• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #107 - War of the Damned

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nou heb ik afgelopen potjes niet genoeg gezien van Yde om die mening te delen, laten we het afwachten en hopen dat je gelijk hebt.


Na 5 keer jou posts opnieuw te hebben gelezen zit er in de meeste wel iets waar een ander wat mee kan, maar is voor mij niet genoeg reden om een BM stem op jou te zetten.


Deze vind ik een beetje vreemd :confused:
Als je wel op een computer kan meelezen kun je toch ook reageren?
Of is dit een makkelijke manier om wolven inactiviteit te rechtvaardigen?


Het is al een paar keer voorbij gekomen, en ook ik vind dat je hier een goed punt hebt.
Ook was dit voor mij al een reden om te twijfelen tussen BM stemmen.


Uiteraard is het online zijn op het moment van gelijkstand bij de lynch wel heel erg fijn, op die manier heb je sneller een uitslag en meer kans om te discussiëren.
Daardoor is de kans om de wolven te vangen weer groter.


Als je biologie hebt laten vallen weet je dan het verschil wel tussen een burger en een wolf?


Ik heb van Kyra iets meer gezien afgelopen potjes dan van Yde, nou kan dat ook komen omdat ik een man ben en Yde iets te langdradig is in zijn bedenkingen.


Als ik dit zo lees is het de eerste die er eerlijk voor uitkomt dat hij geen BM wil zijn omdat hij gelyncht wordt bij een verkeerde keuze.


Het klopt dat mijn BM stem redelijk random is, dat wil niet zeggen dat ik er helemaal niet over heb nagedacht.
Juist omdat Moon niet met druk om kan gaan zal hij snel door de mand vallen als hij de keuze moet maken tussen 2 spelers als daar een wolf tussen zit.

Dat nog niet eens, ik weet bijna zeker dat ik een verkeerde keuze zou maken als het erop aan komt. Dat ik dan gelyncht zal worden vind ik logisch maar ook jammer aangezien ik weet dat de eerste dood te voorkomen is door mij gewoon geen bm te maken en de 2e dood komt omdat ik de 1e verkeerd doodmaak. Dus meer dat er dan 2 mensen dood zullen gaan (en de lunch die er bij komt als er een lynch extra wordt gebruikt).
En daarbij heb ik eigenlijk elk potje dat er stemmen voor bm op mij vielen al gezegd dat ik het liever niet heb;)
.
 

DeletedUser21204

Gast
Jij hoopte net dat er twee mensen gingen meelopen op jouw BM-stem op jezelf, als ik me niet vergis.

Ja. Dat is zo. Maar vraag ik daarom of iemand dat wil doen omdat ik een vrouw ben of iets in de vorm? Inderdaad, dat doe ik niet.
Als jij aangeeft BM-stemmen te willen hebben, doe je dat dan ook in de hoop dat mensen je kont kussen ofzo?
Echt, ik vraag gewoon of iemand op mij wil stemmen voor BM, en dan begin je zulke dingen te quoten. Alsof het niet mogelijk is dat iemand voor BM op mij stemt, zonder "mijn kont te willen kussen" ofzoiets.
 

DeletedUser22575

Gast
Ik heb de voorgaande potjes niet meegespeeld maar ik geloof dat WWG het toen goed heeft gedaan (correct me if I'm wrong).
Daarbij zou ik hem ook liever als BM hebben dan kyraco. En dat hij zoals hij zegt elke avond online is om een gelijkstand gelijk op te lossen is ook niet verkeerd.

Voor de lynch van vandaag ga ik op Altijd Bezig. Ik vind net zoals anderen, de bm stem op moon vreemd aangezien die eigenlijk geen goede redenen (vind ik) gaf om BM te worden.

Kijk Kyra, nog iemand! Moet je niet je lynch veranderen? :O

E: AB, ik vind het ook raar :/
Maar mijn email doet raar en heb nu dus een eenmalige code, en die gebruikt op Ipad. Em kan dus alleen hierop reageren.
 

DeletedUser21204

Gast
Nou heb ik afgelopen potjes niet genoeg gezien van Yde om die mening te delen, laten we het afwachten en hopen dat je gelijk hebt.


Na 5 keer jou posts opnieuw te hebben gelezen zit er in de meeste wel iets waar een ander wat mee kan, maar is voor mij niet genoeg reden om een BM stem op jou te zetten.


Deze vind ik een beetje vreemd :confused:
Als je wel op een computer kan meelezen kun je toch ook reageren?
Of is dit een makkelijke manier om wolven inactiviteit te rechtvaardigen?


Het is al een paar keer voorbij gekomen, en ook ik vind dat je hier een goed punt hebt.
Ook was dit voor mij al een reden om te twijfelen tussen BM stemmen.


Uiteraard is het online zijn op het moment van gelijkstand bij de lynch wel heel erg fijn, op die manier heb je sneller een uitslag en meer kans om te discussiëren.
Daardoor is de kans om de wolven te vangen weer groter.


Als je biologie hebt laten vallen weet je dan het verschil wel tussen een burger en een wolf?


Ik heb van Kyra iets meer gezien afgelopen potjes dan van Yde, nou kan dat ook komen omdat ik een man ben en Yde iets te langdradig is in zijn bedenkingen.


Als ik dit zo lees is het de eerste die er eerlijk voor uitkomt dat hij geen BM wil zijn omdat hij gelyncht wordt bij een verkeerde keuze.


Het klopt dat mijn BM stem redelijk random is, dat wil niet zeggen dat ik er helemaal niet over heb nagedacht.
Juist omdat Moon niet met druk om kan gaan zal hij snel door de mand vallen als hij de keuze moet maken tussen 2 spelers als daar een wolf tussen zit.

Wat wil je hier nu eigenlijk zeggen? Inderdaad, we wachten af of hij gelijk heeft. Duh. Oke, je zet geen BM-stem op Ydeger. Dat heb je wel vaker, dat je je bm-stem niet op iemand zet.
En dan die reactie of ik dan wel het verschil zie tussen burger of wolf.. Had je ruimte op te vullen om je post indrukwekkender te laten lijken, AB?


En dan stem je maar op je zelf...?
Dit vind ik van jou wel heel vreemd.
Omdat ik niet BM mag worden van jou graag een uit leg....?
Waarom zijn die van Archer meeloperij en die van de rest niet?

Waarom zo desperate om BM te worden...?

Eens denken.. Hoe zeg ik dit tactvol..
Laten we het erop houden dat ik Moon, WWG of jou niet echt een goede BM acht. Dus als ik dan toch iemand anders naar voren wil brengen, en een "Kyr4BM" daar niet genoeg voor is, waarom dan geen BM-stem op mezelf
En ik heb geen idee, maar ik weiger op AB te stemmen omdat ik hem gewoon niet verdacht vind. Eerder al die stemmen op hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Na 5 keer jou posts opnieuw te hebben gelezen zit er in de meeste wel iets waar een ander wat mee kan, maar is voor mij niet genoeg reden om een BM stem op jou te zetten.

Het klopt dat mijn BM stem redelijk random is, dat wil niet zeggen dat ik er helemaal niet over heb nagedacht.
Juist omdat Moon niet met druk om kan gaan zal hij snel door de mand vallen als hij de keuze moet maken tussen 2 spelers als daar een wolf tussen zit.
Bovenste snap ik niet echt. Een ander kan er iets mee is me een vrij vaag iets. Bedoel je dat in al mijn posts een kern van waarheid zit die op iemand van toepassing is? Indien ja, dat is precies de reden achter gewoon waarom ik BM wil zijn. Indien nee, ja, goed, dan niet he.

Op het onderste; het is dus een beetje een yolo stem op iemand die dus absoluut ontdekt gaat worden als 'ie moet kiezen om iets. Wel. Ik denk zelf dat dat echt niet genoeg reden is. Jij wil iemand BM maken omdat 'ie er totaal niets van weet, en als er dan een wolf gelyncht kan worden zou hij voor die wolf gaan. Dat is echt geen reden. Verder is het ook al niet handig omdat in mijn ogen een BM niet alleen iemand is die tussen twee mensen kan kiezen, maar ook iemand die een beetje mensen kan aanzetten tot het doen van het goede. Dus voor mij een nee.
 

DeletedUser16774

Gast
Ja. Dat is zo. Maar vraag ik daarom of iemand dat wil doen omdat ik een vrouw ben of iets in de vorm? Inderdaad, dat doe ik niet.
Als jij aangeeft BM-stemmen te willen hebben, doe je dat dan ook in de hoop dat mensen je kont kussen ofzo?
Echt, ik vraag gewoon of iemand op mij wil stemmen voor BM, en dan begin je zulke dingen te quoten. Alsof het niet mogelijk is dat iemand voor BM op mij stemt, zonder "mijn kont te willen kussen" ofzoiets.
Die quote moet je niet al te serieus nemen (sorry trouwens als die een beetje beledigend overkwam). Maar het blijft onzinnige argumentatie. Als iemand werkelijk met zo'n tekst op jou stemt zonder enige andere argumentatie, is de kans wel groot op wolverij.
 

DeletedUser21204

Gast
Daarbij zou ik hem ook liever als BM hebben dan kyraco. En dat hij zoals hij zegt elke avond online is om een gelijkstand gelijk op te lossen is ook niet verkeerd.

Toelichting?
En ik denk niet dat hij de enige is bij dat laatste.
 

DeletedUser

Gast
Wat wil je hier nu eigenlijk zeggen? Inderdaad, we wachten af of hij gelijk heeft. Duh. Oke, je zet geen BM-stem op Ydeger. Dat heb je wel vaker, dat je je bm-stem niet op iemand zet.
En dan die reactie of ik dan wel het verschil zie tussen burger of wolf.. Had je ruimte op te vullen om je post indrukwekkender te laten lijken, AB?

Nee hoor, ik stel jou een vraag die jij heel erg vakkundig ontwijkt.
Iets wat wolven maar al te graag doen, zoals Genade vorig potje ook duidelijk heeft laten zien.
Of ben je dat vergeten Kyra?

E:
Bovenste snap ik niet echt. Een ander kan er iets mee is me een vrij vaag iets. Bedoel je dat in al mijn posts een kern van waarheid zit die op iemand van toepassing is? Indien ja, dat is precies de reden achter gewoon waarom ik BM wil zijn. Indien nee, ja, goed, dan niet he.

Op het onderste; het is dus een beetje een yolo stem op iemand die dus absoluut ontdekt gaat worden als 'ie moet kiezen om iets. Wel. Ik denk zelf dat dat echt niet genoeg reden is. Jij wil iemand BM maken omdat 'ie er totaal niets van weet, en als er dan een wolf gelyncht kan worden zou hij voor die wolf gaan. Dat is echt geen reden. Verder is het ook al niet handig omdat in mijn ogen een BM niet alleen iemand is die tussen twee mensen kan kiezen, maar ook iemand die een beetje mensen kan aanzetten tot het doen van het goede. Dus voor mij een nee.

Niet in al jou posts enkel in de lange posts ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Die quote moet je niet al te serieus nemen (sorry trouwens als die een beetje beledigend overkwam). Maar het blijft onzinnige argumentatie. Als iemand werkelijk met zo'n tekst op jou stemt zonder enige andere argumentatie, is de kans wel groot op wolverij.

Plaats de quote dan niet. Ik erger me er echt enorm aan.
Nee, die kans is niet groot. Als ik wolven had om het aan te vragen had ik er namelijk niet in het forum om gevraagd. Wolvenchat, remember?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Toelichting?
En ik denk niet dat hij de enige is bij dat laatste.

Meer een gevoel, ik weet dat HET potje waar je iedereen om je duim draaide al een tijdje geleden is maar dat haalt nog niet het idee weg dat je dat nog een keer kan doen;).
Ik heb jou daardoor dan ook liever niet als BM.
 

DeletedUser21204

Gast
Nee hoor, ik stel jou een vraag die jij heel erg vakkundig ontwijkt.
Iets wat wolven maar al te graag doen, zoals Genade vorig potje ook duidelijk heeft laten zien.
Of ben je dat vergeten Kyra?

Uhm.. Oke, ik zal antwoord geven..
Ja, ik weet het verschil tussen een burger en een wolf.
Tevreden? x)
 

DeletedUser

Gast
Plaats de quote dan niet. Ik erger me er echt enorm aan.
Nee, die kans is niet groot. Als ik wolven had om het aan te vragen had ik er namelijk niet in het forum om gevraagd. Wolvenchat, remember?

Zodat wij sneller de wolven hebben als jij gelyncht bent?
Ik had jou toch slimmer verwacht Kyra
 

DeletedUser

Gast
AB Doet namelijk erg raar.

Fireas een goede en ervaren speler dus ik geef hem mijn BM:)
 

DeletedUser20542

Gast
Uhm.. Oke, ik zal antwoord geven..
Ja, ik weet het verschil tussen een burger en een wolf.
Tevreden? x)
Vind ik idd ook beetje scheef van AB. Kyra is verdacht omdat ze het verschil tussen een wolf en een burger niet zou kunnen zien, en niet op een vraag antwoordt? Echt zwaar overdreven. En ook om wat in mijn vorige post stond over AB, zie ik me genoodzaakt op hem te stemmen, en niet op Kyr. Wat ook nog eens fijn met zich meebrengt dat als Kyra wolf is, dat ik dan liev lynch mag zijn. Want ik ga altijd wolven vertrouwen. Het wordt nog zielig :O
 

DeletedUser16774

Gast
Plaats de quote dan niet. Ik erger me er echt enorm aan.
Nee, die kans is niet groot. Als ik wolven had om het aan te vragen had ik er namelijk niet in het forum om gevraagd. Wolvenchat, remember?

Ja, tuurlijk. Er gaan echt mensen op jou stemmen wegens die post. Sorry, maar in mijn ogen vraag je dan om meeloperij (en dat heeft niets met je geslacht te maken, voor je boos op mij wordt). Maar ik weet dat je graag BM bent, dus niet echt verdacht.
 

DeletedUser21204

Gast
Zodat wij sneller de wolven hebben als jij gelyncht bent?
Ik had jou toch slimmer verwacht Kyra

Uhm, noem jij mij nu een domme wolf? Als verdenking?

Wtf ben jij mee bezig? Ik moet antwoorden of ik het verschil tussen een burger of wolf zie, want anders ontwijk ik de vraag en krijg ik een lynchstem (die overigens vreemd genoeg niet weg is nu ik antwoord heb gegeven op de vraag), en vervolgens komt de 2e reden voor de verdenking, en is die dat ik een domme wolf zou zijn? :confused:

Ja, tuurlijk. Er gaan echt mensen op jou stemmen wegens die post. Sorry, maar in mijn ogen vraag je dan om meeloperij (en dat heeft niets met je geslacht te maken, voor je boos op mij wordt). Maar ik weet dat je graag BM bent, dus niet echt verdacht.

Wel, feit blijft dat mensen meestal toch voor BM stemmen op spelers die het willen worden. Dat is wel zo handig, nietwaar? En dus breng ik dat even onder de aandacht, dat ik dat graag zou zijn :)

Maar oke, go Fireas!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Als ik dan ff heel vervelend mag doen, Kyra, beargumenteer die stem eens?
 

DeletedUser

Gast
Eens denken.. Hoe zeg ik dit tactvol..
Laten we het erop houden dat ik Moon, WWG of jou niet echt een goede BM acht. Dus als ik dan toch iemand anders naar voren wil brengen, en een "Kyr4BM" daar niet genoeg voor is, waarom dan geen BM-stem op mezelf
En ik heb geen idee, maar ik weiger op AB te stemmen omdat ik hem gewoon niet verdacht vind. Eerder al die stemmen op hem.


Je vind mij niet goed als BM omdat ik de wolven er wel elke keer uit krijg als goedje?
Want jij als wolf zou dat als bedreiging kunnen zien.
En het slaat nergens op dat ik niet een goede BM zou kunnen zijn.
Denk eerder dat jij wel eens gevaarlijk kan zijn als BM voor de goedjes.
 

DeletedUser21204

Gast
Als ik dan ff heel vervelend mag doen, Kyra, beargumenteer die stem eens?

Sure.
Fireas heeft 2 BM-stemmen.
Moon & Eli 2, WWG 3.
Oftewel, of Fireas wordt BM (random tussen WWG en Fireas), of 1 van die anderen. En ik gaf al aan dat ik geen van die anderen als BM wil :p

Je vind mij niet goed als BM omdat ik de wolven er wel elke keer uit krijg als goedje?
Want jij als wolf zou dat als bedreiging kunnen zien.
En het slaat nergens op dat ik niet een goede BM zou kunnen zijn.
Denk eerder dat jij wel eens gevaarlijk kan zijn als BM voor de goedjes.

Oke, dan niet tactvol joh.
Jouw argumentatie raakt elke keer kant noch wal, en je bent een van de vorige potjes ook half geflipt, ook geen goede eigenschap als BM, die moet het hoofd koel kunnen houden.
Jouw posts en argumentatie geven mij hetzelfde gevoel als die van AB; dat ze vrijwel altijd gewoon nergens op slaan, en dat je eigenlijk maar gewoon wat loopt te roepen. Maar gezien de BM-stemmen die je krijgt, zal ik wel een van de weinigen (of de enige?) zijn die dit vind.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan