• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW# 109 Heroes vs Villains

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Na goed overleg ga ook ik op Gerben,

Als hij geen wolf is moet het wel zwarte dood zijn
 

DeletedUser

Gast
Ik stem op FredAtGoirle omdat hij niet zo serieus meedoet. Maar goed dat doen er wel meer niet, dus ik moest er 1tje uitkiezen.
E: ik wacht nog ff.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ga meelopen met gerben, ik stem dus blanco. Blanco is wit, potg heeft een witte achtergrond. Oftewel, eli is wolf. Daarom blijft mijn stem op AB staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Araluen

Manticore
altijd bezig, ik vind hem niet heel erg bijzonder verdacht, maar hij valt redelijk op, dat is voor mij genoeg om op dag 1 op hem te stemmen.

gerbentje had trouwens ook mijn stem kunnen zijn, hij deed ook een beetje raar! :p
 

DeletedUser

Gast
Ik ga meelopen met gerben, ik stem dus blanco. Blanco is wit, potg heeft een witte achtergrond. Oftewel, ABpotg

Ik vind dit echt totale onzin, ik vind het raar dat je om deze reden op iemand zou stemmen. En een beetje racistisch vind ik het eigenlijk ook wel. Normaal gesproken gedraag je je wel serieus bij wvw, dus ik vind dit echt verdacht. Jij krijgt mijn stem dus vandaag: Marco
 

DeletedUser

Gast
Ik vind dit echt totale onzin, ik vind het raar dat je om deze reden op iemand zou stemmen. En een beetje racistisch vind ik het eigenlijk ook wel. Normaal gesproken gedraag je je wel serieus bij wvw, dus ik vind dit echt verdacht. Jij krijgt mijn stem dus vandaag: Marco

Je hebt het goed uitgelegd aan mij.

Sorry voor mn grapjes en grollen

Marco
 

DeletedUser

Gast
Hmm verdacht Eli.

Vooral om dan van Ed te horen dat 'Gerben wel wolf moet zijn'.

Ik ben overtuigd van Marco.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga meelopen met gerben, ik stem dus blanco. Blanco is wit, potg heeft een witte achtergrond. Oftewel, ABpotg

Bezem heeft ook iets met wit in zijn ava, is die dan ook gelijk een wolf?
Dit is wel het meest absurde argument wat ik hier ben tegen gekomen.
Kom er dan gewoon eerlijk voor uit dat je een counter stem doet op PotG.

GekkoMarco gewoon omdat ik vertrouwen heb in PotG.
 

DeletedUser

Gast
Marco Ik wil een kip en een paard en een koe... zaten toch een beetje verkeerd te denken...

Hamlap met spekjes weten het beter :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Bravo, ik maak even 1 trollende post terwijl een aantal anderen ook redelijk aan t trollen waren , en nu ben ik dus wss lynch, terwijl ik eerst serieus probeerde te spelen? Dit slaat echt nergens op :/
 

DeletedUser

Gast
Marco, ik heb geen zin in een trollend potje, doe gewoon normaal of word lekker gelyncht.
 

DeletedUser

Gast
Imrahil, 1 van de weinigen die "normaal" kan doen/spelen.
Eli, kip paard koe! Hopelijk ben je lynch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan