hij het dan zeggen? "Ik verspreek me nooit" Wat deed je dan? Claim je cupido in het topic?

Je doet net of ik zeker weet dat Kyra speciaaltje is, ik noem alleen een reden waarom Kyra wel werd vervangen en Genade niet..
 

DeletedUser

Gast
Die uitlokking van Maarten snap ik wel ja. Maar ik zie die post van POTG enkel als een troll of een volledig ondoordachte opmerking. Niet per se als verdacht. Daarom kan ik jouw stem ook niet zo goed begrijpen. Maar als jij er een redenering achter zet, ondanks dat ik die niet begrijp, dan is dat goed.

Als hij zat te trollen zou hij dat wel hebben gezegd, of niet soms? Verder trolld PotG (Genade II) vgm zelden tot nooit?

E: PotG, weet jij niet zeker dat Kyra speciaaltje is? Waarom zeg je het dan?
 

Genius0615

Erinys
Het is onzin van die theorie dat Kyra speciaaltje is.

Initia4BM! Waarom?
Ik ben heel erg actief.
Ik ben een goedje.
Ik ben geen slechtje.
Anders worden altijd dezelfde personen bm. Dan krijgt niemand anders de kans.

Initia, want ik haat die BM stemmen van hem.

Allemaal onzin dus (wat ik in het vet heb gezet.)

(Stem wordt misschien nog veranderd.)

Veel succes iedereen. :)
 

DeletedUser

Gast
Die uitlokking van Maarten snap ik wel ja. Maar ik zie die post van POTG enkel als een troll of een volledig ondoordachte opmerking. Niet per se als verdacht. Daarom kan ik jouw stem ook niet zo goed begrijpen. Maar als jij er een redenering achter zet, ondanks dat ik die niet begrijp, dan is dat goed.

Huh je bent het niet eens met zijn stem maar als hij er maar argumenten bij plaatst is het goed? Zo werkt het toch niet, als je het niet eens met hem bent wil je dat hij op iemand anders stemt.
 

DeletedUser

Gast
Goedemorgen. :)
Veel succes iedereen, of toch de Goedjes.
Animal stemt 2 keer vrij vlug. Ik weet niet of dit met uitlokking te maken heeft of niet...

En, Jo, oranje stemmen heeft Relax gewoon eens gedaan om een verdenking (maar nog geen echte stem) te uiten. ;)

Als ik me niet vergis (heb eigenlijk geen idee) is het een vermoeden / tijdelijke lynchstem die niet meetelt. Ik snap het nut van Oranje ook niet echt, aangezien je vgm je stemmen zovaak je wilt mag aanpassen? Zo niet, excuses en dan stem ik vanaf heden oranje.

Potje, volgens mij heb je dat net gedaan. Tenzij je een normaal antwoord kan geven op de vraag hoe jij weet dat Kyra speciaal goedje is, of op dit moment Tristan.

E:
Ydeger, mijn reactie tegen Maarten was puur gebaseerd op uitlokking. Mijn aanval op PotG is daarentegen 100% serieus. Tenzij PotG cupido of wolf is, kan hij volgens mij niet weten dat Tristan (Kyra) een speciaal goedje is. waarom zou hij het dan zeggen? "Ik verspreek me nooit" Wat deed je dan? Claim je cupido in het topic?
Allebei bedankt voor de uitleg :)
 

DeletedUser20542

Gast
Huh je bent het niet eens met zijn stem maar als hij er maar argumenten bij plaatst is het goed? Zo werkt het toch niet, als je het niet eens met hem bent wil je dat hij op iemand anders stemt.
Ik heb al gezegd dat ik er bar weinig van snap. Die argumenten zijn zijn mening, niet de mijne. Ik kan me er dus niet in vinden, maar een stem met onderbouwing is een minder verdachte stem. Mijn bedoeling in die post was mijn verdenkingen op een rijtje zetten, niet overal per se diep op ingaan. Animal reageert, en dan is dat in mijn ogen verdachte puntje min of meer afgehandeld, omdat er degelijk een reden achter zit.
 

Araluen

Manticore
Nu verdraai je alles wat ik zei :/
Ten eerste, zei ik ooit dat ik dit potje random ging stemmen? Nee.
Daarnaast, waarom zou ik iets op meelopen laten lijken? Er zijn nog niet eens stemmen neergezet
Ten derde, ik zei dat ik alleen niet ging proberen om jou te overtuigen dat ik mijn gevoel vertrouw
Ten vierde, ik heb dit ook altijd met Fireas. We discussiëren, hij vind mijn posts vreemd, ik vind ze doodnormaal, hij stemt op mij en ik sterf. Dus blijkbaar, als ik discussieer ben ik per direct verdacht

Ik vind hem eigenlijk gewoon echt niet verdacht. Jou wel, je ziet dat animal hem verdacht vindt en denkt: hier zit ik safe. Vervolgens begin je hem vol te verdenken.
Het 'ik verdenk jou, dus je zal wel wolf zijn', daar let ik niet zo op, de verdenkingen zelf of het ontbreken daarvan, dat kan verrassend onthullend zijn. Vandaag stem ik waarschijnlijk bij gebrek aan iets anders op jou.

Succes iedereen, ik zal later vandaag is alle posts door lezen en mijn visie op zaken geven.

E:


Dat jij weet wat je bedoelt betekent niet dat wij dat ook weten.
Uit je posts moeten duidelijk worden wat je bedoelt en als dit niet het geval is moet je niet een ander de schuldgeven dat je je post ook op een andere manier kan lezen, maar gewoon zelf je posts beter formuleren.

Hier moet ik hem wel gelijk in geven.

Goed, puur uit nieuwsgierigheid, waarom wordt Kyra wel vervangen en Genade niet?

Misschien omdat genade zich per definitie uitschrijft en kyra niet?

E: Rabbid, omdat Imrahil niet meedoet.
 

DeletedUser16774

Gast
Initia, want ik haat die BM stemmen van hem.

Allemaal onzin dus (wat ik in het vet heb gezet.)

(Stem wordt misschien nog veranderd.)

Veel succes iedereen. :)
Als je geen deftige lynch kunt vinden, stem dan niet. Erg wolfachtig, hij probeert onverdacht te stemmen op iemand met wie hij het niet eens is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Succes iedereen, ik zal later vandaag is alle posts door lezen en mijn visie op zaken geven.

E:


Dat jij weet wat je bedoelt betekent niet dat wij dat ook weten.
Uit je posts moeten duidelijk worden wat je bedoelt en als dit niet het geval is moet je niet een ander de schuldgeven dat je je post ook op een andere manier kan lezen, maar gewoon zelf je posts beter formuleren.
Daar heb je gelijk in, maar niemand kan zeggen dat als ik bv zeg: 'ik bedoelde het zo' dan kan niemand zeggen: 'Nee, je bedoelde het zo' en als mensen me niet snappen kan er altijd uitleg gevraagd worden, wat ik dan ook doe
Ik vind hem eigenlijk gewoon echt niet verdacht. Jou wel, je ziet dat animal hem verdacht vindt en denkt: hier zit ik safe. Vervolgens begin je hem vol te verdenken.
Het 'ik verdenk jou, dus je zal wel wolf zijn', daar let ik niet zo op, de verdenkingen zelf of het ontbreken daarvan, dat kan verrassend onthullend zijn. Vandaag stem ik waarschijnlijk bij gebrek aan iets anders op jou.

Zie je me ergens iemand verdenken?

Hier moet ik hem wel gelijk in geven.



Misschien omdat genade zich per definitie uitschrijft en kyra niet?

E: Rabbid, omdat Imrahil niet meedoet.

Vet
 

DeletedUser20542

Gast
Als je geen deftige lynch kunt vinden, stem dan niet. Erg wolfachtig, hij probeert onverdacht te stemmen op iemand met wie hij het niet eens is. Genius.
Je kunt er achter zetten wat je wilt, maar dit is een counter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan