• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #102: Ratchet & Clank

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22163

Gast
ach door alice hebben we verloren als zij niet had gefaalt dan hadden we gewonnen. Wat ik nog niet begrijp; jullie hadden de wolven en toch lynchen jullie goedjes:rolleyes:
 

DeletedUser22163

Gast
ik ben niet goed dat zeg ik niet. Maar geef toe. Jullie hadden de wolven en toch gaat er elke dag weer een goedje dood :O
 

DeletedUser

Gast
Iedere lynch was uitermate logisch, behalve die van dag 7, maar toen was ik al dood en naar de dingen die ik voor mijn dood had gezegd werd niet geluisterd.:(

Ik neem aan dat je met 'jullie wisten de wolven'(deze uitspraak snap ik niet echt) bedoelt dat we de wolven na de dood van Eli wisten, dus zal ik de verkeerde lynches na haar dood maar uitleggen.

AB-dag 4-bron niet geven
Archer-dag 5-dubbele bengelclaim
Mayco-dag 7-ik was eerder voor Maan gegaan maar ik kan niet ontkennen dat Mayco zich als een boefje gedroeg
 

DeletedUser

Gast
Iedere lynch was uitermate logisch, behalve die van dag 7, maar toen was ik al dood en naar de dingen die ik voor mijn dood had gezegd werd niet geluisterd.:(

Ik neem aan dat je met 'jullie wisten de wolven'(deze uitspraak snap ik niet echt) bedoelt dat we de wolven na de dood van Eli wisten, dus zal ik de verkeerde lynches na haar dood maar uitleggen.

AB-dag 4-bron niet geven
Archer-dag 5-dubbele bengelclaim
Mayco-dag 7-ik was eerder voor Maan gegaan maar ik kan niet ontkennen dat Mayco zich als een boefje gedroeg

Sorry Partje :(
 

DeletedUser16774

Gast
Hallo, iedereen! Met mij gaat het nu helemaal goed! Ik wil Alice (en blijkbaar Rabbid) bedanken omdat ze me vervangen heeft. Zonder haar was dit potje in de soep gegaan. /me geeft een pluim. Gefeliciteerd, goedjes met jullie overwinning. Ik hoop dat jullie jullie allemaal hebben geamuseerd. Jullie feedback is altijd welkom! Nogmaals mijn excuses dat ik in het midden van het potje niet meer on kon komen.
 

DeletedUser

Gast
Hallo, iedereen! Met mij gaat het nu helemaal goed! Ik wil Alice (en blijkbaar Rabbid) bedanken omdat ze me vervangen heeft. Zonder haar was dit potje in de soep gegaan. /me geeft een pluim. Gefeliciteerd, goedjes met jullie overwinning. Ik hoop dat jullie jullie allemaal hebben geamuseerd. Jullie feedback is altijd welkom! Nogmaals mijn excuses dat ik in het midden van het potje niet meer on kon komen.

Je leidde goed, op 1 ding na: Ik moest zo nodig burger zijn :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan