• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #112 The Wild West

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dit zal een vroege lynchstem worden omdat ik ga trainen en niet voor de deadline terug ben (denk ik , het hangt af van de trainer eigenlijk;))

Zoals altijd is het zeer moeilijk om te kiezen wie jij als eerste dag wilt zien hangen.
toch is het volgens mij vandaag makkelijker dan anders; er zijn toch al meer interessante posten geweest dan in elk ander potje dat ik hier voor heb gespeeld.
mijn lynchstem is : Altijdbezig
Naar mijn oordeel volgde hij gewoon veel te snel op kyra's opmerking.
Laat het recht geschiedde en laat hem hangen voor hij misdaad kan begaan.
ondertekend door
Owen

ps. als dit geen wolf is ,denk ik, dat ik de dag hier na hang.
 

DeletedUser21204

Gast
Oke sorry kan die lynch echt geen andere kleur? :/
Ik kan het serieus haast niet lezen.

Dat weet ik, ik vind het ook niet fijn. Maar Mayco heeft me duidelijk gezegd dat als de lynchstem in een andere kleur staat, hij gewoon niet telt.
Is op Marcoknight.

----------

ps. als dit geen wolf is ,denk ik, dat ik de dag hier na hang.

Ik vind dit een vreemde opmerking. Dus als degene waarvan jij, een totaal niet bewezen goedje, denkt dat hij wolf is dit niet blijkt te zijn, ga jij per definitie dood? Dat is echt onzin, ook goedjes zitten namelijk wel eens verkeerd. En al zeker op dag 1. En ik denk dat jij dat ook wel kan bedenken / weet.
Naar mijn mening laat je in deze zin, en in de rest van de post, te veel zekerheid zien. En alhoewel ik waarschijnlijk er te veel achter zit te zoeken, moet ik hierbij toch wel denken aan een g/s koppel. Gezien cupido waarschijnlijk al geweest is (koppel krijgt het bij insturen te horen), en de speciaaltjes (orakel denk ik dan aan) nog geen acties gedaan hebben (dit krijgen ze pas bij de lynch-deadline binnen). Dit, of de wolven offeren een gewone wolf op om de infectiewolf (grotendeels) bewezen te maken.

"en in de rest van de post":
Laat het recht geschiedde en laat hem hangen voor hij misdaad kan begaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ik moet nu ook stemmen als ik een stem wil hebben vandaag...
Jammer dat er weinig is gebeurd, ik roep iedereen op meer discussie te voeren met elkaar of toch op z'n minst je mening te komen presenteren. Anders hoop ik dat de spelleiding een regel maakt voor de inactieven die zonder uitzondering wordt doorgevoerd. Met een hoopje inactieven schieten we echt niks op.

Ik geloof niet dat AB slecht is op dit moment. Zijn uitleg leek me eerlijk. Ik hoop dat de twijfel rond hem zich in het verdere verloop van het spel zal wegvallen zodat we weten waar we aan toe zijn.
Archer Of Doom lijkt me ook zijn best te doen om een theorie te zoeken, wat niet gezegd kan worden van vele anderen.
De stem van mij vandaag gaat op Bezem (De Bezem) . Ook hij valt onder mijn eerdere opmerking die ik aan Archer of Doom heb verteld: 2 posts en voldoende actief (op de chat alvast), maar toch geen inhoudelijke post hier in dit topic. Het is geen gegronde reden om hem als wolf te verdenken, maar veel anders heb ik niet.
Ik hoop alvast dat deze stem misschien wel een discussie op gang kan trekken. Ikzelf kan vandaag helaas niet meer online komen (tenzij misschien rond twaalf uur als ik terug thuis ben :p

Tot slot wil ik opmerken dat de kleur onleesbaar is. Is daar een gegronde reden voor waarom roze? Nja, mij maakt het niet veel uit, zolang de stemmen goed en volledig kunnen worden geteld.
 

DeletedUser

Gast
Dit zal een vroege lynchstem worden omdat ik ga trainen en niet voor de deadline terug ben (denk ik , het hangt af van de trainer eigenlijk;))

Zoals altijd is het zeer moeilijk om te kiezen wie jij als eerste dag wilt zien hangen.
toch is het volgens mij vandaag makkelijker dan anders; er zijn toch al meer interessante posten geweest dan in elk ander potje dat ik hier voor heb gespeeld.
mijn lynchstem is : Altijdbezig
Naar mijn oordeel volgde hij gewoon veel te snel op kyra's opmerking.
Laat het recht geschiedde en laat hem hangen voor hij misdaad kan begaan.
ondertekend door
Owen

ps. als dit geen wolf is ,denk ik, dat ik de dag hier na hang.

Het zou voor mij nu te makkelijk zijn om hier een counter stem op te zetten, wetende dat hij zich niet meer kan verdedigen.
Verder heb ik op dit moment ook weinig redenen om te denken dat hij een wolf is.

Ik moet nu ook stemmen als ik een stem wil hebben vandaag...
Jammer dat er weinig is gebeurd, ik roep iedereen op meer discussie te voeren met elkaar of toch op z'n minst je mening te komen presenteren. Anders hoop ik dat de spelleiding een regel maakt voor de inactieven die zonder uitzondering wordt doorgevoerd. Met een hoopje inactieven schieten we echt niks op.

Ik geloof niet dat AB slecht is op dit moment. Zijn uitleg leek me eerlijk. Ik hoop dat de twijfel rond hem zich in het verdere verloop van het spel zal wegvallen zodat we weten waar we aan toe zijn.
Archer Of Doom lijkt me ook zijn best te doen om een theorie te zoeken, wat niet gezegd kan worden van vele anderen.
De stem van mij vandaag gaat op Bezem (De Bezem) . Ook hij valt onder mijn eerdere opmerking die ik aan Archer of Doom heb verteld: 2 posts en voldoende actief (op de chat alvast), maar toch geen inhoudelijke post hier in dit topic. Het is geen gegronde reden om hem als wolf te verdenken, maar veel anders heb ik niet.
Ik hoop alvast dat deze stem misschien wel een discussie op gang kan trekken. Ikzelf kan vandaag helaas niet meer online komen (tenzij misschien rond twaalf uur als ik terug thuis ben :p

Tot slot wil ik opmerken dat de kleur onleesbaar is. Is daar een gegronde reden voor waarom roze? Nja, mij maakt het niet veel uit, zolang de stemmen goed en volledig kunnen worden geteld.

Hier ben ik het niet met jou eens, in de 7 posts van hem draagt hij niks bij aan het zoeken naar wolven.
Mijn stem zal dan voor nu ook gaan op Archer of Doom.
 

DeletedUser199

Gast
Dan heb ik niets gezegd :p Maar waarom Marco, Tristiano?
Omdat ik dat had beloofd na het potje waarin jij wolf was en hij faalde x)
Ik pas t zo nog wel aan hoor, ik had alleen beloofd da tik op de eerste dag erop zou stemmen :p
Wellicht dat sommigen wat "motivatie" nodig hebben.
Marcoknight
Gaat waarschijnlijk weg na een reactie hierop (tenzij deze je verdacht maakt natuurlijk):

DIt vind ik dan weer een vrij verdachte stem van je, je kiest ervoor om op iemand te stemmen die niet heel erg verdacht is maar toch al een stem op hem heeft staan, dat zorgt er natuurlijk voor dat je makkelijk instaat bent om een eventueel goedje te lynchen zonder dat het verdacht overkomt, ik snap ook niet echt wat je bedoelt met het feit dat MArco weggaat na een reactie hierop....
Verduidelijking, wellicht?
 

DeletedUser22652

Gast
Daar heb je wel gelijk in, maar als hij inactief is maakt dat toch niet vele uit volgens mij?

Verder is Archer zijn uitleg zwak, maar is hij toch voldoende actief met een nihile inbreng. Iets wat duid op onwil om iemand te beschuldigen. Bang misschien om zelf het doel te worden???

Maakt niet uit. Mijn stem heeftie! ;)

Archer of Doom
 

DeletedUser21204

Gast
DIt vind ik dan weer een vrij verdachte stem van je, je kiest ervoor om op iemand te stemmen die niet heel erg verdacht is maar toch al een stem op hem heeft staan, dat zorgt er natuurlijk voor dat je makkelijk instaat bent om een eventueel goedje te lynchen zonder dat het verdacht overkomt, ik snap ook niet echt wat je bedoelt met het feit dat MArco weggaat na een reactie hierop....
Verduidelijking, wellicht?

Marco heeft helemaal geen stem op zich, want zoals al is opgemerkt moeten stemmen in roze, en tellen ze anders niet mee.
En het was gewoon om wat reactie te krijgen, ik vond het te inactief.
 

DeletedUser22575

Gast
Daar heb je wel gelijk in, maar als hij inactief is maakt dat toch niet vele uit volgens mij?

Verder is Archer zijn uitleg zwak, maar is hij toch voldoende actief met een nihile inbreng. Iets wat duid op onwil om iemand te beschuldigen. Bang misschien om zelf het doel te worden???

Maakt niet uit. Mijn stem heeftie! ;)

Archer of Doom

Ah lekker mee lopen met je wolven vriendje AB ? ;)
Welke uitleg wil je hebben? Oh en ik heb jouw volgens mij ook niet zo veel zien posten?????????


En als laatste, ik beschuldig niemand omdat ik niemand echt verdacht zie doen, maar voor jou en je medewolven maakt dat niet eh ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik moet nu ook stemmen als ik een stem wil hebben vandaag...
Jammer dat er weinig is gebeurd, ik roep iedereen op meer discussie te voeren met elkaar of toch op z'n minst je mening te komen presenteren. Anders hoop ik dat de spelleiding een regel maakt voor de inactieven die zonder uitzondering wordt doorgevoerd. Met een hoopje inactieven schieten we echt niks op.

Ik geloof niet dat AB slecht is op dit moment. Zijn uitleg leek me eerlijk. Ik hoop dat de twijfel rond hem zich in het verdere verloop van het spel zal wegvallen zodat we weten waar we aan toe zijn.
Archer Of Doom lijkt me ook zijn best te doen om een theorie te zoeken, wat niet gezegd kan worden van vele anderen.
De stem van mij vandaag gaat op Bezem (De Bezem) . Ook hij valt onder mijn eerdere opmerking die ik aan Archer of Doom heb verteld: 2 posts en voldoende actief (op de chat alvast), maar toch geen inhoudelijke post hier in dit topic. Het is geen gegronde reden om hem als wolf te verdenken, maar veel anders heb ik niet.
Ik hoop alvast dat deze stem misschien wel een discussie op gang kan trekken. Ikzelf kan vandaag helaas niet meer online komen (tenzij misschien rond twaalf uur als ik terug thuis ben :p

Tot slot wil ik opmerken dat de kleur onleesbaar is. Is daar een gegronde reden voor waarom roze? Nja, mij maakt het niet veel uit, zolang de stemmen goed en volledig kunnen worden geteld.

Hmm, misschien komt het doordat je al een tijd niet meer hebt meegespeeld, maar anders had je geweten dat ik meestal heel stil ben op dag 1. Dit omdat ik op dit moment in het spel liever nog even de aap uit de boom kijk. Verder ga ik nu nog geen stem zetten, aangezien ik er nog niet van overtuigd ben dat AOD wel echt slecht is.
 

DeletedUser21204

Gast
Ah lekker mee lopen met je wolven vriendje AB ? ;)
Welke uitleg wil je hebben? Oh en ik heb jouw volgens mij ook niet zo veel zien posten?????????


En als laatste, ik beschuldig niemand omdat ik niemand echt verdacht zie doen, maar voor jou en je medewolven maakt dat niet eh ;)

Ligt het aan mij, of is het in dit geval TBR die meeloopt, en slaat jouw post dus echt op niets?
 

DeletedUser199

Gast
Daar heb je wel gelijk in, maar als hij inactief is maakt dat toch niet vele uit volgens mij?

Verder is Archer zijn uitleg zwak, maar is hij toch voldoende actief met een nihile inbreng. Iets wat duid op onwil om iemand te beschuldigen. Bang misschien om zelf het doel te worden???

Maakt niet uit. Mijn stem heeftie! ;)

Archer of Doom

Bij een potje met veertien spelers maakt het altijd uit, geloof me.
Ik ga ervanuit dat we 1 apostaat wolf, 1 infectie en 1 normale wolf hebben aangezien we te weinig spelers hebben voor een welp. Dat houdt in dat Het op dag 3 uiteindelijk vier wolven zijn. Als er op dag drie nog geen enkele wolf uit is, zijn er minimaal 6 mensen dood, wat neerkomt op 4 goedjes en 4 wolven, mits onze burgemeester dan wolf is, is het al bijna voorbij.
Ergo; ik heb geen zin om een lynch te verspillen aan iemand die enkel inactief is.
 

DeletedUser21204

Gast
Daar heb je wel gelijk in, maar als hij inactief is maakt dat toch niet vele uit volgens mij?

Verder is Archer zijn uitleg zwak, maar is hij toch voldoende actief met een nihile inbreng. Iets wat duid op onwil om iemand te beschuldigen. Bang misschien om zelf het doel te worden???

Maakt niet uit. Mijn stem heeftie! ;)

Archer of Doom

De Bezem en Marcoknight zijn ook actief op skype, en posten hier ook niets.
Dus waarom je dan precies op Archer gaat, die even daarvoor ook al een stem van AB op zich kreeg... :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Ah lekker mee lopen met je wolven vriendje AB ? ;)
Welke uitleg wil je hebben? Oh en ik heb jouw volgens mij ook niet zo veel zien posten?????????


En als laatste, ik beschuldig niemand omdat ik niemand echt verdacht zie doen, maar voor jou en je medewolven maakt dat niet eh ;)
Het draait niet om je aantal posts, maar om hetgeen wat er in die posts gezegd wordt.
Dat je dan weer niemand actief beschuldigt is op zich niet zo vreemd, echter is het wel vreemd dat je niet inhoudelijk reageert op de posts van anderen.
 

DeletedUser22652

Gast
De Bezem en Marcoknight zijn ook actief op skype, en posten hier ook niets.
Dus waarom je dan precies op Archer gaat, die even daarvoor ook al een stem van AB op zich kreeg... :rolleyes:

Voor zover ik weet zijn die niet actief op skype... Ik heb er geen contact mee gehad.

En is het soms verboden om op iemand te stemmen die al een stem heeft. :O Moet ik de regels toch eens nalezen.
Archer is er duidelijk wel en heeft ook een hoop posts, maar zijn inbreng is nihil. Ook beweerde hij dat er onvoldoende was om een theorie te maken. Helemaal niet waar volgens mij. Hieruit besluit ik dus dat hij zijn nek niet wil uitsteken, door iemand te beschuldigen.
 

DeletedUser13353

Gast
De dingen die gezegd zijn overtuigen mij niet helemaal.
Ik ga nog even alles door lezen en daarna mijn stem uitbrengen.
 

DeletedUser22575

Gast
Het draait niet om je aantal posts, maar om hetgeen wat er in die posts gezegd wordt.
Dat je dan weer niemand actief beschuldigt is op zich niet zo vreemd, echter is het wel vreemd dat je niet inhoudelijk reageert op de posts van anderen.

Precies omdat ik er niet iets uit vind komen.

Ik ga niet zo als Tbr een random goedje eruit lynchen.

E: @Tbr, ik wil dan wel met iets goeds komen zonder iets klakkeloos nate-apen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Verdachten:
- Owen666
Klik! + Hij zegt nu gewoon eigenlijk dat we hem mogen lynchen als AB geen wolf is, hij zegt dat nu alvast. En ook dat is nogal vreemd. Als een goedje dood is, mag hijzelf als goedje ook dood? Dat lijkt me niet logisch, waardoor ik hem ook wat verdenk.

- Archer
Is actief en post ook actief, maar zegt echt niets, terwijl dit toch wel een dag 1 met veel nuttige posts is. Daarna zegt hij dat AB meeloopt, terwijl hij zijn stem zette voordat TBR dat deed? Dan is het toch TBR die meeloopt?

In de gaten houden:
- Altijd Bezig
Loopt wat mee, maar lijkt over het algemeen toch eerlijk te zijn in wat hij zegt.

- De Bezem & Marcoknight
Actief in de belchat enzo, maar zeggen hier geen woord.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga voor Altijd Bezig. Ik schat Owen niet zo dom om zichzelf op te offeren, ongeacht zijn rol. Als AB geen wolf is, zelf hij duidelijk dat hij hangt. Dus hij is zeer zeker van zijn zaak.
 

DeletedUser13353

Gast
Verdachten:
- Owen666
Klik! + Hij zegt nu gewoon eigenlijk dat we hem mogen lynchen als AB geen wolf is, hij zegt dat nu alvast. En ook dat is nogal vreemd. Als een goedje dood is, mag hijzelf als goedje ook dood? Dat lijkt me niet logisch, waardoor ik hem ook wat verdenk.

- Archer
Is actief en post ook actief, maar zegt echt niets, terwijl dit toch wel een dag 1 met veel nuttige posts is. Daarna zegt hij dat AB meeloopt, terwijl hij zijn stem zette voordat TBR dat deed? Dan is het toch TBR die meeloopt?

In de gaten houden:
- Altijd Bezig
Loopt wat mee, maar lijkt over het algemeen toch eerlijk te zijn in wat hij zegt.

- De Bezem & Marcoknight
Actief in de belchat enzo, maar zeggen hier geen woord.

Dit kan je toch ook bij jezelf houden.
Nu als jij toevallig dood gaat gaan ze kijken naar jou verdachten en dan zullen ze daar iemand uit nemen.
De wolvjes krijgen zo veel meer ruimte om makkelijk te spelen aangezien je mensen gewoon voor lynch opstelt.
 

DeletedUser21204

Gast
Dit kan je toch ook bij jezelf houden.
Nu als jij toevallig doet gaat gaan ze kijken naar jou verdachten en dan zullen ze daar iemand uit nemen.
De wolvjes krijgen zo veel meer ruimte om makkelijk te spelen aangezien je mensen gewoon voor lynch opstelt.

Men post altijd lijstjes. Daarbij valt het op als wolfjes makkelijk gaan meeloop-stemmen met mijn post, en kunnen we hiermee ook wolfjes vangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan