• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #112 The Wild West

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser199

Gast
Beloofd is beloofd; Marco.
Voor de rest stem ik natuurlijk op de enige echte leider van ons mooie Wilde Westen EdAtGoirle.
 

DeletedUser

Gast
@kyra: ^^, een ander wolf zou je kunnen dekken door te zeggen dat hij een orakel is en jou gezien heeft .
 

DeletedUser21204

Gast
Beloofd is beloofd; Marco.
Voor de rest stem ik natuurlijk op de enige echte leider van ons mooie Wilde Westen EdAtGoirle.

*zucht*
Lynch is morgen pas.

@kyra: ^^, een ander wolf zou je kunnen dekken door te zeggen dat hij een orakel is en jou gezien heeft .

In dat geval weet het echte orakel 2 wolven te vinden. Dus mij lijkt niet dat dat gaat gebeuren.
 

DeletedUser

Gast
*zucht*
Lynch is morgen pas.



In dat geval weet het echte orakel 2 wolven te vinden. Dus mij lijkt niet dat dat gaat gebeuren.

Alles kan je laten overkomen dat dat niet waar is en wie zegt wie het echte orakel is.
 

DeletedUser21204

Gast
Alles kan je laten overkomen dat dat niet waar is en wie zegt wie het echte orakel is.

Het orakel zou zichzelf dan bekend maken, en wellicht lynch worden omdat hij liegt. Dan blijkt dat hij orakel is, en zijn er 2 wolven dood omdat die dus gelogen moeten hebben.
Ook kent het orakel tegen die tijd misschien wel dodende goedjes.

Hoe dan ook veel te veel risico, en dus niet realistisch dat ik dat ga doen ofzo.
 

DeletedUser199

Gast
*zucht*
Lynch is morgen pas.



In dat geval weet het echte orakel 2 wolven te vinden. Dus mij lijkt niet dat dat gaat gebeuren.

Tenzij dat iets is veranderd tijdens mijn afwezigheid, is het nog steeds toegestaan om je lynchstem aan te passen.
 

DeletedUser21204

Gast
Tenzij dat iets is veranderd tijdens mijn afwezigheid, is het nog steeds toegestaan om je lynchstem aan te passen.

Ik betwijfel of je stem al telt. Normaal stem je op een dag toch ook niet alvast voor de lynch van de volgende dag?
 

DeletedUser

Gast
Zoals ik het gewend ben bij een BM stem op de openingsdag, is een lynch stem voor de volgende lynch DL gewoon toegestaan.
In grote lijnen is het gewoon een normale opening van het potje waarbij je 36 uur de tijd hebt tot de DL, enige verschil is dat na een paar uur al een BM bekend zal zijn.

Maar ben wel benieuwd hoe de spelleiding hier over denkt, aangezien er op verschillende manieren over gedacht kan worden.
 

DeletedUser

Gast
De DL voor de BM zal vanavond om 20:30 zijn. Lynchen mag vandaag natuurlijk ook, alleen is de DL voor de lynch pas morgen om 20:30. Verder moeten Lynchstemmen in het Roze
 

DeletedUser

Gast
Wat is dat voor zever , ik kan dat zeer moeilijk lezen (in die kleur).

@kyra: misschien is tristan op wraak uit?
 

DeletedUser

Gast
Hallo mensen! Iedereen veel succes enzo.

En zoals gewoonlijk, jullie kunnen het al raden: Gerben
 

DeletedUser21204

Gast
Hallo mensen! Iedereen veel succes enzo.

En zoals gewoonlijk, jullie kunnen het al raden: Gerben

Kom op, wees eens origineel. Zoals ik in wvjv al zei; je krijgt toch geen stemmen mee. Dus dit voegt echt gewoon helemaal niets toe.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik zie in Kyraco de beste burgemeester momenteel. Ik ga akkoord met wat TBR in zijn post heeft samengevat. AB is idd meer verdacht en ik begrijp eigenlijk ook niet zo goed waarom hij zich in de eerstvolgende post niet verder verdedigt tegen wat over hem wordt gezegd.
 

DeletedUser

Gast
Ik zie in Kyraco de beste burgemeester momenteel. Ik ga akkoord met wat TBR in zijn post heeft samengevat. AB is idd meer verdacht en ik begrijp eigenlijk ook niet zo goed waarom hij zich in de eerstvolgende post niet verder verdedigt tegen wat over hem wordt gezegd.

Waarom zou ik mij nogmaals gaan verdedigen tegen een herhaling van het eerder genoemde?

Verder denk ik dat Kyra inderdaad een goede BM zal zijn, mede door het wijzen op een foute denkwijze van mijn kant richting Owen666.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan