• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #102: Ratchet & Clank

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik denk zelf dat het heel anders zit...
Denk een beetje logisch na waarom zouden de wolven in godsnaam imra lunchen! Totaal niet! als ze hier in topic lezen dat ze 2 bengels niet vertrouwen. Dan word archer er als eerste uit gelyncht en hij was dus de bengel wat wolven denk ik wel wisten. Dan zou vinnie gelyncht worden die gewoon wolf is denk ik nu en 99,9% kans dat imra gelyncht zou worden.

Nu is imra nu al geluncht waarom hem en niet jij POTG? Om 1 reden! Er stond in spoiler dat hij priester was. Ik denk oprecht dat wolven dit ook dachten. Vandaar dat ze hem eruit wilden hebben want dat zou of 1 wolf kunnen doden of 2 goedjes opnieuw bewezen maken. Nu blijkt in een keer dat hij toch bengel was.

Ik zie geen andere verklaring maar een foutje vanuit spelleiding no offence maar denk dat wel zow is. Anders zijn wolven in mijn ogen wel erg dom.

Als laatste, er zijn nu 2 bengels uit, waarom zouden we nu gaan twijfelen over feit dat vinnie gewoon wolf is? Denk eventjes logisch na? 3 bengels? Zou zijn claim echt oprecht zijn?

Het is trouwens ook niet de eerste keer dat ik zou klagen over de balancering in een potje... Vorige potje deed ik hetzelfde waarin ik slecht was, maar oké ik klaagde er ook gewoon over. Mij daarop lynchen vind ik nogal waardeloos, want in mijn ogen kan mayco ook nog zeer goed wolf zijn! Hij met zijn ik wil zo graag bewezen worden maar dat lukt telkens net niet en alleen maar achteraf praten.

In mijn ogen is achteraf praten namelijk heel wolfisch, maar dat zal potg later wel inzien.

Nja als er 2 bengels inzit wordt een eventuele derde bengel iets waarschijnlijker dan als er 1 bengel inzit en van ieder ander speciaaltje ook 1.

Het feit dat de spelleiding een fout maakte staat los van de wolven lijkt me,het lijkt me dat de spelleiding niet haar informatie deelt met de wolven en aangezien Imra bengel claimde lijkt het me dat de wolven dachten dat hij bengel is.

Vorige keer toen je wolf was deed je dus hetzelfde. Verder is Mayco dmv vals spel bewezen. Alhoewel Yde werd geluncht dus dat valt ook mee.
 

DeletedUser19654

Gast
Mayco is helemaal niet bewezen! Of ik heb wat gemist

Vorige keer was ik helemaal geen wolf dus waar dat over gaat snap ik ook al niet

En ik wil niet veel zeggen, maar al er eenmaal 2 bengels uit zijn dan denk ik dat de laatste overgebleven wel echt gelogen heeft 3 gewoon te ver.

Owja, vanwege feit dat imra ook gewoon gezienerd kan worden door de sjamaan lijkt mijn theorie niet helemaal onlogisch.
 

DeletedUser22163

Gast
mijn stem gaat op moon. Sorry maar ik vind je verdacht ookal is mayco ook verdacht netzoals Harry maar mijn stem blijft toch op moon.
 

DeletedUser

Gast
Mayco is helemaal niet bewezen! Of ik heb wat gemist

Vorige keer was ik helemaal geen wolf dus waar dat over gaat snap ik ook al niet

En ik wil niet veel zeggen, maar al er eenmaal 2 bengels uit zijn dan denk ik dat de laatste overgebleven wel echt gelogen heeft 3 gewoon te ver.

Owja, vanwege feit dat imra ook gewoon gezienerd kan worden door de sjamaan lijkt mijn theorie niet helemaal onlogisch.

Ik dacht dat hij bewezen was omdat hij dmv vals spel zichzelf wilde bewijzen maar toen werd Yde geluncht waardoor hij nog wolf kan zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ik dacht dat hij bewezen was omdat hij dmv vals spel zichzelf wilde bewijzen maar toen werd Yde geluncht waardoor hij nog wolf kan zijn.

Niet mijn schuld. (dat hij lunch was dan he)
En het was wel te verwachten dat een Muizenval gelunched zou worden aangezien er wss nog alleen maar burgers meespelen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Nou het kan best tactisch zijn om gewoon naar yde te stappen wat te overleggen over de tijd en vervolgens hem gaan liggen lunchen.
Dan kan hij aantonen dat hij er moeite in heeft gestoken om bewezen te zijn wat hem goed maakt?? Niet in mijn ogen hoor...
 

DeletedUser

Gast
Lynch

Vinie is dood en was Sjamaanse Wolf

Lunch

POTG is dood en was beul

Opnieuw, sorry voor het tekort aan verhaaltje, ik heb het nogal druk met school.
 

DeletedUser21356

Gast
En daar ging de Sjamaanse Wolf, op naar de volgende Wolf. :)
Mayco.
 

DeletedUser

Gast
En daar ging de Sjamaanse Wolf, op naar de volgende Wolf. :)
Mayco.

uhu.
Reden?
Ik ben geen wolf.. En noem is een reden waarom jij geen wolf bent?
Je helpt niet mee om de wolven te zoeken maar komt wel leuk stemmen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22793

Gast
En daar ging de Sjamaanse Wolf, op naar de volgende Wolf. :)
Mayco.

Waarom Mayco? Ik verdenk eerder Moon aangezien Vinie op hem stemde voor lynch. In elk geval zou Moon dan goed zijn, maar Vinie heeft al met de lunch van gisteren laten zien dat hij van omgekeerde psychologie houdt.
 

DeletedUser

Gast
Waarom Mayco? Ik verdenk eerder Moon aangezien Vinie op hem stemde voor lynch. In elk geval zou Moon dan goed zijn, maar Vinie heeft al met de lunch van gisteren laten zien dat hij van omgekeerde psychologie houdt.

Waarom Mayco?
Omdat Gekko een wolf is die goedjes dood wilt hebben, want ik ben nog steeds niet de verdachtste, dat is moon.
 

DeletedUser19654

Gast
Kan iemand mij dan ook het eerste argument noemen waarom ik zow verdacht ben?
Dat zou fijn zijn aangezien ik me dan ook wellicht voor het eerst normaal kan verdedigen.
 

DeletedUser21356

Gast
Als Wolf ga ik echt wel meestemmen op Eli en Vinie. En dan loopt Eli (Wolf) meteen mee met Potg om mij te doden...
En Potg vertrouwde mij. Dus als Wolf ga ik niet zo stom zijn om Potg dan te lunchen. *zucht*
Verder opvallend dat jullie elkaar meteen verdedigen...
En dan verwijs ik nog eens naar deze post, want ik heb nog altijd geen volledig antwoord.
Hier alle spam-posts na m'n vorige post:
Wacht, hoe weet jij dat?
Beschuldigen komt altijd voor.
Wat een meelopers zeg, allemaal bang voor hun eigen hachje?
Ik stem voorlopig op niemand.
Wat ben jij dan?
En Ed kan gewoon nog lang leven, als we een betere verdachte hebben.
Maar alles gaat random.
Hoewel ik mijn 1e potje Premie was en vorig potje Wolf.
Je moet Ed juist niet lynchen ;)
Want ik denk ook dat hij burger is.
Dat ik niet heb gestemd is onzin, ik stemde Blanco.
Dat telt zeker wel als stemmen.
Want ik ben actief, alleen weet niet op wie ik moet stemmen.
Ik vind dat deze stem moet meetellen.
Jij bent natuurlijk wel zo lief om uit te leggen waarom ik opeens wolf ben :O
Welk gedeelte?
Ik had daar op geantwoord..
Je stelde ook maar 1 vraag.
GekkeBelg ivm al dood...
Jup hij is dood:
dat betekent...?

Andere posts:
Yde en ik konden beiden in een sheet van Kyr kijken waarin haar rol en die van Tris stonden. Daarin zagen wij dat Tris burger was en Kyr DO.

Als goedje heb je hier niks aan, maar als wolf is het dan natuurlijk aantrekkelijk Tris te lynchen: je hebt dan 2 goedjes dood, waarvan 1 de DO.
Fijn dat je het zelf zegt: "Yde en ik". Jij had dus ook toegang. Dan was het als Wolf voor jou dus aantrekkelijk om Tristan te lunchen; om het met jouw eigen woorden te zeggen.
Wel raar dat Yde opeens meteen de schuld naar Eli schuift..
Als hij haar had gezien als wolf, had hij het heus wel meteen in het topic gezet denk ik..
Euhm... Als een Muizenval iemand als Wolf ziet, dan is het vrij logisch dat die Muizenval de Wolf beschuldigt.
En Ydeger hééft het gepost in het topic.
En nog iets: Wolf Eli loopt mee op jouw post...
Maar waarom Eli, Ik denk niet echt dat zij wolf is.
Blijkbaar denk je fout, want dat is/was ze wél. Wel vreemd dat je haar beschermd, hé.
Iedereen kan Muizenval claimen en zeggen dat hij iemand heeft gezien...
En nog maar eens een Wolf beschermen.

Sorry, op verkeerde knop geduwd. Post wordt nog geüpdatet. ;)
Ik moet nu weg, dus ik kan niet al je posts nog posten. Ik hoop dat de Goedjes goed kiezen. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22793

Gast
En Potg vertrouwde mij. Dus als Wolf ga ik niet zo stom zijn om Potg dan te lunchen. *zucht*
Verder opvallend dat jullie elkaar meteen verdedigen...

Ik verdedig niemand. Ik zou alleen wat uitleg willen voordat ik met jou op Mayco stem. Daarnaast zeg je dat Potg je vertrouwde... Wrm maakt ie mij dan de nieuwe BM?

Aangezien ik straks misschien weer vergeet te stemmen, ga ik nu op Mayco.
 

DeletedUser19654

Gast
POTG had in mijn ogen wat meer moeten nadenken en wellicht gerben BM moeten maken.
Hij is namelijk bewezen dmv van fireas priesteractie destijds. Hij is dan wel zo goed als inactief, maar nu lopen een risico met feit dat Harry gewoon een wolf kan zijn.

Nu komt gekko aan met als wolf zou ik POTG nooit lunchen. Waarom?? Omdat hij mij vertrouwde ik heb POTG daar nog nooit over gehoord... over feit dat hij jou vertrouwde en als dat zo was waarom ben jij dan niet de BM? Weer praat hij veel achteraf en nu richting eind van het potje word hij langzaam maar zeker in een keer wat actiever. Vorige potje als wolf deed hij dat ook.

Daarnaast is hij in mijn ogen in een keer wat actiever geworden... en doet hij wel erg veel moeite om mayco eruit te krijgen terwijl dat volgens mij ook niet eens nodig was.

Ik denk echt dat mayco gewoon geen wolf is maar juist gekko
Het is echt heel vreemd hoe hij nu ineens in ander gedragspatroon schiet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Lynch

De dagen streken voorbij, en over het algemeen hadden de rangers een goed werk geleverd bij het vinden van thyrranoids. De dag daarvoor hadden ze hun 2de leider, Lawrence. Het was een zegen dat ze van die corrupte butler af waren. Echter was ook hun geliefde burgemeester, Sacha, de dag daar voor als wraak aangevallen en gedood. In zijn testament stond dat Harry alles van hem zou erven, en zo gebeurde het dat Harry die dag het publiek ging toespreken. Aangezien deze genocide nu al zo lang aan de gang was wou hij er snel een eind aan maken, waarbij hij – hopelijk – zelf overleefde. Het publiek besloot dat Mayco dood moest, iets wat Harry al snel voor hun waarmaakte.

Mayco was burger :O

Lunch

Een eenzame thyrranoid liep rond de straten, zoekend naar zijn volgend slachtoffer. Hij voelde zich nogal hopeloos nu alle anderen dood waren, maar langs de andere kant was hij ook wel trots dat hij het minst van allen gefaald had.
Hij klopte die nacht aan bij het huisje van de pas-aangestelde burgemeester, die hem vrolijk binnenliet. Waarom hij zo vrolijk zou openen in het midden van de nacht was de thyrranoid een raadsel, maar aan de andere kant, die rangers waren vreemde wezens.

Ook Harry was burger
 

DeletedUser

Gast
Klote, vergeten. Even 1 vraag, kan iemand ledenlijst updaten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan