• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #107 - War of the Damned

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ok, ik vind dat sanhal best goed speelt, iig in een aantal potjes die ik me kan herinneren.
Verder kan je sowieso heel moeilijk op dag 1 een indruk krijgen of iemand goed of slecht is.
Ik geloof erin dat ik hem misschien nog een beetje kan peilen, maar misschien ga ik daar wel de fout in

Ik ben meestal niet de speler die zich voorstelt als bm;). Bij een gelijkstand kies ik meestal de verkeerde.
Dus wel bedankt voor de stem maar hoeft niet. En heb ik net als Kyra al zei nou niet veel gedaan deze dag.
Ik wacht nog ff met m'n stemmen, er zijn nu meerdere mensen die bm willen/kunnen worden en ik wil zelf nog even kijken wie ik het liefste als bm wil hebben.
 

DeletedUser21204

Gast
Waarom ook niet.
Tot nu toe echt weinig zinnigs voorbij zien komen, dus bewijs maar dat je de druk aan kan MoonMonkey

Volgens mij gaat dit de geschiedenis in als de eerste BM-stem die MoonMonkey van iemand krijgt, en dan dus niet van hemzelf.
En ik denk ook dat dit een reden heeft.
 

DeletedUser

Gast
Fireas is een goeden wolvenjager.

Waarom ook niet.
Tot nu toe echt weinig zinnigs voorbij zien komen, dus bewijs maar dat je de druk aan kan MoonMonkey
Deze post van Altijd Bezig is verdacht.
Ten eerste benadrukt hij dat er tot nu toe weinig zinnigs voorbij is gekomen. Helaas klopt dat. Maar dat hij dat per sé moet benadrukken is vreemd, temeer daar hij zelf niet iets extra's toevoegt. Voor een wolf is het feit dat er nog weinig zinnigs is gezegd een mooi excuus om zelf ook weinig toe te voegen of dingen te zeggen waar je op aangevallen kunt worden. Een goedje die benadrukt dat er weinig zinnigs is gezegd, zou dat eerder doen op het moment dat deze zelf daar verbetering in aan zou willen brengen.
Ten tweede die BM-stem op MoonMonkey. Naar mijn weten heeft Altijd Bezig geen goede reden om MoonMonkey zijn BM-stem te geven; hij heeft gespeeld met betere wolvenjagers. De BM-stem lijkt eerder onderdeel te zijn van een strategie waarmee Altijd Bezig andere spelers te vriend probeert te houden, dan een strategie waarbij Altijd Bezig probeert de goedjes aan een goede BM te helpen. Eerstgenoemde strategie wordt vooral toegepast door wolven, laatstgenoemde door goedjes.

Overigens ben ik vanavond weg, dus ik zal vandaag niet in staat zijn op meer posts te reageren.

E: Geninjaad door Kyra. Ja, ik deed lang over deze post.
 

DeletedUser13353

Gast
Sorry, heb helaas een longontsteking,
daarom niet echt actief.
Monkey(random)
Eli
Ervaren genoeg in het jagen naar wolven.
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij gaat dit de geschiedenis in als de eerste BM-stem die MoonMonkey van iemand krijgt, en dan dus niet van hemzelf.
En ik denk ook dat dit een reden heeft.

Iedereen zal toch een keer in moeten zien dat Moon het vorige potje goed zat met zijn bedenkingen op Rabbid en Genade.
Laat mij dan de eerste zijn die hem daarvoor beloond door hem een BM stem te geven.

Fireas is een goeden wolvenjager.

Deze post van Altijd Bezig is verdacht.
Ten eerste benadrukt hij dat er tot nu toe weinig zinnigs voorbij is gekomen. Helaas klopt dat. Maar dat hij dat per sé moet benadrukken is vreemd, temeer daar hij zelf niet iets extra's toevoegt. Voor een wolf is het feit dat er nog weinig zinnigs is gezegd een mooi excuus om zelf ook weinig toe te voegen of dingen te zeggen waar je op aangevallen kunt worden. Een goedje die benadrukt dat er weinig zinnigs is gezegd, zou dat eerder doen op het moment dat deze zelf daar verbetering in aan zou willen brengen.
Ten tweede die BM-stem op MoonMonkey. Naar mijn weten heeft Altijd Bezig geen goede reden om MoonMonkey zijn BM-stem te geven; hij heeft gespeeld met betere wolvenjagers. De BM-stem lijkt eerder onderdeel te zijn van een strategie waarmee Altijd Bezig andere spelers te vriend probeert te houden, dan een strategie waarbij Altijd Bezig probeert de goedjes aan een goede BM te helpen. Eerstgenoemde strategie wordt vooral toegepast door wolven, laatstgenoemde door goedjes.

Overigens ben ik vanavond weg, dus ik zal vandaag niet in staat zijn op meer posts te reageren.

E: Geninjaad door Kyra. Ja, ik deed lang over deze post.

Dus omdat ik degene die jou het vorige potje gelijk verdacht vond nu een BM stem geef ben ik verdacht?
 

DeletedUser

Gast
Gerben, lekker ego.

Normaal is het op dag 0/1 vaak raak, maar gisteren/vandaag niet. Om die reden wacht ik nog even met lynch, wie weet komt er nog wat!
 

DeletedUser16774

Gast
Fireas is een goeden wolvenjager.

Deze post van Altijd Bezig is verdacht.
Ten eerste benadrukt hij dat er tot nu toe weinig zinnigs voorbij is gekomen. Helaas klopt dat. Maar dat hij dat per sé moet benadrukken is vreemd, temeer daar hij zelf niet iets extra's toevoegt. Voor een wolf is het feit dat er nog weinig zinnigs is gezegd een mooi excuus om zelf ook weinig toe te voegen of dingen te zeggen waar je op aangevallen kunt worden. Een goedje die benadrukt dat er weinig zinnigs is gezegd, zou dat eerder doen op het moment dat deze zelf daar verbetering in aan zou willen brengen.
Ten tweede die BM-stem op MoonMonkey. Naar mijn weten heeft Altijd Bezig geen goede reden om MoonMonkey zijn BM-stem te geven; hij heeft gespeeld met betere wolvenjagers. De BM-stem lijkt eerder onderdeel te zijn van een strategie waarmee Altijd Bezig andere spelers te vriend probeert te houden, dan een strategie waarbij Altijd Bezig probeert de goedjes aan een goede BM te helpen. Eerstgenoemde strategie wordt vooral toegepast door wolven, laatstgenoemde door goedjes.

Overigens ben ik vanavond weg, dus ik zal vandaag niet in staat zijn op meer posts te reageren.

E: Geninjaad door Kyra. Ja, ik deed lang over deze post.
Oké, dit vind ik onzin. Er is niets verdachts aan die post. Sorry, maar voorlopig Genade.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dat Genade gelijk heeft over die vreemde BMstem van Altijd Bezig. Er zijn zeker betere spelers waar die stem op gezet kan worden. Bovendien klaagt AB over de de inactiviteit/gespam, terwijl Moonmonkey zeker niks heeft toegevoegd, terwijl andere spelers daar wel een poging tot gedaan hebben.
 

DeletedUser

Gast
Iedereen zal toch een keer in moeten zien dat Moon het vorige potje goed zat met zijn bedenkingen op Rabbid en Genade.
Laat mij dan de eerste zijn die hem daarvoor beloond door hem een BM stem te geven.



Dus omdat ik degene die jou het vorige potje gelijk verdacht vond nu een BM stem geef ben ik verdacht?
Nee, jij stemt op iemand zonder enige goede redenen, en zelf heeft hij ook tot nu toe iets bijgedragen waardoor hij een goede bm zou zijn, en moon is niet iemand op wie je stemt omdat hij tactisch slim is ofzo.
Oké, dit vind ik onzin. Er is niets verdachts aan die post. Sorry, maar voorlopig Genade.
Dus omdat hij een theorie heeft, en jij je niet met die theorie kan vinden, stem je op hem? ZO gemakkelijk gaat het niet
Met gebrek aan beter stem ik op INitia, deze lynch slaat echt totaal nergens op.
 

DeletedUser22575

Gast
Waarom ook niet.
Tot nu toe echt weinig zinnigs voorbij zien komen, dus bewijs maar dat je de druk aan kan MoonMonkey

Oke wtf? Ik verwacht van jou toch veel beter?? Dit is onzin stem....

Eli, zeer goede wolvenvangster en zit er altijd lang in!

AB om wat ik hierboven zei. AB als je met een verklaring komt ;)

+ ik zie niet in waarom Moon zijn egostem zinniger is dan andere...?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Ik acht het noodzakelijk om Kyraco te stemmen, en te hopen dat er 2 mensen meegaan.
Dit om te voorkomen dat MoonMonkey of Eli BM wordt.


En de stemmen van Archer zijn puur meerloperij. Bm en Lynch.
 

DeletedUser16774

Gast
Denk aan wat Tristan zei! "Ben ik aan het WvW'en of ben ik een zinloze poging aan het wagen om Kyra's kont te kussen?"
 

DeletedUser22575

Gast
Ik acht het noodzakelijk om Kyraco te stemmen, en te hopen dat er 2 mensen meegaan.
Dit om te voorkomen dat MoonMonkey of Eli BM wordt.


En de stemmen van Archer zijn puur meerloperij. Bm en Lynch.

Ahja, omdat ik dezelfde mening heb krijg ik een lynch stem op me.

En waarom wil jij perse BM zijn? Zodat je je wolven vriendjes kan helpen?
 

DeletedUser20542

Gast
Succes iedereen.

Kyr4BM!
Beetje jammer uiteraard dat tot hier - wat wil zeggen zo'n derde van al het gezegde - enkel succes wordt gewenst, uitgezonderd wat gebloos van mijn kant. Maar goed, fijn dat we nu allemaal helemaal onze eerste post binnen hebben. Echter zien we jammer genoeg allemaal dat het niveau, ook van inactiviteit, in het topic in ieder geval zwaar tegenvalt. Tot zover datgene wat er echt niets toe doet, aangezien iedereen dit kan zien.

Waarom ook niet.
Tot nu toe echt weinig zinnigs voorbij zien komen, dus bewijs maar dat je de druk aan kan MoonMonkey
Ik ben niet de eerste die dit quotet, wat ook maar eens bewijst dat het echt wel vreemd is. Het begint ook al met waarom niet, wat echt wijst op random gedoe. Dan gaat het over druk, en als ik heel eerlijk moet zijn denk ik dat als er iemand is die niet met druk kan omgaan, dat dat Moon is. Maar goed, dat zal dan wel weer aan mij liggen. Verder dus ook de reden erachter, die weer even later moet komen; de prestaties vorig potje. Op zich niets mis mee hoor, maar om net om 1 ding Moon als BM aan te willen stellen? Voor mij een nee.

Oké, dit vind ik onzin. Er is niets verdachts aan die post. Sorry, maar voorlopig Genade.
Flink gemening is dit natuurlijk. Het kan zijn dat niet iedereen op dezelfde lijn staat. Het is dat ik je vertrouw, maar op zich is hier vgm weinig mis mee.

Mijn BM-stem? Die gaat naar WWG, die me echt wel goed bezig dunkt met scherp insnijden en een eerlijke stem. (Goed, dat is onzin. Maar het komt er op neer dat hij het vast fantastisch gaat doen :D)

E: Kyr, wat een uiterst subtiele poging om jou BM te maken, waar bijvoorbeeld WWG hierboven al 3 stemmen heeft vgm. Dat is echt geen reden, dat je er nog 2 bij moet.
 

DeletedUser21204

Gast
Ahja, omdat ik dezelfde mening heb krijg ik een lynch stem op me.

En waarom wil jij perse BM zijn? Zodat je je wolven vriendjes kan helpen?

Ik denk dat als ik wolven vriendjes had, ik niet zo desperate op mezelf zou moeten stemmen in de hoop nog BM te worden ipv Eli of Moon x)

E: Kyr, wat een uiterst subtiele poging om jou BM te maken, waar bijvoorbeeld WWG hierboven al 3 stemmen heeft vgm. Dat is echt geen reden, dat je er nog 2 bij moet.

Ik houd stemmen bij. WWG, Eli en MoonMonkey hebben er nu alledrie 2. Oftewel, vrij reëele kans dat ik gewoon nog BM kan worden. En waar gebruik ik dat ik er nog 2 bij moet als reden? :p Die volg ik niet helemaal x)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ydeger, omdat hij een goed inzicht heeft en goed kan handelen. Hij kan veel goedjes redden.
Nou heb ik afgelopen potjes niet genoeg gezien van Yde om die mening te delen, laten we het afwachten en hopen dat je gelijk hebt.

Wauw, hihi *bloos*

Ik lijk net een ervaren speler :D

Ik sta ook open voor andere BM-stemmen en wel om de reden dat er in mijn gekronkel altijd wel een kern van waarheid zit.
Na 5 keer jou posts opnieuw te hebben gelezen zit er in de meeste wel iets waar een ander wat mee kan, maar is voor mij niet genoeg reden om een BM stem op jou te zetten.

Veel succes iedereen!

Ik meld vast: ik ben wat inactiever qua reageren want ik kan alleen reageren via de Ipad maar kan alles volgen via PC :)
Deze vind ik een beetje vreemd :confused:
Als je wel op een computer kan meelezen kun je toch ook reageren?
Of is dit een makkelijke manier om wolven inactiviteit te rechtvaardigen?

Zullen we wachten met bewezen wolven lynchen tot dag 3?
Het is al een paar keer voorbij gekomen, en ook ik vind dat je hier een goed punt hebt.
Ook was dit voor mij al een reden om te twijfelen tussen BM stemmen.

Ik vind dat ik BM mag zijn want ik heb tot nu toe het meeste toegevoegd dit potje. Heb het vorige potje ook extreem goed gespeeld ondanks dat netwerken uit stond. En ik ben elke avond WEL online zodat we niet een halve dag verspillen aan het wachten tot de BM een keuze heeft gemaakt. Oh en ik ben lekker.
Uiteraard is het online zijn op het moment van gelijkstand bij de lynch wel heel erg fijn, op die manier heb je sneller een uitslag en meer kans om te discussiëren.
Daardoor is de kans om de wolven te vangen weer groter.

Ik heb biologie niet voor niets laten vallen. Mijn BM-stem heb je dus niet :)
Als je biologie hebt laten vallen weet je dan het verschil wel tussen een burger en een wolf?

En daar verlies je mijn BM stem :p

Verder zie ik niet in wat Initia wil met zijn laatste post, want in mijn ogen is het echt niet zo dat Ydeger veel beter speelt dan Kyra oid.
In mijn ogen speelt Kyra meestal eigenlijk beter (nadruk op meestal, he, voordat er grootheidswaanzin ontstaat)

Verder succes iedereen. Dan maar mijn BM op Sanhal als een warm welkom.
Ik heb van Kyra iets meer gezien afgelopen potjes dan van Yde, nou kan dat ook komen omdat ik een man ben en Yde iets te langdradig is in zijn bedenkingen.

Ik ben meestal niet de speler die zich voorstelt als bm;). Bij een gelijkstand kies ik meestal de verkeerde.
Dus wel bedankt voor de stem maar hoeft niet. En heb ik net als Kyra al zei nou niet veel gedaan deze dag.
Ik wacht nog ff met m'n stemmen, er zijn nu meerdere mensen die bm willen/kunnen worden en ik wil zelf nog even kijken wie ik het liefste als bm wil hebben.
Als ik dit zo lees is het de eerste die er eerlijk voor uitkomt dat hij geen BM wil zijn omdat hij gelyncht wordt bij een verkeerde keuze.

Beetje jammer uiteraard dat tot hier - wat wil zeggen zo'n derde van al het gezegde - enkel succes wordt gewenst, uitgezonderd wat gebloos van mijn kant. Maar goed, fijn dat we nu allemaal helemaal onze eerste post binnen hebben. Echter zien we jammer genoeg allemaal dat het niveau, ook van inactiviteit, in het topic in ieder geval zwaar tegenvalt. Tot zover datgene wat er echt niets toe doet, aangezien iedereen dit kan zien.

Ik ben niet de eerste die dit quotet, wat ook maar eens bewijst dat het echt wel vreemd is. Het begint ook al met waarom niet, wat echt wijst op random gedoe. Dan gaat het over druk, en als ik heel eerlijk moet zijn denk ik dat als er iemand is die niet met druk kan omgaan, dat dat Moon is. Maar goed, dat zal dan wel weer aan mij liggen. Verder dus ook de reden erachter, die weer even later moet komen; de prestaties vorig potje. Op zich niets mis mee hoor, maar om net om 1 ding Moon als BM aan te willen stellen? Voor mij een nee.

Flink gemening is dit natuurlijk. Het kan zijn dat niet iedereen op dezelfde lijn staat. Het is dat ik je vertrouw, maar op zich is hier vgm weinig mis mee.

Mijn BM-stem? Die gaat naar WWG, die me echt wel goed bezig dunkt met scherp insnijden en een eerlijke stem. (Goed, dat is onzin. Maar het komt er op neer dat hij het vast fantastisch gaat doen :D)

E: Kyr, wat een uiterst subtiele poging om jou BM te maken, waar bijvoorbeeld WWG hierboven al 3 stemmen heeft vgm. Dat is echt geen reden, dat je er nog 2 bij moet.
Het klopt dat mijn BM stem redelijk random is, dat wil niet zeggen dat ik er helemaal niet over heb nagedacht.
Juist omdat Moon niet met druk om kan gaan zal hij snel door de mand vallen als hij de keuze moet maken tussen 2 spelers als daar een wolf tussen zit.
 

DeletedUser

Gast
Fireas is een goeden wolvenjager.

Deze post van Altijd Bezig is verdacht.
Ten eerste benadrukt hij dat er tot nu toe weinig zinnigs voorbij is gekomen. Helaas klopt dat. Maar dat hij dat per sé moet benadrukken is vreemd, temeer daar hij zelf niet iets extra's toevoegt. Voor een wolf is het feit dat er nog weinig zinnigs is gezegd een mooi excuus om zelf ook weinig toe te voegen of dingen te zeggen waar je op aangevallen kunt worden. Een goedje die benadrukt dat er weinig zinnigs is gezegd, zou dat eerder doen op het moment dat deze zelf daar verbetering in aan zou willen brengen.
Ten tweede die BM-stem op MoonMonkey. Naar mijn weten heeft Altijd Bezig geen goede reden om MoonMonkey zijn BM-stem te geven; hij heeft gespeeld met betere wolvenjagers. De BM-stem lijkt eerder onderdeel te zijn van een strategie waarmee Altijd Bezig andere spelers te vriend probeert te houden, dan een strategie waarbij Altijd Bezig probeert de goedjes aan een goede BM te helpen. Eerstgenoemde strategie wordt vooral toegepast door wolven, laatstgenoemde door goedjes.

Overigens ben ik vanavond weg, dus ik zal vandaag niet in staat zijn op meer posts te reageren.

E: Geninjaad door Kyra. Ja, ik deed lang over deze post.

Snap niet goed waarom je gelijk hem een lynch stem geeft omdat hij op Moon als BM stemt...
Oke dat ie op Moon stemt is een beetje vreemd maar verdient niet gelijk een lynch.

Oké, dit vind ik onzin. Er is niets verdachts aan die post. Sorry, maar voorlopig Genade.

Dan gaat Initia er gelijk boven op met een stem op Genade wat is er dan verdacht aan zijn post?
Ook deze stem snap ik niet goed.


Nee, jij stemt op iemand zonder enige goede redenen, en zelf heeft hij ook tot nu toe iets bijgedragen waardoor hij een goede bm zou zijn, en moon is niet iemand op wie je stemt omdat hij tactisch slim is ofzo.

Dus omdat hij een theorie heeft, en jij je niet met die theorie kan vinden, stem je op hem? ZO gemakkelijk gaat het niet
Met gebrek aan beter stem ik op INitia, deze lynch slaat echt totaal nergens op.

Waarom plaats je dan zelf wel zo'n makkelijke stem?
Dat er niet echt verdachten zijn snap ik maar dan ga je toch eerst wat meer reacties zien te krijgen?


Oke wtf? Ik verwacht van jou toch veel beter?? Dit is onzin stem....

Eli, zeer goede wolvenvangster en zit er altijd lang in!

AB om wat ik hierboven zei. AB als je met een verklaring komt ;)

+ ik zie niet in waarom Moon zijn egostem zinniger is dan andere...?

Dat ie op Moon stemt volg ik ook niet maar om hem daarom te lynchen vind ik wat ver gaan...
Misschien dat AB nog komt met een verklaring...

Ik acht het noodzakelijk om Kyraco te stemmen, en te hopen dat er 2 mensen meegaan.
Dit om te voorkomen dat MoonMonkey of Eli BM wordt.

En de stemmen van Archer zijn puur meerloperij. Bm en Lynch.

En dan stem je maar op je zelf...?
Dit vind ik van jou wel heel vreemd.
Omdat ik niet BM mag worden van jou graag een uit leg....?
Waarom zijn die van Archer meeloperij en die van de rest niet?

Ik denk dat als ik wolven vriendjes had, ik niet zo desperate op mezelf zou moeten stemmen in de hoop nog BM te worden ipv Eli of Moon x)

Waarom zo desperate om BM te worden...?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb de voorgaande potjes niet meegespeeld maar ik geloof dat WWG het toen goed heeft gedaan (correct me if I'm wrong).
Daarbij zou ik hem ook liever als BM hebben dan kyraco. En dat hij zoals hij zegt elke avond online is om een gelijkstand gelijk op te lossen is ook niet verkeerd.

Voor de lynch van vandaag ga ik op Altijd Bezig. Ik vind net zoals anderen, de bm stem op moon vreemd aangezien die eigenlijk geen goede redenen (vind ik) gaf om BM te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan