• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW# 109 Heroes vs Villains

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
En wat heeft dat ermee te maken?
Daarbij stem ik lang niet altijd op jou :/
 

DeletedUser

Gast
Dat is voor mij de reden dat ik jou dus never nooit een BM stem ga geven ;)
 

DeletedUser

Gast
Gewoon omdat het kan :p De Bezem

Hij mag zich van mij wel gaan bewijzen als BM.
Heeft ie op de meeting gedaan dus mag ie het hier ook laten zien :)
 

DeletedUser22652

Gast
Waarom niet? De Bezem

Burgemeester op dag 1 is toch voor een deel een Loterij
 

DeletedUser21356

Gast
Aangezien ik weg moet (dit zal elke dag rond dit tijdstip zijn; vrijdag nog vroeger), ga ik random stemmen. Ja, ik weet het, random stemmen suckt en is niet fijn, maar aangezien er nog vrijwel niets is gebeurd, zal ik het toch moeten doen. (Ook omdat ik nog niet genetwerkt heb, daar begin ik morgen mee) Araluen.

Verder hoop ik dat De Bezem ons goed zal leiden.
 

DeletedUser

Gast
Het feit dat hij al aangeeft er elke avond niet te zijn en zijn pogingen om te duidelijk als goedje over te komen heeft mij er toe gezet om mijn stem op Gekko te zetten.
 

Araluen

Manticore

DeletedUser

Gast
Na het lezen van jou reactie kwam dit tot mij in een golf,
als ik gelijk heb over Gekko ben jij ook wolf.
 

DeletedUser

Gast
Ik zeg alleen maar dat op een meeting WvW spelen (in het echt) en WvW spelen (op forum) heel anders is. En dan kan Bezem nog zo goed zijn in het echt, op het forum zie ik er maar weinig van (niet dat ik veel beter ben hoor! :O).

Dat is dus de reden dat ik niet op hem stem, hoezo is dat dan aanvallend?
 

Araluen

Manticore
Na het lezen van jou reactie kwam dit tot mij in een golf,
als ik gelijk heb over Gekko ben jij ook wolf.

als Gekko geen wolf blijkt te zijn na zijn dood,
dan zijn morgen jullie namen rood. -.-

even serieus, hoe kun je op één post een stem baseren?
't is raar om meteen zo heftig te reageren op iemand die wegens tijdnood deed wat hij deed.

E: Gerbentje, je maakt je druk over een BM stem. In de beginfase is een BM net zo belangrijk als een burger.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind AB/ Altijd bezig verdacht om eerlijk te zijn, hier zijn posts:
Succes allemaal.

PotG



Waarom zo uitdrukkelijk succes wensen aan de goedjes?
Even eerlijk zijn, het maakt echt niet uit of je nou alleen goedjes succes wenst of iedereen, het is niet zo gek om succes goedjes te zeggen. Dat jij daarin al iets gaat zien vind ik verdacht, in de posts hierna vind ik ook dat hij iets verdacht vind voor elk ding wat iemand normaal gesproken helemaal geen wolf wil maken, alsof hij zo graag meteen verdachten wil hebben.
Het feit dat hij al aangeeft er elke avond niet te zijn en zijn pogingen om te duidelijk als goedje over te komen heeft mij er toe gezet om mijn stem op Gekko te zetten.
Dat hij er elke avond niet is, heeft te maen met prive, en hoezo probeert hij hierdoor als goedje voor te komen? Zijn reactie is naar mijn mening gewoon een normale mening en post als je zo vroeg al moet stemmen terwijl er nog niks is gezegd
Na het lezen van jou reactie kwam dit tot mij in een golf,
als ik gelijk heb over Gekko ben jij ook wolf.
Oh, omdat iemand twijfels heeft aan jouw ' nogal rare gedachtekronkels', is hij wolf? Nee, dat slaat nergens op even serieus. Araluen is gewoon kritisch, en hij heeft hier best wel gelijk om eerlij kte zijn, maar dat jij om de allerkleinste dingen die normaal gesproken iemand totaal geen wolf maken, en helemaal niet gerelateerd zijn met wolf zijn heel woflish vind en mensen meteen uitmaakt voor wolf, vind ik redelijk vedacht. Er is verder niet zo veel gebeurd, maar Ab vond ik voor nu het meest verdacht.
 

Genius0615

Erinys
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen op Bezem gaat, hij wordt meestal toch inactief na 2 dagen, maargoed :x (Dit baseer ik op de laatste potjes dat ik met hem gespeeld heb)
Is de deadline vandaag btw?
Ik zet nu al maar mijn stemmen voor ik het vergeet :p
Potg, ervaren genoeg volgens mij om de wolfjes eruit te vissen, als hij zelf geen wolf is ofc. (eigenlijk doel ik nu op Genade, maar aangezien die hem maar morgen vervangt stem ik op zijn voorganger)


Lynch komt later wel, als ik het niet vergeet. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan