• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #107 - War of the Damned

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Hmm, Roelof heeft hier al een goed punt.
Bovendien, succes iedereen, hopen op een leuk optje nu ik weer eens meedoe :p
En ydeger, vertel mij eens, waarom ik op jou zou stemmen als bm als ik je niet in je vorige potjes heb gezien? Het is wel erg vroeg en je kan wel gaan schreeuwen dat je goede kronkels hebt, maar dan kan je die beter eerst laten zien op dag 1.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dat ik BM mag zijn want ik heb tot nu toe het meeste toegevoegd dit potje. Heb het vorige potje ook extreem goed gespeeld ondanks dat netwerken uit stond. En ik ben elke avond WEL online zodat we niet een halve dag verspillen aan het wachten tot de BM een keuze heeft gemaakt. Oh en ik ben lekker.
 

DeletedUser16774

Gast
Dat laatste argument maakt je de perfecte kandidaat, maar Yde lijkt me toch beter.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik sta ook open voor andere BM-stemmen en wel om de reden dat er in mijn gekronkel altijd wel een kern van waarheid zit.

Dat klinkt echt als een "als je een vergrootglas pakt, kom je in al mijn posts misschien nog wel iets van een waarheid tegen" :p
En mijn mening over jou is als volgt; je praat veel, maar je zegt weinig. Als je snapt wat ik bedoel :)
 

DeletedUser10470

Gast
Dat klinkt echt als een "als je een vergrootglas pakt, kom je in al mijn posts misschien nog wel iets van een waarheid tegen" :p
En mijn mening over jou is als volgt; je praat veel, maar je zegt weinig. Als je snapt wat ik bedoel :)

Je spamt teveel en hebt geen inhoud, bedoel je, vertaling voor de mensen die t niet snappen. (Zeker na een biertje op)
 

DeletedUser21204

Gast
Je spamt teveel en hebt geen inhoud, bedoel je, vertaling voor de mensen die t niet snappen. (Zeker na een biertje op)

Nou, niet zozeer spammen. Maar zijn posts zijn altijd keilang, en je moet echt zoeken naar wat hij nu eigenlijk probeert over te brengen.
 

DeletedUser10470

Gast
Nou, niet zozeer spammen. Maar zijn posts zijn altijd keilang, en je moet echt zoeken naar wat hij nu eigenlijk probeert over te brengen.

Wat ie t beste kan doen is dan onderaan in hoofdletters zetten (Zoals in de AV van Mollie)
DUS: ....

Zo heb je gelijk het doel, en erboven de redenatie.
 

DeletedUser20542

Gast
En ydeger, vertel mij eens, waarom ik op jou zou stemmen als bm als ik je niet in je vorige potjes heb gezien? Het is wel erg vroeg en je kan wel gaan schreeuwen dat je goede kronkels hebt, maar dan kan je die beter eerst laten zien op dag 1.
Je hebt me in mijn vorige potjes niet gezien, zeg je. Wel, kan zijn. Ik heb nu al meer posts dan ik normaal op dag 1 maak - 1 BM-post en 1 lynchpost - maar misschien kan het BM-schap of ook de dag ervoor een bijdraag-boost geven, als ik het gevoel heb dat mensen ten minste mn posts doorlezen.

Dat klinkt echt als een "als je een vergrootglas pakt, kom je in al mijn posts misschien nog wel iets van een waarheid tegen" :p
En mijn mening over jou is als volgt; je praat veel, maar je zegt weinig. Als je snapt wat ik bedoel :)
Pakkend beschreven, Kyr. Uiterst pakkend. Maar dan is het een extra avontuur om de Bm te ontleden :O Spannend :D
 

DeletedUser16774

Gast
Ontleden, daar kan ik nou eens echt niet tegen. Overigens weet iedereen dat 1 hersencel van Yde slimmer is dan Kyra's hele brein (no offence voor Kyra). Hij kan het gewoon beter.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb biologie niet voor niets laten vallen.

En daar verlies je mijn BM stem :p

Verder zie ik niet in wat Initia wil met zijn laatste post, want in mijn ogen is het echt niet zo dat Ydeger veel beter speelt dan Kyra oid.
In mijn ogen speelt Kyra meestal eigenlijk beter (nadruk op meestal, he, voordat er grootheidswaanzin ontstaat)

Verder succes iedereen. Dan maar mijn BM op Sanhal als een warm welkom.
 

DeletedUser

Gast
Siaxa-Grafrover:
Siaxa kan eenmalig ervoor kiezen de rol aan te nemen van de Gelynchte of Gelunchte speler. Dit moet vóór de Deadline ingezonden zijn. Zij mag dit doen op dag 1 of 2.

Zullen we wachten met bewezen wolven lynchen tot dag 3?
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Ik ben van je gewend dat je goed gebruik maakt van de instellingen, precies zoals ik doe/deed. Maar als je van het wolvenvangen in het vorige potje nu regel maakt i.p.v. uitzondering, krijg je in een volgend potje wellicht mijn BM-stem.

Voor nu Fireas.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dat ik BM mag zijn want ik heb tot nu toe het meeste toegevoegd dit potje. Heb het vorige potje ook extreem goed gespeeld ondanks dat netwerken uit stond. En ik ben elke avond WEL online zodat we niet een halve dag verspillen aan het wachten tot de BM een keuze heeft gemaakt. Oh en ik ben lekker.

Dat je goed oplet welke rollen er zijn is niet zo speciaal en dat heeft iedereen ook gewoon kunnen lezen als je de instellingen goed leest.

Je zegt dat je het vorige potje extreem goed speelde...?
Als je extreem goed hebt gespeeld dan had je het er nooit op aan laten komen dat ik Genade kon schieten en had je Genade wel eerder door gehad dat die de geïnfecteerde welp was.
Wie geloofde niet dat er een 2e wapensmid in kon zitten?

Maar goed ik beoordeel niemand op wat ie het vorige potje wel of niet heeft gedaan maar wat ie nu doet met de rol die nu heeft.

Dat je elke avond WEL online bent kan ik nu nog niet beoordelen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Mijn bm stem gaat naar... MoonMonkey :D
Aangezien ik de vorige keer niemand echt goed vond spelen vorig potje, hoewel mensen daar anders over denken enzow.
 

DeletedUser

Gast
Moon, het gaat niet om vorige potjes, het gaat om dit potje
En met zon argument ga je echt niet mensen krijgen hoor :/
Ik moet wel zeggen dat ik voor nu mijn stem op weerwolfgek, ik geef hem het vertrouwen dat hij zo scherp blijft het hele potje langs, maar dit kan nog veranderen als er meer dan 5 posts in 1 dag worden gemaakt :X
 

DeletedUser21204

Gast
Verder succes iedereen. Dan maar mijn BM op Sanhal als een warm welkom.

Een BM-stem als welkom? Ik denk niet dat je een indruk kan krijgen of iemand goed of slecht is, alleen omdat iemand na een tijdje weer meedoet. Ik vind dit een beetje raar.
Daarbij is zijn enige post succes wensen, dat stelt ook niet zo gek veel voor.

Voor nu Fireas.

Toelichting?
 

DeletedUser

Gast
Een BM-stem als welkom? Ik denk niet dat je een indruk kan krijgen of iemand goed of slecht is, alleen omdat iemand na een tijdje weer meedoet. Ik vind dit een beetje raar.
Daarbij is zijn enige post succes wensen, dat stelt ook niet zo gek veel voor.



Toelichting?

Ok, ik vind dat sanhal best goed speelt, iig in een aantal potjes die ik me kan herinneren.
Verder kan je sowieso heel moeilijk op dag 1 een indruk krijgen of iemand goed of slecht is.
Ik geloof erin dat ik hem misschien nog een beetje kan peilen, maar misschien ga ik daar wel de fout in
 

DeletedUser

Gast
Mijn bm stem gaat naar... MoonMonkey :D
Aangezien ik de vorige keer niemand echt goed vond spelen vorig potje, hoewel mensen daar anders over denken enzow.

Waarom ook niet.
Tot nu toe echt weinig zinnigs voorbij zien komen, dus bewijs maar dat je de druk aan kan MoonMonkey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan