• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW# 109 Heroes vs Villains

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
En je stemt vaak op mij op dag 1 omdat ik niks toevoeg...

Dat is voor mij de reden dat ik jou dus never nooit een BM stem ga geven ;)

Ik zeg alleen maar dat op een meeting WvW spelen (in het echt) en WvW spelen (op forum) heel anders is. En dan kan Bezem nog zo goed zijn in het echt, op het forum zie ik er maar weinig van (niet dat ik veel beter ben hoor! :O).

Dat is dus de reden dat ik niet op hem stem, hoezo is dat dan aanvallend?
Is er een reden voor dat je opeens veranderde van argument? Kwam je erachter dat die eerste totaal nergens op sloeg?
 

DeletedUser

Gast
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen op Bezem gaat, hij wordt meestal toch inactief na 2 dagen, maargoed :x (Dit baseer ik op de laatste potjes dat ik met hem gespeeld heb)
Is de deadline vandaag btw?
Ik zet nu al maar mijn stemmen voor ik het vergeet :p
Potg, ervaren genoeg volgens mij om de wolfjes eruit te vissen, als hij zelf geen wolf is ofc. (eigenlijk doel ik nu op Genade, maar aangezien die hem maar morgen vervangt stem ik op zijn voorganger)


Lynch komt later wel, als ik het niet vergeet. :p

Overmorgen vervangt hij me.
 

DeletedUser

Gast
Succes iedereen.
Iedereen veel succes.

En zoals normaal: Gerben
succes iedereen!

Imrahil
Succes allemaal
Hier zie je dat bijna iedereen alle spelers succes wenst.

Succes Goedjes! :)
En dan zie je hier ineens Gekko komen met alleen succes aan de goedjes.

Omdat de Goedjes horen te winnen, niet de Wolven. En daarom krijgen alleen de Goedjes m'n succeswensen. :)
Ik doelde op deze post van Gekko.
Hier doet hij in mijn ogen teveel zijn best om als goedje over te komen.

als Gekko geen wolf blijkt te zijn na zijn dood,
dan zijn morgen jullie namen rood. -.-

even serieus, hoe kun je op één post een stem baseren?
't is raar om meteen zo heftig te reageren op iemand die wegens tijdnood deed wat hij deed.

E: Gerbentje, je maakt je druk over een BM stem. In de beginfase is een BM net zo belangrijk als een burger.

Zoals je hierboven kan lezen is het niet alleen omdat hij er in de avonden (als er discussie wordt gevoerd) niet aanwezig is.


Ik vind AB/ Altijd bezig verdacht om eerlijk te zijn, hier zijn posts:

Even eerlijk zijn, het maakt echt niet uit of je nou alleen goedjes succes wenst of iedereen, het is niet zo gek om succes goedjes te zeggen. Dat jij daarin al iets gaat zien vind ik verdacht, in de posts hierna vind ik ook dat hij iets verdacht vind voor elk ding wat iemand normaal gesproken helemaal geen wolf wil maken, alsof hij zo graag meteen verdachten wil hebben.

Dat hij er elke avond niet is, heeft te maen met prive, en hoezo probeert hij hierdoor als goedje voor te komen? Zijn reactie is naar mijn mening gewoon een normale mening en post als je zo vroeg al moet stemmen terwijl er nog niks is gezegd

Oh, omdat iemand twijfels heeft aan jouw ' nogal rare gedachtekronkels', is hij wolf? Nee, dat slaat nergens op even serieus. Araluen is gewoon kritisch, en hij heeft hier best wel gelijk om eerlij kte zijn, maar dat jij om de allerkleinste dingen die normaal gesproken iemand totaal geen wolf maken, en helemaal niet gerelateerd zijn met wolf zijn heel woflish vind en mensen meteen uitmaakt voor wolf, vind ik redelijk vedacht. Er is verder niet zo veel gebeurd, maar Ab vond ik voor nu het meest verdacht.

Iedereen succes wensen of alleen de goedjes heeft te maken met sportief gedrag.
Wat betreft jou tweede deel, dat heb ik hierboven al uitgelegd.
Nee hij is geen wolf omdat hij twijfels heeft aan mijn (sorry Ed) "gedachtekronkels" maar omdat hij het dan heel erg duidelijk heeft opgenomen voor een andere wolf.
 

DeletedUser

Gast
Ik blijf het echt compleet waardeloos vinden. Mensen vatten anders op of het nou echt als sportief zijn word bedoeld. Echter vind ik dat jij echt onnodig hard gaat bashen op hem omdat hij zijn 'succes goedjes' uitlegt, terwijl normaal niemand erover zaagt omdat er geen problem mee is. Nu is dat het wel, geeft hij een antwoord erop, en is hij meteen wolf? Ja natuurlijk, dat is echt logisch man. Omdat iemand een antwoord stelt op een vraag die normaal gesproken niet word gesteld omdat t echt geen inhoud heeft, is hij wolf. En dat verdedig jij? Dat vind ik juist verdacht. Ik vind het echt een nonsensiets om daarom iemand een wolf te vinden, maar jij vind t meteen een goede reden, met ara meteen als wolf gewoon omdat hij het ook bullshit vind? Sorry maar dit is voor mij toch echt te makkelijk proberen iemand eruit te krijgen. Op dit moment gaat gekko eruit omdat iemand het ineens bullshitvind wat mensen vaker doen, terwijl het echt totaal geen wolfishe toon heeft naar mijn mening.
E: Bmstemmetje vergeten
Ookal zou bezem t goed hebben gedaan op een meeting, dat zegt niets over een potje hier, omdat het anders is. Ik kijk liever naar het potje zelf, en vind araluen op dit moment het scherpst.
 

DeletedUser

Gast
Ik wil ook graag bemerken, dat Altijd bezig op potg als bmstemt, wat mensen miss niezo erg is opgevallen, en vervolgens loopt potg mee op AB zonder dat hij enige verdere meningen geeft. Het zou mogelijk kunnen zijn dat als AB wolf is, potg dat ook is, maar dat hoeft natuurlijk niet, maar ik wou er op attenderen ;)
 

DeletedUser

Gast
Hmm weet je ik denk niet dat Gekko zo doorzichtig zou doen.

Raar dat nog niemand iets over mijn stem had gezegd.

Vooral Marco dan. Wel op AB stemmen omdat die een theorie tegen Gekko maakt maar niks tegen mij zeggen als ik zo makkelijk meeloop. Daarnaast probeert hij zich echt als een goedje te gedragen met zijn stem wat betreft hoeveeljeid argumentatie, maar ik heb niet het gevoel dat AB slecht is dus vind ik het raar dat je schijnt te denken van wel.

E: Oeh je zegt net op tijd iets over me. Hmm vind het nog steeds een beetje neutraal.
 

DeletedUser

Gast
Dat jij niet het gevoel hebt dat AB slecht is, betekent niet dat ik dat gevoel niet mag hebben? Ik vind het echt pure onzin. En ja, ik zag later pas dat je meeliep, maar dat had ik nog aangepast voordat jij postte. En ja, ik post veel argumentatie, omdat ik wolven wil vangen en AB naar mijn gevoel een wolf is. Maar even voor de duidelijkheid, oh jij vind iemand niet een slechtje, en ik vind dat wel, dus ben ik wolf? Echt hele nutteloze argumentatie imo.
 

DeletedUser

Gast
Ja zo werkt het mensen die geen wolven eruit willen halen zijn wolf.

Jij probeert een goedje eruit te halen-->wolf.

AB is heel logisch aan het redeneren, Gekko gedraagt zich namelijk ook als wolf (echter zou hij als die daadwerkelijk wolf was niet zo obvious gaan doen), en vervolgens quote je drie van zijn posts en bij twee ervan zeg je gewoon 'dit klopt niet' terwijl het gewoon wel klopt?

Het doet me denken aan je gedrag van vorig potje.
 

DeletedUser

Gast
Dat jij niet het gevoel hebt dat AB slecht is, betekent niet dat ik dat gevoel niet mag hebben? Ik vind het echt pure onzin. En ja, ik zag later pas dat je meeliep, maar dat had ik nog aangepast voordat jij postte. En ja, ik post veel argumentatie, omdat ik wolven wil vangen en AB naar mijn gevoel een wolf is. Maar even voor de duidelijkheid, oh jij vind iemand niet een slechtje, en ik vind dat wel, dus ben ik wolf? Echt hele nutteloze argumentatie imo.

Dus op iemand stemmen die met argumentatie komt omdat hij iemand meer verdenkt van wolf zijn dan anderen is niet goed?
 

DeletedUser

Gast
Gerben Ik wil een kip, een paard en een koe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22652

Gast
Als ik alles zo lees, gaat mijn gevoel toch uit naar Gerben. Echt logische argumentatie heb ik niet, gewoon een buikgevoel. (die er dus ook compleet naast kan zitten ;) )

Ik moet nu weg :( dus jammer Gerben, maar mijn stem kan ik niet meer veranderen
 

Genius0615

Erinys
Eli, niet echt goed beargumenteerd buiten dat ze wel een vreemde random stem doet terwijl ze meestal wel 1 van de serieuzere speelsters is.

En van die 6 tekens slaat ook nergens op, dan is het gwn een stem zonder argumentatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan