• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #102: Ratchet & Clank

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Levende spelers:

Gekko
Gerben
Maan
(FireAs)-->geen idee of hij al officieel inactiefdood is gegaan.
 

DeletedUser21356

Gast
Nu is het wel duidelijk, hé Moonmonkey?
1. POTG had in mijn ogen wat meer moeten nadenken en wellicht gerben BM moeten maken.
Hij is namelijk bewezen dmv van fireas priesteractie destijds. Hij is dan wel zo goed als inactief, maar nu lopen een risico met feit dat Harry gewoon een wolf kan zijn.

2. Nu komt gekko aan met als wolf zou ik POTG nooit lunchen. Waarom?? 3. Omdat hij mij vertrouwde ik heb POTG daar nog nooit over gehoord... over feit dat hij jou vertrouwde en als dat zo was waarom ben jij dan niet de BM? 4. Weer praat hij veel achteraf en nu richting eind van het potje word hij langzaam maar zeker in een keer wat actiever. 5. Vorige potje als wolf deed hij dat ook.

6. Daarnaast is hij in mijn ogen in een keer wat actiever geworden... 7. en doet hij wel erg veel moeite om mayco eruit te krijgen terwijl dat volgens mij ook niet eens nodig was.

8. Ik denk echt dat mayco gewoon geen wolf is maar juist gekko
9. Het is echt heel vreemd hoe hij nu ineens in ander gedragspatroon schiet.
1. Maar dat was hij niet.
2. Omdat ik als Wolf niet zo stom ben om dat te doen. Maar voor een eenzame Wolf is het natuurlijk wel handig alle actieve, bewezen Goedjes eruit te krijgen, hé Maan?
3. Dan moet jij eens dringend goed leren lezen:
Gekko(Gekko acht ik goed)
Waarom hij me geen BM maakt? Tja, omdat ik faal, waarschijnlijk.
4. Hoezo praat ik achteraf? En je spreekt jezelf tegen: "langzaam maar zeker" =/= "in 1 keer"
5. Maan, ik hoop dat je doorhebt dat dat argument totaal uit de lucht gegrepen is? De laatste keer dat ik Wolf was (WvW #99), postte ik 9 keer op dag 1; 4 keer op dag 2; 2 keer op dag 3 en 2 keer toen het potje afgelopen was. Dus het klopt gewoon niet wat je zegt. Dus stop maar met onnozele argumenten te zoeken, om me er toch maar uit te krijgen. ;)
6. Dat zei je al eens (zie 4.)
7. Als ik denk dat ik een Wolf gevonden heb, doe ik inderdaad moeite. Jij precies ook, maar dan wel met een paar zinloze redenen. ;)
8. Jij weet inderdaad dat Mayco geen Wolf is, ook niet moeilijk als je zelf Wolf bent. Dat ik Wolf ben klopt dan weer niet.
9. Wil je dat eens uitleggen? Als je hiermee bedoeld dat ik actiever geworden ben, dan herhaal je voor de 3de keer hetzelfde.

Andere ('interessante') posts:
Alice claimde dus muizenval en jullie hebben haar vermoord? Zonder eerst na te gaan of ze echt muizenval was?
Hier verdedig je Alice na haar dood? Vreemde tactiek nadat bleek dat ze Infectiewolf was.
Omdat ik gevoel heb dat POTG en Dutch samen wel goed in netwerk zitten en redelijk wat informatie bij elkaar heeft en wellicht met nog andere personen ga ik voor nu met hem mee Gekko.
Hopelijk weet hij wat ie doet en ik denk ook dat we er niet veel mee opschieten als wij goedjes nu allemaal een andere kant op gaan en ons "GEVOEL" gaan volgen waarbij nog meer goedjes om leven komen
Wel vreemd dat je ineens samen met een andere Wolf meeloopt met Potg, zodat je later de schuld op hem kan schuiven als blijkt dat ik toch Burger ben.
denk dat ik misschien toch ed lynch aangezien hij toch verdachter is dan Gekko en potg nu al niet meer weet wat hij doet fzow?
Heb je ineens schrik gekregen nu Potg zegt dat het een denkfout is?
Hoe de fuck stem je nog op mij ipv elli?
Wow, je stemt op je mede-Wolfje nadat er al 5 (Ydega, Potg, Dutch, Firre en ik) stemmen op haar staan...
Had wellicht iets beter gebalanceerd mogen worden van mij.
Kunnen de Goedjes te makkelijk winnen met deze verdeling volgens Meneer de Wolf?

Ow ja, je stemt 3 dagen achter elkaar op dezelfde persoon, die Goedje is. Dat spreekt ook niet erg in je voordeel, hé?
Dan stem je op Vinie. Natuurlijk stem je op hem. Je kon moeilijk anders nadat bleek dat 2 van de 3 mensen die Bengel claimden Goed waren.

In elk geval zou Moon dan goed zijn, maar Vinie heeft al met de lunch van gisteren laten zien dat hij van omgekeerde psychologie houdt.
Nu kan ik me wel in deze post vinden. En dat is ook de enige mogelijkheid, met mij als Burger en Gerben die bewezen Goedje is.
 

DeletedUser19654

Gast
Woow gekko jij moet iets over mijn argumenten zeggen.

In je eerste post, ik heb duidelijk al aangegeven dat ik toen nog niet wist dat alice een fout had gemaakt! Ze claimde muizenval en ze werd vermoord dat was enige wat ik wist. Dat ze aankwam met feit dat ze al iemand had gezien wat nooit kan als muizenval wist ik toen nog niet. Dan lijkt het me totaal geen waardeloze vraag? En hoe wil ik het lijk van alice liggen beschermen ze is gewoon dood hoor wat heeft het voor mij als wolf zijnde nog zin om daar op in te gaan dat het oneerlijk is dat alice dood is. Feit dat jij argumenten gebruikt die allang achterhaald zijn is ook wel beetje vreemd.

2e post heb ik ook duidelijk aangegeven dat aangezien POTG direct al goed zat met zijn verdenking op alice ik hem wel vertrouwde nu hij ook bewezen was. Dat elli daar ook direct op inspringt werkt mij tot op heden blijkbaar alleen maar tegen.
Daarna faalt POTG alleen maar door goedje na goedje eruit te werken dusja.. hij mag dan wel bewezen zijn, maar vertrouwen van mij had hij niet meer op het einde
En ja... POTG teste en ik deed gezellig mee. Is wel duidelijk bij potg... stem in het topic en direct erachteraan roepen denkfout! en dan eens kijken wat ze doen. Vond het opmerkelijk dat ik nog leefde daarna. Blijkbaar heeft POTG toch wat vertrouwen in mij gehad? Of was dat weer een faal? niemand die weet denk ik. Aangezien het toch wel duidelijk droog was wat ik daar deed.

ten eerste de vorige dag had ik als goed is niet gestemd. Ik vond dat elli eruit stemmen op dat moment het voordeligst voor de goedjes en had zelf ook stemmen tegen. Daar staat genoeg uitleg bij waarom die stem daar stond.
Het grappig is dat je nu letterlijk zegt dat ik wolf ben omdat ik op elli stem, waarom mag jij op elli stemmen en ik niet? Tss... wat vaag

in mijn ogen heb jij zelf nog minder als mij gedaan dat ik 3 daag achter elkaar op een goedje stemt is vooral meer zijn schuld dan mijn schuld. Op die laatste stem boeide het me eigenlijk niet eens of hij goedje of slechtje was dat had ik ook duidelijk vermeld. Hij deed niks anders dan post maken met daarin moon is wolf en dat 10x op een dag. Hoewel jij dat 3 kwart van dit potje toch al hebt gemist omdat je nu in een keer actief blijkt te zijn.
en over jouw stemmen zullen we dan maar niet hebben, die zijn verdachter dan mij aangezien jij ook goedjes eruit heb gestemd. Tjsa... dat is weer een sterk argument van onze gekko jij stemde op een goedje voor de lynch. Srry gekko je hebt me nu echt door.

Alweer word het gezellig, ik stemde op vinnie hij was wolf dus ik ben wolf.
En WTF komen jullie aan met feit dat ik zeg dat balans iets beter had mogen zijn. Ja dat vind ik en ja daar heb ik vorige keer ook over geklaagd, snap niet waarom dat vreemd is gewoon even iets erbij doen zodat je schijnargumentje hebt.
Want het is duidelijk dat het dit potje het tegen me gebruikt word in een keer en het andere potje niet woow... serieus.

Tsja... wat harry zegt, die lunch van vinnie was idd klein beetje verwarrend met toch 2 bengels. Maar aangezien hij al zo tactisch had luncht zou die stem ook tactisch gezet kunnen zijn. Waardoor ik meer verdacht word als wolf.
Maar dat is nu precies wat vinnie wilde aangezien ik gwn burger ben. Een goedje eruit en klaar de wolven winnen dit nog.

Ik ben de enige die 100% zeker weet wie de wolf is en dat is gekko
aangezien zijn argumenten nog waardelozer zijn dan die van mij, hij de laatste 2 dagen in een keer super veel moeite doet om mij en mayco er in een keer uit te krijgen. En gerben zo goed als bewezen is. En hij als wolf vaker zow gedraagt. Dan kun je zeggen wat je wilt met die dag zoveel post en die dag zoveel post, maar dat zegt totaal niks. Gaat over je gedrag niet je hoeveelheid post op een dag.

Nu hopen dat gerben die ook zow inactief is als wat niet zo oerdom gaat liggen zijn, maar k zie het al voor me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Genade vervangt Fireas en leeft dus nog gewoon. Ik update de spelerslijst zometeen, een seconde geduld.
Verder nu terug on-topic.




Verder denk ik niet dat het, ondanks de verwarring nodig is om de deadline naar morgen te verzetten. Mocht de meerderheid dat wel willen, kan daar uiteraard voor gezorgd worden.​
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19654

Gast
Genade vervangt Fireas en leeft dus nog gewoon. Ik update de spelerslijst zometeen, een seconde geduld.
Verder nu terug on-topic.
Goedjes hebben bij deze dus gewonnen gefeliciteerd maar jullie faalde alsnog ;)

Rabbid spel is nu voorbij doe nie moeilijk...
Net was nog spannend maarja...

En alice echt waar we hadden gewoon gewonnen als je die faalactie niet had gemaakt :p
Owja... en dat over imrahil en feit dat hij priester was dat was echt zow, wij kregen te horen dat hij priester was daarom dat we hem lunchte anders hadden we gewoon POTG geluncht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Heeee waarom zijn al die posts verwijderd een beetje ruige discussie is toch leuwk om terug te lezen? :O

Maar bedankt voor de gegeven hulp en mijn complimenten over je adequate optreden, Rabbid.

Goed, het spel is nog niet voorbij, maar Gerben en ik zijn al bewezen en bovendien kon MoonMonkey al wel lezen dat ik hem verdacht. Dus spel is praktisch gezien al gespeeld.

Ik had (stiekem voordat ik bevestiging had gekregen dat ik verving, hihi^^) al aan gerbentjee op Skype uitgelegd waarom ik MoonMonkey verdacht, maar voor de vorm doe ik het ook hier. Ik heb niet het hele topic gelezen, (zo kon het ook dat ik over het hoofd zag dat ik bewezen was,) ik heb alleen berichten van Gekko en Moon en de berichten van de laatste dag gescand. Daarbij vielen de volgende twee dingen me op:

Hier plaatst Gekko een gesprek dat hij had met de spelleider, Initia. Als Gekko wolf was geweest, zou hij niet aan de spelleiding hebben gevraagd of er lieveling en infectie waren, en als hij het had gedaan, had Initia wel verbaasd gereageerd. En ik zie Gekko er niet voor aan om dit gesprek te faken. Hieruit maak ik dus op dat Gekko goedje is. Initia, hierbij een les, wees altijd voorzichtig met wat je tegen spelers zegt en laat nooit gesprekken die zij met jou hebben gehad, delen!

En hierom denk ik dat MoonMonkey wolf is. Deze poging van Vinie om zijn medewolf zogenaamd bewezen te maken, is namelijk net wat te doorzichtig gezien de formulering, het feit dat Vinie toch zou sterven en, zoals HarryHipster terecht opmerkte, Vinie zelf kennende.

MoonMonkey dus.
 

DeletedUser19654

Gast
Het spel is pas gedaan wanneer de spelleider dit zegt, noobs.
Weet je ik doe gewoon niet meer zow moeilijk ik schrijf me uit komop rabbid hoe zielig kun je worden.
Grootste noob ben jij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Potje is voorbij, aangezien ik me heb uitgeschreven ik ga hier echt niet meer moeilijk om liggen doen hoor...
Iedereen weet al dat ik niet kan winnen. Waarom nog doorgaan?
 

DeletedUser

Gast
MoonMonkey sterft en was de laatste wolf. Gefeliciteerd goedjes.

Overigens vind ik het niet kunnen dat Robin zomaar mijn post gaat deleten en er zijn eigen ding van maakt. Ik kan er in komen dat je het niet eens was met mijn beslissing, maar wees dan niet zo achterbaks om gewoon alles zelf te gaan regelen in de plaats van mij ten minste in te lichten over wat je gaat doen.
Geen eindverhaaltje omdat ik het niet eens ben met de gang van zaken die hier blijkbaar aangehouden wordt. Sorry voor de mensen die het gewoon gespeeld hebben en hier onder moeten lijden.
 

DeletedUser

Gast
Heeee waarom zijn al die posts verwijderd een beetje ruige discussie is toch leuwk om terug te lezen? :O

Maar bedankt voor de gegeven hulp en mijn complimenten over je adequate optreden, Rabbid.

Goed, het spel is nog niet voorbij, maar Gerben en ik zijn al bewezen en bovendien kon MoonMonkey al wel lezen dat ik hem verdacht. Dus spel is praktisch gezien al gespeeld.

Ik had (stiekem voordat ik bevestiging had gekregen dat ik verving, hihi^^) al aan gerbentjee op Skype uitgelegd waarom ik MoonMonkey verdacht, maar voor de vorm doe ik het ook hier. Ik heb niet het hele topic gelezen, (zo kon het ook dat ik over het hoofd zag dat ik bewezen was,) ik heb alleen berichten van Gekko en Moon en de berichten van de laatste dag gescand. Daarbij vielen de volgende twee dingen me op:

Hier plaatst Gekko een gesprek dat hij had met de spelleider, Initia. Als Gekko wolf was geweest, zou hij niet aan de spelleiding hebben gevraagd of er lieveling en infectie waren, en als hij het had gedaan, had Initia wel verbaasd gereageerd. En ik zie Gekko er niet voor aan om dit gesprek te faken. Hieruit maak ik dus op dat Gekko goedje is. Initia, hierbij een les, wees altijd voorzichtig met wat je tegen spelers zegt en laat nooit gesprekken die zij met jou hebben gehad, delen!

En hierom denk ik dat MoonMonkey wolf is. Deze poging van Vinie om zijn medewolf zogenaamd bewezen te maken, is namelijk net wat te doorzichtig gezien de formulering, het feit dat Vinie toch zou sterven en, zoals HarryHipster terecht opmerkte, Vinie zelf kennende.

MoonMonkey dus.

Gekko post gewoon (bijna) ieder potje een gesprek met de spelleiding dus dat zegt niks over zijn rol.:O
 

DeletedUser10470

Gast
Goed gedaan, jammer dat mijn rol niet helemaal goed klopte, maar oké...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Overigens vind ik het niet kunnen dat Robin zomaar mijn post gaat deleten en er zijn eigen ding van maakt. Ik kan er in komen dat je het niet eens was met mijn beslissing, maar wees dan niet zo achterbaks om gewoon alles zelf te gaan regelen in de plaats van mij ten minste in te lichten over wat je gaat doen.
Geen eindverhaaltje omdat ik het niet eens ben met de gang van zaken die hier blijkbaar aangehouden wordt. Sorry voor de mensen die het gewoon gespeeld hebben en hier onder moeten lijden.

Aangezien je het waarschijnlijk achterbaks vindt als ik je er nu op pm aanspreek, zal ik het nu maar in het topic doen. Ik heb als forummoderator hier bij elk spel de functie om in actie te treden als het spel vastloopt of er discussies ontstaan. Ik zie hier dus een discussie ontstaan tussen spelers en de vervangleider. Als het nu de spelleider was, was het een ander verhaal, maar gezien jij hier het spel van Initia vervangt, en de spelers vanuit mijn neutraal standpunt gelijk hadden, vond ik het zelf persoonlijk niet meer dan logisch dat ik daar tegen optreed. Ik neem het spel helemaal niet over, ik corrigeer even jouw post, klopt, omdat die dood voor problemen zorgde. Verder nam ik later contact met je om het je in privé uit te leggen, dat jij daar dan niet op in gaat, is niet mijn probleem (of je kwam niet op skype, 1 van de 2 :p). Verdere klachten mogen via de support, omdat anders grote, boze Robin boos wordt omdat het in het topic gebeurt.
 

DeletedUser

Gast
Verder nam ik later contact met je om het je in privé uit te leggen, dat jij daar dan niet op in gaat, is niet mijn probleem (of je kwam niet op skype, 1 van de 2 :p)
Ik kwam niet op skype ;)
Verder heb ik er geen problemen mee dat je het "corrigeert", omdat ik inderdaad maar een vervang-spelleider was, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet eerst wil horen. Het is vrij onaangenaam als je achteraf plots ontdekt dat je bericht is gedeletet en vervangen door iets anders...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zoals het er toen naar uitzag was je afwezig tussen 13.00 en 20.00, denk ik. Het spel moest doorgaan, en de beslissing moest gemaakt worden, aangezien het een uur of 5 later al de deadline was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan